Zakup używanego auta – Mazda6 GH (2007 – 2012)
Problem tylko znaleźć dobra 2.0 . Zależy ile się przeznacz na auto, żeby kupić 2.0 trzeba średnio liczyć 10% więcej do ceny zakupu.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
kicek83 napisał(a):zy w 6 jest tez problem z nawymi mapami do navigacji?
proszę trzymać się zasady na forum: jeden temat = jeden problem
osobiście, brałbym 2.0 bo jak kolega wspomniał, różnica w spalaniu raczej symboliczna, a czasem wręcz odwrotna.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
robi31 mam do Ciebie pytanie odnosnie silnika 2.5l. To jest wersja 170KM? Jak Ci sie sprawuje ten silnik? Sprawia jakies problemy? Jak wygladaja czesci do niego? Pytam bo mam zamiar kupic Mazde3 2.5l automat wersja USA i o tym silniku jest strasznie malo informacji. A podobno ten sam silnik jest montowany w M3 i M6. stad moje pytanie. Moze forumowicze mi podpowiedza i doradza czy trzymac sie z daleka ot takiej wersjii M3 czy wprost przeciwnie 
- Od: 16 maja 2014, 14:11
- Posty: 6
- Auto: Dopiero szukam
Jezeli chodzi o silnik to nie mialem zadnych z nim problemow jest idealny. A co do czesci to nie wiem bo jak sie nie psuje to nic nie szukalem . Ja jestem zadowolony z wyboru naprawde jezeli chodzi o jazde jest super 170KM jest w sam raz , chociaz wydaje mi sie ze jest i tak troszke mulowaty w stosnku do innych aut o tej samej mocy , ale nie kupilem go poto zeby sie scigac ,jak bym chcial sie scigac kupil bym cos innego sportowego . A tak reszta to typowe drobne usterki i przygody bolaczki jak to w mazdzie nic drastycznego . Jak kupisz 2.5 silnik w mazdzie 3 to wydaje mi sie ze bedzie 

Cześć koledzy. Przymierzam się do zakupu mazdy 6 GH kombi
-w dieslu 2.0 MZR-CD (na tapecie mam diesla ze względu na cenę) i obserwując rynek samochodów używanych zauważyłem że silniki mają 140KM oraz 143 KM. Podpowiedzcie Panowie czy rzeczywiście takie dwie wersje producent wypuścił ?Jestem pewny że na pewno dominuje moc 140KM (2.0), 163KM (2.2) i 185KM (2.2)..
Jeżeli rzeczywiście silnik 2.0 wychodził w dwóch odmianach mocy to czym się różniły?momentem?
I jeszcze jedno (tak po za pytaniem powyższym)..
..do tej pory jeździłem hondą accord 2.0 2004 r. tourer w benzynie 155KM+LPG (stag+wtryski hana), czy po przesiadce na takiego diesla 2.0 odczuję w jakimś znaczeniu negatywny smak np.mniejszej mocy,elastyczności itp?czy taki diesel daje w ogóle radę?Pytam bo może ktoś ma takie doświadczenie z autopsji..
z góry dziękuję za odp.
Jeżeli rzeczywiście silnik 2.0 wychodził w dwóch odmianach mocy to czym się różniły?momentem?
I jeszcze jedno (tak po za pytaniem powyższym)..
..do tej pory jeździłem hondą accord 2.0 2004 r. tourer w benzynie 155KM+LPG (stag+wtryski hana), czy po przesiadce na takiego diesla 2.0 odczuję w jakimś znaczeniu negatywny smak np.mniejszej mocy,elastyczności itp?czy taki diesel daje w ogóle radę?Pytam bo może ktoś ma takie doświadczenie z autopsji..
z góry dziękuję za odp.
- Od: 17 lut 2014, 10:51
- Posty: 6
- Auto: Honda Accord VIII
2.4 201 kM TypeS
2012 r.
Witam
Pod koniec roku a przynajmniej juz po wakacjach chcialbym zakupic uzywana mazde 6 II z 2009r. (mam nadzieje ze ceny do tego czasu troche spadna).
W kazdym razie na poczatek – mieszkam w hiszpani (Pireneus) wiec raczej temat korozji mnie nie dotyczy.
Przegladajac lokalne rynki (Francja, Wlochy, Hiszpania) zauwazylem ze wiekszosc modeli do sprzedania to modele DIESEL. Wszyscy wiemy, ze dla uzytkownikow mazdy 6 I/2003-2007/ kupienie diesla nie wyszlo specjanie na dobre (duzo modeli przy 100-150k km padal silnik).
Jak to wyglada w 6 II ? Awaryjnosc silnikow disla znacznie przewyzsza awaryjnosc benzynowych?? Ktos zna statystyki??
Oczywiscie prywatne opinie takze bardzo mile widziane.
Pod koniec roku a przynajmniej juz po wakacjach chcialbym zakupic uzywana mazde 6 II z 2009r. (mam nadzieje ze ceny do tego czasu troche spadna).
W kazdym razie na poczatek – mieszkam w hiszpani (Pireneus) wiec raczej temat korozji mnie nie dotyczy.
Przegladajac lokalne rynki (Francja, Wlochy, Hiszpania) zauwazylem ze wiekszosc modeli do sprzedania to modele DIESEL. Wszyscy wiemy, ze dla uzytkownikow mazdy 6 I/2003-2007/ kupienie diesla nie wyszlo specjanie na dobre (duzo modeli przy 100-150k km padal silnik).
Jak to wyglada w 6 II ? Awaryjnosc silnikow disla znacznie przewyzsza awaryjnosc benzynowych?? Ktos zna statystyki??
Oczywiscie prywatne opinie takze bardzo mile widziane.

Ale brednie kolega prawi...
Same stereotypy... Proponuje poczytac dokladnie forum (dzial eksploatacji)...
Tapatalk
Same stereotypy... Proponuje poczytac dokladnie forum (dzial eksploatacji)...
Tapatalk
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
bieski napisał(a):No akurat to tylko ty wiesz....
Wtrącę małe OT. Niestety, ale taka opinia krąży w sieci. Pisałem o tym kłócąc się z pewnymi fanatykami w temacie Laguna vs mazda 6. Na forum Seata jak napisałem, że chcę Mazdę w dieslu, to zostałem zbesztany za ten pomysł, bo przecież ten diesel to niewypał mazdy
Jak jest naprawdę większość osób zapoznanych z tematem wie. Podobnie wygląda sprawa mitologii w Lagunie III i wielu, wielu innych samochodach, ale ludzie nie siedzący w tym temacie jak zwykle wiedzą lepiej i powielają mity.
Co do Mazdy 6 GH, to problem podkładek pod wtryskami w 2.0 nadal istnieje. Nie pamiętam jak to było w 2.2. Musisz poszperać na forum lub poczekać na opinie użytkowników GH. Mimo wszystko nie jest to problem, który by ten silnik skreślał z zakupu.
3one napisał(a):mam nadzieje ze ceny do tego czasu troche spadna
Na to bym specjalnie nie liczył.
3one napisał(a): Wszyscy wiemy, ze dla uzytkownikow mazdy 6 I/2003-2007/ kupienie diesla nie wyszlo specjanie na dobre (duzo modeli przy 100-150k km padal silnik).
Pytanie ile z nich miało 150 a nie 450
grzybus82 napisał(a):Przymierzam się do zakupu mazdy 6 GH kombi-w dieslu 2.0 MZR-CD (na tapecie mam diesla ze względu na cenę) i obserwując rynek samochodów używanych zauważyłem że silniki mają 140KM oraz 143 KM.
143KM były w RF7J do 2006r, a później ten sam silnik miał 140KM. W rzeczywistości z ta mocą rożnie bywa i czasami jest trochę więcej. Generalnie ten silnik w tym aucie pozwala na sprawne przyspieszanie i w porównaniu do hondy, którą też jeździłem jest jak dla mnie o wiele lepiej.
loockas napisał(a):Niestety, ale taka opinia krąży w sieci.
A wiesz jaka opinia krąży o lagunach
Ja jak szukałem auta, to trafiłem na to forum i już wiedziałem z czym się je diesla Mazdy
loockas napisał(a):Nie pamiętam jak to było w 2.2.
Problem nadal istnieje
bieski napisał(a):A wiesz jaka opinia krąży o lagunach
Wiem i o tym właśnie pisałem. Dlatego nie dziwię się nowemu koledze, że zasłyszał takie opinie o klekocie Mazdy, bo własnie takie krążą w sieci. A że to w większości są bzdury to wie każdy, kto się przez chwilę zainteresował tematem.
bieski napisał(a): Jak ktoś się opiera na jakiś pogłoskach to potem tak jest.
Nie jedna osoba z tego forum

Warto zaznaczyć, że problem podkładek pod wtryskami dotyczy sporej części silników Diesla z common railem. Inne jednostki potrafią wokół podskakujących wtrysków obrosnąć szlamem i dalej jeździć, a w RF-ach pechowo w pierwszej kolejności objawia się to zatkanym smokiem i zatarciem. Wszystko to jest jednak efektem zaniedbań serwisowych.
the right man in the wrong place...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości