mazda traci moc
Strona 1 z 1
Witam jestem nowy wiec nie do konca wiem jak poruszac sie na forum i czy w odpowiednim dziale wstawiam watek. Zglaszam sie o porede uzytkownikow bj. Moja mazda ma bolaczke polegajaca na tym ze, nie wiem jak to opisac.... przy 2600/3000 ob/min przy glwaltownieszym dodaniu gazu jakby sie przydlawila, brak mocy, uczucie jakby ucieklo 50% k/m. Czasami zaraz po odpaleniu przy ruszaniu nie moze przejsc przez granice 3000 ob/min. Wymienione zostalo; kable, swiece, filtr palwia wyczyszczona kopulka, krokowy, przepustnica, przeplywomierz. Stawiam cos z elektryka bo to "dlawienie" wystepuje przy tych samych obrotach. Ostatnio na jalowym lub przy zmnienie biegu nie schodzi z obrotow dopiero po delikatnym dodaniu gazu. Brak sil mechanicy nie maja pojecia co to Przepraszam za brak pl znakow
- Od: 21 maja 2014, 19:24
- Posty: 39
- Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999
risen28 napisał(a):Ostatnio na jalowym lub przy zmnienie biegu nie schodzi z obrotow dopiero po delikatnym dodaniu gazu.
Przycina się przepustnica.
A co do pierwszego pytania mam podobny problem z B3 i stawiam na regulator ciśnienia paliwa na listwie lub pompę paliwową. U siebie zdążyłem zrobić: Podmienić przepustnice , kable zapłonowe , świecie , filtry , sprzęgło , rozrząd z paskami , płyn chłodnicy , wyregulować luz zaworowy , zmienić przepływka , sondy lambda i jeszcze parę innych rzeczy któryś pewnie zapomniałem ale założenie gazu rozwiązało problem
witam ja podepnę się pod temat bo mam podobne objawy.Pali się kontrolka silnika. Silnik na jałowym pracuje tak jakby na 3 gary po dodaniu gazu powolutku silnik wchodzi na obroty ale koło 3tyś dusi go i nie kręci wyżej, jak gorący to z dławieniem wkręci się do odcinki. Zaraz po odpaleniu obroty płynnie wskoczą na 1500 i jak spadną na 800 to właśnie chodzi jakby na trzy gary. Swiece sprawne,ale podczas pracy silnika wyjąłem po kolei każdy z przewodów zapłonowych i na trzecim cylindrze nie było żadnej różnicy w pracy silnika tzn. tak jakby świeca nie paliła na tym cylindrze z tym świeca i przewód na 100% sprawny. Mazda 2002 rok jest złącze pod maską obd1 ,ale brakuje chyba pinów do wymrógania błędów, nie mam niestety kabla do obd2, żeby sprawdzić błędy.
Jeśli macie jakieś pomysły to będę wdzięczny niezmiernie
Jeśli macie jakieś pomysły to będę wdzięczny niezmiernie
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości