Madzia 323f BJ – Brak tylnego kierunkowskazu prawego

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Romcia86 » 21 maja 2014, 20:50

Witam!!
Mam poważny problem w mojej Madzi a że nie wiem jak się za to zabrać piszę do Was Forumowiczów z prośbą o pomoc. Otóż od kilku dni nie działa mi prawy tylny kierunkowskaz. Żarówka dobra, styki w porządku. Na desce rozdzielczej widać mruganie z podwojoną szybkością ale żarówka tylna nie świeci. Dodam, że przód i bok świeci.
Proszę pomóżcie bo nie chce żeby mnie oszukano w warsztacie samochodowym <płacze>
Początkujący
 
Od: 21 maja 2014, 20:44
Posty: 6
Auto: Mazda 323F BJ, 1.8 benzyna + lpg, 1999r

Postprzez Micha3l » 21 maja 2014, 21:56

Wychodzi na to że nie dochodzi Ci napiecie do tego kierunkowskazu. Mruganie z podwójną szybkością jest spowodowane niedziałaniem właśnie jednej z żarówek. Gdzieś musi być przerwa w obwodzie, tego kierunokwskazu. Ja bym zaczał poszukiwania od lampy, potem za boczkiem w bagażniku jest kostka lampy, moze tam coś nie łączy.
Bez Mazdy nie ma jazdy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2011, 12:11
Posty: 152
Skąd: Łódź
Auto: 323F'99 BJ 1.5 GLX Twilight Blue Mica LPG KME Nevo

Postprzez Romcia86 » 21 maja 2014, 22:52

Dzięki za odpowiedź ale chyba problem będzie większy :(
Tam jest wszystko w porządku, sprawdzałam te kabelki do miejsca gdzie się dostałam a potem .... już gorsza sprawa. Bede szukać dalej.
Początkujący
 
Od: 21 maja 2014, 20:44
Posty: 6
Auto: Mazda 323F BJ, 1.8 benzyna + lpg, 1999r

Postprzez benq323 » 22 maja 2014, 09:59

Sprawdź miernikiem na kostce przed żarówka jakie masz napięcie. Miałem kiedyś przypadek że do halogenow w Clio doplywalo 1V reszta gubila się na kostkach.

Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez ewemarkam » 22 maja 2014, 21:01

Miernik w rękę i szukaj. Od lampy, po kostkę, później jeśli dalej nie będzie napięcia to znajdź ten przewód w wiązce w lewym progu. Natnij delikatnie izolacje i zmierz miernikiem. Ostatnio miałem przejścia z lampą od postojówek ale w Atos'ie żony, żarnik w żarówce tak sprężynował że raz działała a raz nie. Wymieniłem na niby sprawną, tak wyglądała ale była uszkodzona. Żarówkę zawsze warto sprawdzić miernikiem.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez Romcia86 » 22 maja 2014, 21:38

dziękuję za info. Musze skombinować miernik i będę się bawić. Ale wydaje mi się że żarówką to nie jest, bo ostatnio tak się działo i myślałam że żarówka się spaliła, wymieniłam na nową i to samo tylko po jakimś czasie.
Początkujący
 
Od: 21 maja 2014, 20:44
Posty: 6
Auto: Mazda 323F BJ, 1.8 benzyna + lpg, 1999r

Postprzez Romcia86 » 29 maja 2014, 11:26

Dziękuje za pomoc. Problem rozwiązany.
Początkujący
 
Od: 21 maja 2014, 20:44
Posty: 6
Auto: Mazda 323F BJ, 1.8 benzyna + lpg, 1999r

Postprzez wtyku » 29 maja 2014, 11:56

to pochwal się co było przyczyną
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2009, 16:53
Posty: 249 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F Sportive 131KM FS BP 2001r.
Jest Toyota Prius 2012r 1,8l BP HSD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323