Progi – dziura – załatac czy wymienic?

Mazda 121 1991–1996

Postprzez amadeo » 14 kwi 2006, 22:53

Ostatnio umyłem kaczuche karcherem no i odsłonia sie dziura na prawym progu . zastanawiam sie czy wspawac "załatac" ta dziure czy od razu wymienic cały próg .
czy ktoś już kupował nowy próg i ile on kosztuje? pozdr
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2005, 11:46
Posty: 50
Skąd: Gdansk
Auto: Mazda 121 CT .1992 1,3 16v ,

Postprzez malolatek38 » 15 kwi 2006, 12:03

he nio ja tez mam juz maly problem z podlaga ale bede wspawywal a znalazlem dobrego fachowca jade po swietach niech to obada i umowie cene
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2005, 20:58
Posty: 223
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992

Postprzez Mistal » 15 kwi 2006, 22:07

Jeżeli ubytki są nieduże to kup zestaw naprawczy z żywicy +mata i po kłopocie sam zrobisz
Początkujący
 
Od: 29 mar 2006, 23:10
Posty: 10

Postprzez Mistal » 15 kwi 2006, 22:15

Jest tańsze rozwiązanie nalej w progi wody pod ciśnieniem po jakimś czasie jak woda obeschnie wtłocz tam piankę montażową lub uszczelniającą na drugi dzień obetnij zbędne zwisy zaszpachluj dopoleruj i maluj polecam |baranka\
Początkujący
 
Od: 29 mar 2006, 23:10
Posty: 10

Postprzez AdamMal » 15 kwi 2006, 22:47

Ja miałem prawy troszke pospawany, rezultaty sam widziałeś Amadeo, tak że da rade
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 23:30
Posty: 167
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 121DB 1.4 16v CanvasTop

Postprzez malolatek38 » 16 kwi 2006, 15:44

panowie pianka i zywica to polsrodki nie zatrzymaja dalszej korozji a przy wspawywaniu trzeba zabiespieczyc blachy wiec i trwalsze to bedzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2005, 20:58
Posty: 223
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 121 rok 24 grudnia 1992

Postprzez Marcin L » 16 kwi 2006, 21:15

Moj ojciec kiedys mial VW Jette I a poniewaz byla porzewiała to pzed sprzedaza wybralismy sie do blacharza i on podał 2 opcje: opcja 1 do sprzedania – łatac, opcja 2 – do jeżdzenia – spawac <lol> decyzja nalezy do Klienta :)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez Kubutek » 16 kwi 2006, 21:40

Marcin L napisał(a):2 opcje: opcja 1 do sprzedania – łatac, opcja 2 – do jeżdzenia – spawac <lol> decyzja nalezy do Klienta :)


i taka jest prawda...
łatanie nigdy nie będzie tak trwałe, jak dospawanie... i po jakimś czasie rdza znów wyjdzie...
Obrazek 323F BA KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2004, 11:51
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA 2,5 V6 '95
Smart ForTwo 0,8 CDI '03
Mazda 6 GY 2.0 CITD '07
Mazda CX7 2.2 CITD '10

Postprzez amadeo » 16 kwi 2006, 22:21

Dzięki za pomoc !! mi nie chodziło o łatanie żywisą tylko o wspawanie kawałka blachy lub ewentualnie wymiana całego progu . jednak po dokładniejszym oczyszczeniu progu postanowiłem wspawać "reperaturkę " <killer> .pozdr...
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2005, 11:46
Posty: 50
Skąd: Gdansk
Auto: Mazda 121 CT .1992 1,3 16v ,

Postprzez beata » 25 paź 2006, 18:10

Proszę o pomoc w sprawie progów. Kupiłam mazdę 121 DB 91 w zeszłym roku wyglądała ślicznie, niestety po jakimś czasie z progów zaczęła odchodzić gruba warstwa szpachli i okazało się że są w nich okropne dziury z przodu i tyłu, muszę to zreperować. Może ktoś zna tani dobry warsztat blacharski w którym naprawiłabym autko (do 100 km od Warszawy). Interesują mnie też koszty takiej naprawy, może ktoś robił coś takiego?
Bardzo proszę o pomoc.
Początkujący
 
Od: 13 paź 2006, 20:16
Posty: 9
Auto: mazda 121 1,3 91

Postprzez Raven » 26 paź 2006, 10:05

Za dwie godziny wybieram się do blacharza ocenić koszt naprawy po stłuczce (DB B3 1991r.), więc przy okazji mam zamiar dowiedzieć się o koszt łatania progów (przód i tył), więc postaram się napisać jutro (net ma tylko w pracy) ile orientacyjnie może kosztować solidna naprawa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2006, 15:58
Posty: 70
Skąd: Ustka
Auto: BL L6

Postprzez beata » 26 paź 2006, 20:34

Dzięki za zainteresowanie
Początkujący
 
Od: 13 paź 2006, 20:16
Posty: 9
Auto: mazda 121 1,3 91

Postprzez Raven » 27 paź 2006, 08:37

Po to tu jesteśmy żeby sobie pomagać.

Naprawa progu w godnym zaufania warsztacie (chemia Sikkens i autoryzacja napraw Volvo) to 400zł za próg – w cenę wchodzi lakierowanie progu na kolor auta. Czyli 800zł za auto.

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2006, 15:58
Posty: 70
Skąd: Ustka
Auto: BL L6

Postprzez beata » 27 paź 2006, 20:03

Jeszcze raz dziękuję, nie wiem tylko czy to jest cena z progiem. Znalazłam progi po 200 zł za sztukę chyba oryginał i czy ta cena jest ok.
Początkujący
 
Od: 13 paź 2006, 20:16
Posty: 9
Auto: mazda 121 1,3 91

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 2 / 121