Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)
Mazda ma podkładki płaskie, zastanawiam się czy nie lepsze mogą okazać się takie jak poniżej.
Koszt ok 3,70 w ASO ale chyba są za cienkie.
A tak na marginesie, problem podkładek pod wtryski to nie tylko ból Mazdy, na foto Mercedes Sprinter, wtryskiwacze na zewnątrz silnika ( w MZR-CD wtryski są pod pokrywą zaworów więc lawa wylewa się nie na silnik a do silnika
)
Dopisano 21 cze 2014, 19:20:
Co do samych wtryskiwaczy, za rozsądne pieniążki można zakupić regenerowane od przedstawiciela Denso
viewtopic.php?f=101&t=171367&view=unread#unread
Koszt ok 3,70 w ASO ale chyba są za cienkie.
A tak na marginesie, problem podkładek pod wtryski to nie tylko ból Mazdy, na foto Mercedes Sprinter, wtryskiwacze na zewnątrz silnika ( w MZR-CD wtryski są pod pokrywą zaworów więc lawa wylewa się nie na silnik a do silnika
Dopisano 21 cze 2014, 19:20:
Co do samych wtryskiwaczy, za rozsądne pieniążki można zakupić regenerowane od przedstawiciela Denso
viewtopic.php?f=101&t=171367&view=unread#unread
w okolicach nowej soli gdzie wymienię podkładki? bo w n.s. żaden mechanik nie chce się podjąć chyba że na moją odpowiedzialność w przypadku zerwania wtrysku. a tak nawiasem to są w mazdach silnki produkcji francuzkiej? bo co drugi mechanik sie mnie pyta jaki mam silnik, made in japan czy france.
- Od: 14 lut 2014, 13:48
- Posty: 6
- Auto: mazda 6 2.0 diesel 136km rok produkcji 2004
i mnie czeka ponownie wymiana podkladek
Poprzednie wytrzymały ok 40k.
Tylko przy poprzednim zuzyciu objawem był tylko komin z wlemu tak tym razem doszło lekkie plucie olejem z wlewu oraz mocno zwiekszone zużycie paliwa (skok z 7 na 9l) oraz zaczął brać olej (ok 3l na 10K)
Czy te dodatkowe objawy mozgą świadczyc że to nie tylko podkładki a coś jeszcze sie dzieje?
najgorsze że olej wymieniałem 1k temu i trzeba znowu wymieniać....
pozdr
pawels
Poprzednie wytrzymały ok 40k.
Tylko przy poprzednim zuzyciu objawem był tylko komin z wlemu tak tym razem doszło lekkie plucie olejem z wlewu oraz mocno zwiekszone zużycie paliwa (skok z 7 na 9l) oraz zaczął brać olej (ok 3l na 10K)
Czy te dodatkowe objawy mozgą świadczyc że to nie tylko podkładki a coś jeszcze sie dzieje?
najgorsze że olej wymieniałem 1k temu i trzeba znowu wymieniać....
pozdr
pawels
Przypuszczam, że przy wymianie tych podkładek nie zostały dobrze oczyszczone gniazda lub wtryskiwacze zostały za słabo dokręcone. 40tys to za mało na zużycie tych podkładek. Reszta objawów oznacza już sporą nieszczelność podkładek i zrób to jak najszybciej.
Ja ostatnio poprawiałem podkładki po ASO w ... Zrobili wszystko ok poza tym że nie dokręcili wtryskiwaczy. Wtryskiwacze były tak wyczyszczone, że wyglądały jak nowe. Jednak śruby były tylko wstępnie przyłapane, ale do odpowiedniego momentu sporo brakowało.
Auto jeździło pół roku i z korka zrobił się komin. Najlepszy mechanik może się pomylić i trzeba to sprawdzić.
Auto jeździło pół roku i z korka zrobił się komin. Najlepszy mechanik może się pomylić i trzeba to sprawdzić.
Ostatnio edytowano 9 lip 2014, 15:26 przez Pioteq25, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6