Chwilę na pewno będzie dobrze wyglądać – ale pytanie jak długo
Mazda 626 GW FS '99 2.0 16V HP 136 KM
do wiosny, ją byłem uparty i robiłem 3 podejścia na własną rękę, różnymi "cudami", w moim wątku zobacz sobie efekty, zdjęcia dość nieaktualne, teraz nie opłaca się już nic z tym robić, no chyba że z sentymentu dla siebie
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
slisman napisał(a):Chwilę na pewno będzie dobrze wyglądać – ale pytanie jak długo
Tego nie wiem

alk80 napisał(a):teraz nie opłaca się już nic z tym robić, no chyba że z sentymentu dla siebie
Sentyment

-
miro62
pisałem że ruda wychodzi że środka, czyli od wnętrza błotnika, musiał byś zdjąć tapicerki bagażnika i tam obficie zaaplikować jakiegoś środka ropo pochodnego, najlepiej rzadkiego, to da więcej niż twoja robota ale nie na długo
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Najłatwiej jest się poddać i zostawić żeby gniło... Wystarczy trochę chęci i pracy aby zabezpieczyć blachę i nie doprowadzić do całkowitej destrukcji przez rdzę. W tej chwili jest tyle środków i są w takich cenach, że grzechem jest nie użyć ich.
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 626 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
ArteK86 napisał(a):Wystarczy trochę chęci i pracy aby zabezpieczyć blachę i nie doprowadzić do całkowitej destrukcji przez rdzę.

-
miro62
Artek masz racje, po trzech próbach, nieudanych, poddałem się,
ale gdybym wtedy miał takie doświadczenie i wiedzę to bym od razu zrobił tak jak pisałem wcześniej
ps. koniec ot bo się jaki pr wnerwi to da mi ostrzeżenie
ale gdybym wtedy miał takie doświadczenie i wiedzę to bym od razu zrobił tak jak pisałem wcześniej
ps. koniec ot bo się jaki pr wnerwi to da mi ostrzeżenie
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Mocno dokuczliwa osłona kolektora, która brzęczała przy zimnym silniku – ujarzmiona
O dziwo, śruby się wykręciły, zastosowane większe podkładki i CISZA

...trochę odświeżone

No i wymiana pasków (alternatora już czasami piskał
)


Weekend na działce kolejny raz pożyteczny
O dziwo, śruby się wykręciły, zastosowane większe podkładki i CISZA


...trochę odświeżone

No i wymiana pasków (alternatora już czasami piskał


Weekend na działce kolejny raz pożyteczny
-
miro62
miro, przeglądając gdzies dawno temu Twoj temat widziałem rozmowę o "naklejce" GT na błotniku. Dzis przeglądając znznay serwis aukcyjny natrafiłem na cos takiego na innej 626. Wynika z tego moim zdaniem, że to seryjnie było, pytanie tylko czym się różnią od "nie GT" 


PeKa86 napisał(a):pytanie tylko czym się różnią od "nie GT"
He... nie mam pojęcia



-
miro62
Zestaw naprawczy kupiony, jutro próba zregenerowania tylnych hebli
może się uda bez wymiany łożysk igiełkowych


-
miro62
Dzisiaj walka z zaciskami tylnymi – ręczny zapieczony w obu, nie obeszło się bez grzania.
Na szczęście igiełkowe w całości, ale tak zaje.....ne że szok. Nafta, odrdzewiacz, zmywacz i poskładałem wszystko do kupy i działa
no i mam w końcu ręczny

Wydłubane, jedna prowadnica się zapiekła, ale w końcu mi uległa

rozbebeszone na czynniki pierwsze
Niestety, pochłonęło to sporo czasu
dobrze że chociaż jest tego efekt 
Na szczęście igiełkowe w całości, ale tak zaje.....ne że szok. Nafta, odrdzewiacz, zmywacz i poskładałem wszystko do kupy i działa


Wydłubane, jedna prowadnica się zapiekła, ale w końcu mi uległa

rozbebeszone na czynniki pierwsze
Niestety, pochłonęło to sporo czasu
-
miro62
Dzisiaj mały eksperyment z podświetlaniem LED-owym
Tak było ori

A tak po wymianie na LED-y
dla mnie efekt jest pozytywny, można kupować LED-y pięcio diodowe, te które miałem są słabe – więc do wymiany, dwie małe skrajne zostają
przyciemnianie śmiga, można regulować
fotka licha, bo telefon jest do telefonowania

Tak było ori

A tak po wymianie na LED-y

-
miro62
Efekt chyba niezły – świeci mocniej. Podświeltlenie wskazówek zyskało – również świecą mocniej. Może by je tak pomalować na czerwono?
No i wyświetlacz też zmienił barwę, co jest plusem, bo czasem ludzie montują niebieskie podświetlenie zostawiając przy tym zielony wyświetlacz 
Ale zastanawiają mnie dwie rzeczy:
-czy na żywo podświetlenie jest mniej równomierne niż w przypadku tradycyjnych żarówek? Bo tak to mniej więcej wygląda na zdjęciach.
-zastanawiałeś się czy jest możliwość usunięcia zielonego filtra na w zegarach? Dużo osób próbowało i zawsze ten filtr stoi na przeszkodzie
I gdyby nie on, to można by całkowicie odmienić wygląd zegarów.
Ale ogólnie to całość na plus
Jakby rozgryźć parę drobnych kwestii, to sam bym się podjął zmiany podświetlenia 
Ale zastanawiają mnie dwie rzeczy:
-czy na żywo podświetlenie jest mniej równomierne niż w przypadku tradycyjnych żarówek? Bo tak to mniej więcej wygląda na zdjęciach.
-zastanawiałeś się czy jest możliwość usunięcia zielonego filtra na w zegarach? Dużo osób próbowało i zawsze ten filtr stoi na przeszkodzie
Ale ogólnie to całość na plus
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Ale to już jest zabawa z rozbieraniem całych zegarów zmywaniem filtra z tarcz itd
A tutaj prsta akcja wymiany żarówki a i tak na duży plus 

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
slisman napisał(a):czy na żywo podświetlenie jest mniej równomierne niż w przypadku tradycyjnych żarówek?
Żarówka ma większe rozproszenie więc efekt jest lepszy, zobaczę jak wyjdzie z 5-cio punktowymi LED-ami
Roni napisał(a):Miro tak w naszych 626 powinno wyglądac podświetlenie zegarów
He he... może jakbym miał pesel o połowę mniejszy to tak

Eklerek323f napisał(a):tutaj prsta akcja wymiany żarówki a i tak na duży plus
Eklerek, podpuściłeś mnie, a ja się dałem wrobić
-
miro62
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości