Witam,
Kupiłem parę dni temu mazdę 6 od znajomych w Austrii. Ogólnie rzecz biorąc mazda ma pełny serwis ASO do ostatnich dni i jest autem z pierwszej ręki bo mieli ją od nowości. Przebieg w tej chwili to 219.000km. Co mnie martwi, co niepokoi.
Robiąc krótkie jazdy testowe czasem czułem stuk na kierownicy jadąc po rondzie kręcąc w lewo, a potem odbijałem w prawo no i w zasadzie przez to opuścili mi cenę o 250 no i auto kupiłem. Natomiast teraz na powrocie do PL, bardziej się skupiłem i stuka mi jak przyśpieszam, zwalniam i przy każdym zmianie kierunku jazdy. Obawiam się że to może być coś poważnego i spowoduje u mnie ogromne koszta naprawy. Jest mi ktoś w stanie powiedzieć co to może być, czytałem na innych forach że stuki to zazwyczaj wina uszkodzonej maglownicy.
Dopisano 9 cze 2014, 19:03:
Ktoś się wypowie?
Problem z układem kierowniczym
Strona 1 z 1
1. Uzupełnij profil o dane skąd jesteś.
Co do stuków podczas jazdy nikt za Ciebie tego nie zdiagnozuje na odległość. Zawieszenie do sprawdzenia i do wymiany albo łączniki stabilizatorów albo co innego.
Co do stuków na kierownicy... Po co przeglądasz inne fora, skoro na tym masz wszystko jak na dłoni w działach modelowych?!
Co do stuków podczas jazdy nikt za Ciebie tego nie zdiagnozuje na odległość. Zawieszenie do sprawdzenia i do wymiany albo łączniki stabilizatorów albo co innego.
Co do stuków na kierownicy... Po co przeglądasz inne fora, skoro na tym masz wszystko jak na dłoni w działach modelowych?!
Niestety najgorsze co może być 2 mechaników stwierdziło, że maglownica do regeneracji. Czy ktoś wie gdzie dobrze regenerują w Mazowieckim 
Mało tego dzisiaj wyszła kolejna rzecz, a mianowicie przy większych prędkościach mocno mi dupa pływa... na łuku w lewo pupę wynosi lekko na prawo wprowadzając auto w dziwne pływanie...
Mało tego dzisiaj wyszła kolejna rzecz, a mianowicie przy większych prędkościach mocno mi dupa pływa... na łuku w lewo pupę wynosi lekko na prawo wprowadzając auto w dziwne pływanie...
Strony www / tel 784065592
- Od: 9 cze 2014, 09:39
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90KM 2000
Mazda CX5 2.0 SkyactivG 2015
Jeszcze nie słyszałem, aby ktoś regenerował maglownicę... Opisz dokładnie jakie masz objawy.alan6gg napisał(a):Niestety najgorsze co może być 2 mechaników stwierdziło, że maglownica do regeneracji.
Jak jadę przy skręcaniu w lewo i w prawo terkocze kierownica strzela i puka... jest to co raz to głośniejsze, na początku były tylko stuki przy kręceniu w trakcie jazdy, a teraz mocno to wali...
Nie wiem co się dzieje, jazda autem jest naprawdę uciążliwa.
Nie wiem co się dzieje, jazda autem jest naprawdę uciążliwa.
Strony www / tel 784065592
- Od: 9 cze 2014, 09:39
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90KM 2000
Mazda CX5 2.0 SkyactivG 2015
Witam
to mój pierwszy post na tym forum, zakupilem ostatnio nowe auto ktorym jest Mazda 6, problem który mnie denerwuje polega na tym, przy skręcaniu kierownicy w prawą strone na maxa bądź troche mniej nie odbija/nie powraca do punktu 0 aby auto jechało na wprost, w lewą stronę jest to troche lepiej jednak też nie do konca, przyznam też ze kierownica troche wtedy cieżej chodzi i ma taki punkt jak by coś ją trzymalo, trzeba jej pomagać w odbiciu, płyn od wspomagania w normie, zbierzność była ustawiana, prawdopodobnie też do wymiany jest prawy wahacz bo coś tam puka, chodź nie do konca jestem pewien czy to wahacz, proszę o jakąś diagnoze, chciałbym poprawić to oraz te stukanie w zawieszeniu, jak macie może jakieś namiary na dobrego mechanika w okolicach Warszawy to byłbym wdzięczny, nie chce bez sensu pakować kase i wymieniać np części które bedą sprawne, pytałem się kilku miejscowych "fachowców" lecz ciężko im stwierdzić o co chodzi. Z góry dzięki
to mój pierwszy post na tym forum, zakupilem ostatnio nowe auto ktorym jest Mazda 6, problem który mnie denerwuje polega na tym, przy skręcaniu kierownicy w prawą strone na maxa bądź troche mniej nie odbija/nie powraca do punktu 0 aby auto jechało na wprost, w lewą stronę jest to troche lepiej jednak też nie do konca, przyznam też ze kierownica troche wtedy cieżej chodzi i ma taki punkt jak by coś ją trzymalo, trzeba jej pomagać w odbiciu, płyn od wspomagania w normie, zbierzność była ustawiana, prawdopodobnie też do wymiany jest prawy wahacz bo coś tam puka, chodź nie do konca jestem pewien czy to wahacz, proszę o jakąś diagnoze, chciałbym poprawić to oraz te stukanie w zawieszeniu, jak macie może jakieś namiary na dobrego mechanika w okolicach Warszawy to byłbym wdzięczny, nie chce bez sensu pakować kase i wymieniać np części które bedą sprawne, pytałem się kilku miejscowych "fachowców" lecz ciężko im stwierdzić o co chodzi. Z góry dzięki
-
dawidos1312
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6