Mazda6 GY RF '05 2,0 MZR-CD 136KM AERO
Musiałem sprawdzić, bo sam nie wiedziałem już. Mi się wydawało, że nigdy węglowych nie zakładałem. To jest jednak zwykły nie węglowy.
Powietrza nie był aż w tak złym stanie, choć też ma rok.
Powietrza nie był aż w tak złym stanie, choć też ma rok.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Powoli do przodu. Skończyłem przód przerabiać wczoraj. Są już spryskiwacze i zderzak wpasowany jak należy (poza nadkolami, ale to później będzie). Coś mi się udało wpasować w te kratki boczne. Chyba już tak zostanie, bo co mogę innego dać? Są otwory na chłodzenie coolera i stare ledy dzienne świecą. Innych pomysłów na to nie mam. Do tego zrobiłem coś co mnie irytowało od początku – brzęcząca tablica rejestracyjna podczas zamykania tylnej klapy. Teraz i ona zamyka się głucho. 
A tu część zakupów, za pomocą których doprowadzę wnętrze i lakier prawie do perfekcji.
A tu część zakupów, za pomocą których doprowadzę wnętrze i lakier prawie do perfekcji.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Widzę zakupy w Shiny Garage były
szampon i red devil dają radę, ja red devilem przed wstępnym myciem psikam całe auto robale i wszystkie niedoskonałości sobie spływają spłukujesz, i jest pięknie, jest bardzo wydajny 
- Od: 5 maja 2014, 12:03
- Posty: 117 (1/0)
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 6 GY
2.0 136 KM
viewtopic.php?f=331&t=171315
He, he. U mnie halogen nie da rady. Jakieś inne opcje?
Red mam bardziej nadzieję, że mi środek doczyści. Z zewnątrz po szamponie glinka i polerka. Tu nie będę robił dużo bo jednak lakiernik całkiem dobrze zrobił. Tylko poprawki. A gruntowna polerka na drugim aucie. Potem lampy i wosk. W środku skóry doczyszczę i zabezpieczę tak jak i plastiki. To już plany na ten tydzień.
Red mam bardziej nadzieję, że mi środek doczyści. Z zewnątrz po szamponie glinka i polerka. Tu nie będę robił dużo bo jednak lakiernik całkiem dobrze zrobił. Tylko poprawki. A gruntowna polerka na drugim aucie. Potem lampy i wosk. W środku skóry doczyszczę i zabezpieczę tak jak i plastiki. To już plany na ten tydzień.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Widziałem Cię dzisiaj po 12 jak skręcałeś z Szczerbowskiego w Piłsudskiego. Nie zdradziłeś na forum wszystkich szczegółów co do zewnętrznego wyglądu Twojej 6
. Pełen pakiet robi wrażenie 

Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Udało mi się wczoraj skończyć. To już komplet zamontowany. Fotki się już robią i niedługo wrzucę, bo te z prac są mało ciekawe. Micha mi się cieszy na jej wygląd. 
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Tak, już po kłopotach z alternatorem. Trzeba go było zregenerować i wymienić sprzęgiełko i śmiga. Denerwują mnie tylko dwie rzeczy jeszcze. Delikatne stuki na lekkich nierównościach. Sprawdzane było całe zawieszenie dwukrotnie i wymieniony wahacz, tulejki przy stabilizatorach. Też poduszki pod silnikiem i jedna wymieniona. Stuki nadal są a wszystko jest w stanie idealnym. Oraz drugi problem wycie w przedziale 1700 – 2100 obrotów. Po wyciszeniu auta stało się ono dominującym i przeszkadzającym odgłosem wewnątrz kabiny. A może się pogorszyło? Czas będzie się tym zająć. Na razie obstawiam na turbo lub pompę.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Magoor napisał(a):Delikatne stuki na lekkich nierównościach
miałem podobny problem. Sprawdzane było całe zawieszenie, mocowania tłumika i wszystko, co mogło wydawać niepożądane dźwięki. Okazało się, że nakrętka od geometrii z tyłu się poluzowała, a dźwięk niósł się po całym zawieszeniu. Jak najlepiej zdiagnozować stukanie? Wjechać na kanał, pobujać samochodem, a ktoś w kanale niech słucha
A może masz nie posmarowany wieloklin kolumny kierowniczej i masz luzy i dlatego ? 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Co do stuków to w nowym tygodniu umówię się na olej to mi jeszcze raz sprawdzą wszystko pod spodem. Kolumna mi trzeszczy swoją drogą i do smarowania się nadaje, ale to nie ten dźwięk. On się raczej tłucze z przodu po stronie pasażera.
Mazda w końcu wygląda i w środku jak należy. Całe wnętrze wymyłem i zabezpieczyłem. Co ciekawe czarna skóra nie jest taka czarna po umyciu. Jest ciemno szara, co zauważyłem szczególnie na łączeniach z czymś co imituje tylko skórę. Cały czas żyłem w błędzie. Po balsamie trochę ściemniała ale nie tak jak na początku.
Kilka zdjęć 50/50
Mazda w końcu wygląda i w środku jak należy. Całe wnętrze wymyłem i zabezpieczyłem. Co ciekawe czarna skóra nie jest taka czarna po umyciu. Jest ciemno szara, co zauważyłem szczególnie na łączeniach z czymś co imituje tylko skórę. Cały czas żyłem w błędzie. Po balsamie trochę ściemniała ale nie tak jak na początku.
Kilka zdjęć 50/50
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości