http://youtu.be/MS2n8EMOzaI
Problem z obrotami na luzie+film
Strona 1 z 1
Cześć. Zauważyłem problem u siebie w mazdzie. Założyłem oporniki 2x100 0, 5w i na luzie przy około 2500 i wzwyż zaczyna silnik nie równo pracować, gaz jest wciśnięty tak samo a obroty falują po około 100obr w górę i w dół. Na innych opornikach 100+50 1w bądź 100+100 1w dzieje się podobnie. Jak je odepnę to wszystko wraca do normy. Czego to jest za objaw? Czy ktoś miał podobny problem? Silnik rf2a 90km Pozdrawiam 
http://youtu.be/MS2n8EMOzaI
http://youtu.be/MS2n8EMOzaI
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
W zasadzie nie sprawdzalem jako tako. Jedynie, gdy mam je wylaczone, wcisne gaz na luzie tak do 1500 obr i wtedy je zalacze to obr stabilnie wchodza na 2500. Tego typu ingerencja zawsze niesie jakies skutki. Jesli sie obawiasz ze cos sie stanie to je zdemontuj. Ja mam juz ponad 10 tys zrobione i jest git. Nikt Ci nie powie ze jest ok, nie przejmuj sie itd, bo chyba nikt naprawde nie wie co one powoduja, ze montaz ich daje taki a nie inny efekt.
Ostatnio sprawdzalem doladowanie na 4000 obr na luzie i w zasadzie zdziwilem sie ze obr nie sa stabilne. Ale olalem temat, jezdze dalej na opornikach.
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Ostatnio sprawdzalem doladowanie na 4000 obr na luzie i w zasadzie zdziwilem sie ze obr nie sa stabilne. Ale olalem temat, jezdze dalej na opornikach.
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
dawid075321 napisał(a):gaz jest wciśnięty tak samo a obroty falują po około 100obr w górę i w dół
ewemarkam napisał(a):Nikt Ci nie powie ze jest ok, nie przejmuj sie itd, bo chyba nikt naprawde nie wie co one powoduja, ze montaz ich daje taki a nie inny efekt.
A ja mówię wam, to skutek ingerencji opornikami. Niegroźny. Ja to zlewam. Tak ma być
Jak to nie wiadomo co one dają?! Powodują zmiany w dawce paliwa, jaka jest kierowana na wtryskiwacze

To wiem. Ale na jakiej zasadzie. Chodzi mi o dokladny sposob. Wytlumaczenie jezykiem zrozumialym dla elektronika, a nie zwyklego "smiertelnika".
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Wlasnie o to mi chodzi, nikt tego jeszcze chyba nie zrobil, swoja droga mozna badac czasy otwarcia spv podczas pracy z opornikami i bez. Sprawdzilbym to ale oscyloskopu nie dorobilem sie jeszcze, wiem ze sa przystawki do kart dzwiekowych ale to nie to samo. Szkoda, bo szczerze to chciabym wiedziec co dokladnie sie dzieje przy opornikach. Zwlaszcza ze mam nawineta cewke o odpowiedniej indukcyjnosci tak aby robila za filtr dolno przepustowy, tak jak to uzywano do pierwszych prob.
Geneza opornikow w Polsce... przyszlo to jesli dobrze kojarze ze Czech.
Znajomemu zalozylem oporniki, smiga na nich juz troche, a facet wymienia w roku olej nawet 3 razy w roku, wiec troche km robi. Zaczela mu sie turbina odzywac przy ok 2200 obr, ale samochod ma grubo ponad 300 tys. Km. Wiec niewiadomo czy to ma zwiazek z opornikami czy zwykle zuzycie.
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Geneza opornikow w Polsce... przyszlo to jesli dobrze kojarze ze Czech.
Znajomemu zalozylem oporniki, smiga na nich juz troche, a facet wymienia w roku olej nawet 3 razy w roku, wiec troche km robi. Zaczela mu sie turbina odzywac przy ok 2200 obr, ale samochod ma grubo ponad 300 tys. Km. Wiec niewiadomo czy to ma zwiazek z opornikami czy zwykle zuzycie.
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Moja ma 306kkm robię rocznie 10kkm
Na opornikach 2x50 ohm 1w auto jeździ super.
Kolejny problem co znalazłem to to samo się dzieje z silnikiem na niskich biehach 1, 2 występuje szarpanie obrotami
Może źle się podłączyłem? Na niebieski kabel na prawym zaworze z pompy i pomarańczowy z BS czyli pierwszy od ściany grodziowej.
Może ktoś dać zdjęcia jak to ma podlaczone w rf2a 90km?
Na opornikach 2x50 ohm 1w auto jeździ super.
Kolejny problem co znalazłem to to samo się dzieje z silnikiem na niskich biehach 1, 2 występuje szarpanie obrotami
Może źle się podłączyłem? Na niebieski kabel na prawym zaworze z pompy i pomarańczowy z BS czyli pierwszy od ściany grodziowej.
Może ktoś dać zdjęcia jak to ma podlaczone w rf2a 90km?
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość