Panowie mam pytanie do was związane z katalizatorem. Chcę się go pozbyć oraz tłumika który jest za nim ale boję się że jak wytnę kata to komputer zacznie wariować gdyż nie będzie drugiej sondy która jest w kacie. Podkreślę mam silnik 2.3 166 KM
Kto z was już pozbył się tego szajsu ? Jak komuś się udało jak to zrobił ? Proszę o porady
Przerabiałem ten temat w pobrzednim aucie a mianowice Hondzie Civic. Po wycieciu kata w to miejsce włozyłem rurę przelotowa ze zrobionym kominkiem w który wkręcona została druga sonda. Działało to ok ale objawiało sie tym że co ok 800 – 1200 km zapalał sie check i wskazywał błąd drugiej grzałki. Poza tym problem z przeglądem w przypadku badania emisji spalin...
też myśle o wycięciu kata. Z tego co się dowiedziałem, optymalnie jest wrzucić zamiast kata tłumik przelotowy + (tak jak pisze krzycho) kominek z emulatorem dla sondy i powinno działać bez problemu.