Mazda 3 BK 2.0 Benzyna, 2004 (otomotoC33445598) 15 900 pln, Radom

Tutaj zadajemy pytania na temat opinii o konkretnych egzemplarzach.

Postprzez radek_81 » 6 cze 2014, 10:04

Witam wszystkich,

świeży na forum jestem i szukam dla siebie na kilka lat użytkowania mazdy 3 w wersji 2.0 Znalazłem coś co mnie zaciekawiło ;) i mam pytanie czy ktoś już oglądał auto i ewentualnie jakie mogę mieć wstępne zastrzeżenia ?

http://otomoto.pl/mazda-3-xenon-alu-nie ... 45598.html

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Radek
Ostatnio edytowano 10 cze 2014, 22:35 przez Speed, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Początkujący
 
Od: 2 cze 2014, 10:33
Posty: 5
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 3 I

Postprzez widmo82 » 8 cze 2014, 20:02

Na pytanie czy jest jakaś dokumentacja o przebiegu/przeglądach usłyszałem: "po co Panu, jak i tak Pan nie uwierzy, że to oryginał, że kupione na allegro?" Tak więc brak jakiejkolwiek historii auta w postaci papierowej. W schowku jedynie instrukcja w etui od Renault :)

"Przebieg wygląda na realny, niech Pan popatrzy jaka ładna kierownica" – yyyy czemu ona jest zdarta od dołu jakby ją ktoś czyścił papierem ściernym?
W środku znaczące ślady szorowania auta (zacieki brudu/piany). Ogólnie wyszło to dość dobrze, nie widać rażących zniszczeń, stosownie do wieku.
Na moje pytanie, czemu tak ciężko wciska się sprzęgło, usłyszałem: eeee przyzwyczajony jest Pan do innego auta. Towarzysząca mi koleżanka stwierdziła, że ona nie dałaby rady nim jeździć po mieście.

Poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku ponad stan ok 1,5cm. I pod tym zbiornikiem wyciek widoczny najbardziej na pompie od wspomagania. Od tyłu sucho. Z innej strony również nie zauważyłem wycieków nawet po zdjęciu osłony silnika.

Resztę widać na zdjęciach. Oczywiście trzeba uwzględnić, że auto ma już 10lat i może mieć jakieś poprawki. Pytanie jest czy zostały one zrobione z głową czy tylko zakamuflowane. Tak więc należy przekalkulować czy cena=jakość.
Załączniki
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez radek_81 » 9 cze 2014, 08:32

Dziękuję pięknie widmo82 za wyczerpujące informacje

Jednak cena potwierdza, że to egzemplarz po przeżyciach i to nie koniecznie ładnie potraktowany :( Te tuszujące podmalowania to chyba sprayem ktoś robił...
Oglądałem ostatnio też sedana z 2004r, który świeżo został sprowadzony z Niemiec i nie było nic przy nim robione w Polsce. Nadkola po jednej i drugiej stronie, wewnętrzne ranty miały małe bomble w kolorze wiadomym. Zastanawia mnie czy to normalne w 10latku z niespełna 130k przebiegiem. Nie wiem czy to prawda, słyszałem że Mazda dawała na te roczniki 10 letnia gwarancję na silnik do określonego przebiegu oraz na blacharkę i podzespoły. Prawda to ?
Początkujący
 
Od: 2 cze 2014, 10:33
Posty: 5
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 3 I

Postprzez widmo82 » 9 cze 2014, 09:56

Nie tak łatwo wyrwać naprawę gwarancyjną od ASO przy tym wieku. Mało które auto miało ciągłość serwisów i to z przeglądem blachy. Nie wiem jak to wygląda w przypadku serwisowania auta za granicą a realizacja u nas w kraju. Tu musi się ktoś inny wypowiedzieć. Co do rdzy to bym się nie zrażał jeśli zdecydowałeś się na mazdę. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku. Pamiętaj, że nie zawsze przebieg idzie w parze ze stanem auta. Znam mazdę, która ma ponad 200tys przejechane a jest lepiej utrzymana niż wiele tych poniżej 100tyś – rownież udokumentowanego przebiegu.

PS:
Zapomniałem o jeszcze jednym dość istotnym fakcie. Auto oglądałem w południe, fakt było duże słońce, ale po ok. 5 minutach od włączenia klimatyzacji z nawiewów nadal dmuchało ciepłym powietrzem. Sprzedawca stwierdził "wczoraj jeszcze działała". Może to drobna i łatwa do zdiagnozowania nieszczelność a może uszkodzona sprężarka lub osuszacz... może.
Ostatnio edytowano 11 cze 2014, 08:41 przez widmo82, łącznie edytowano 1 raz
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez pawcio1017 » 10 cze 2014, 21:05

Kolego nie oszukujmy się, ale za te pieniądze nie dostaniesz raczej porządnego 2.0. Trójki same w sobie trzymają cenę a w 2.0 są dodatkowo lepiej wyposażone więc cena jest wyższa (zazwyczaj są w TOP, TOP SPORT). W tych pieniądzach to raczej zostaje szukać 1.6 niestety. Wiem co mówie, bo sam rozglądam się powoli za trójką w 2.0 i niestety nie pozostaje nic innego jak tylko dozbierać :( Zdjęcia i relacja kolegi powyżej potwierdza tą regułę.
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez matthies » 10 cze 2014, 21:35

pawcio1017 napisał(a):sam rozglądam się powoli za trójką

sory za offtop ale <jupi>
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Moto