Starta krzywka na wałku rozrządu – zregenerowana
Strona 1 z 1
Ostatnio zdemontowałem pokrywę zaworów w celu regulacji zaworów i zauważyłem że na wałku rozrządu jest już starta krzywka i trochę starta rolka dźwignienki. Jak myślicie czemu tak mogło się stać? czy to wina zapchanego jakiegoś kanału i olej nie trafia na krzywkę? na zdjęciu wyraźnie widać jak z lewej strony inna krzywka jest zaolejona , a ta starta nie ma ani grama oleju , ale możliwe że poprostu jest tak starta i na tym starciu olej spływa odrazu i nie utrzymuje się tak jak na dobrej krzywce , czy mam rację? Wszystkie pozostałe krzywki są w stanie bardzo dobrym , dlatego dziwię się że akurat jedna się starła i to porządnie. Chciałbym oddać wałek do regeneracji , za regeneracje jednej krzywki wołają 70zł, wiec uważam że tak zrobię plus do tego dochodzi nowa dźwignienka zaworu ssąca, bo to jest ostatnia dźwignienka po prawej stronie patrząc na silnik od przodu. I jeszcze mam takie pytanie , czy demontując wałek rozrządu muszę zdemontować pasek rozrządu , czy można zrobić tak jak kiedyś na forum pisał ktoś o demontażu pompy wtryskowej bez rozbierania rozrzadu przykrecając dwie śruby o koł zębate pompy do bloku silnika.
Ostatnio edytowano 13 kwi 2014, 15:12 przez Yard, łącznie edytowano 2 razy
Powód: temat
Powód: temat
Czytałem to.
Jak kupiłem auto to niewiem jaki był lany , ale odrazu po kupnie wymieniłem na MOBIL 10W40.
A tak pozatym to krzywka wyrabia się tylko od tego zakazanego oleju do tego silnika? czemu akurat tylko jedna?
Jak kupiłem auto to niewiem jaki był lany , ale odrazu po kupnie wymieniłem na MOBIL 10W40.
A tak pozatym to krzywka wyrabia się tylko od tego zakazanego oleju do tego silnika? czemu akurat tylko jedna?
Prosze o informację czy przy wymianie wałka rozrządu potrzeba demontować rozrząd, czy jest możliwość zawieszenia wałka rozrządu na 2 śrubach , tak jak to miało miejsce w przypadku demontażu pompy wtryskowej, gdzie nie trzeba było demontować rozrządu.
Witam
Krzywka została zregenerowana. Koszt zregenerowania krzywki to 70zł. Przy większych ilościach cena spada do 50zł za krzywkę. Właściciel zakładu który regeneruje krzywki twierdzi że wytrzyma dłużej niż oryginał, zaproponował mi nawet abym sprawdził sobie pilnikiem – kawałek boku krzywki spiłować nieregenerowanej i regenerowanej , zapewniał że zregenerowaną ciężej spiłować. Ale ten test sobie odpuściłem.
Krzywka została zregenerowana. Koszt zregenerowania krzywki to 70zł. Przy większych ilościach cena spada do 50zł za krzywkę. Właściciel zakładu który regeneruje krzywki twierdzi że wytrzyma dłużej niż oryginał, zaproponował mi nawet abym sprawdził sobie pilnikiem – kawałek boku krzywki spiłować nieregenerowanej i regenerowanej , zapewniał że zregenerowaną ciężej spiłować. Ale ten test sobie odpuściłem.
Możesz podać zakład gdzie regenerowałeś? Jeśli nie tu to chociaż na PW gdyż będę potrzebował dla 2 krzywek.
- Od: 16 maja 2012, 14:41
- Posty: 14
- Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD 101KM (r.2001)
Mazda 6 2.0 CITD 142KM (2007r)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości