No dobra, to i ja sie podepne do tematu. Od niedawna jestem posiadaczem Mazdy 626 GF 98'.
Centralny w moim konkretnym modelu jest tylko z kluczyka. Niestety od poczatku nie dzialal centralny "z drzwi" kierowcy, natomiast bez problemu dziala "z drzwi" pasazera. Sprawdzilem wtyczke drzwi/karoseria i wszystko ok. Zastosowalem na wszelki wypadek polecany Kontakt Plus zarowno na wtyczce jak i zamku. Nie minely 2 dni, a zamek odmowil posluszenstwa, nie reaguje na kluczyk.
Wypunktuje wiec co i jak, a moze cos poradzicie:
* centralny dziala tylko gdy otwieram/zamykam samochod od strony pasazera
* szyby i sterowanie lusterkiem w drzwiach kierowcy dzialaja
* wtyczka sprawdzona i na wszelki wypadek potraktowana Kontakt Plus
* zamek od strony kierowcy odmawia posluszenstwa – wkladam kluczyk, ani w lewo, ani w prawo – nadal jednak zamyka sie gdy zamkne drzwi od strony pasazera.
Co powinienem sprawdzic/zrobic?
Na razie jedyny pomysl jaki mam to rozebrac tapicerke od strony kierowcy, zobaczyc czy cos nie peklo przy zamku, ew. czy kable na lini zamek-dalsza czesc instalacji sa w porzadku?
Centralny zamek – Dyskusja / Problemy / Rozwiązania
Strona 1 z 1
misthunt3r Na forum znajduje się odpowiedni dział techniczny dla Mazdy 626 GF myślę że tam znalazłbyś prędzej odpowiedź niż czekać na odpowiedź w dziale Mazda3 BK.
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
lukaszm pewnie masz rację, szukałem tematu najbardziej pasującego do mojego problemu i nie spojrzałem w jakim jest dziale, poszukam ręcznie w dziale 626
- Od: 13 lut 2014, 14:48
- Posty: 15
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GF 1,8 '98
Przeniosłem z M3 BK
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
U mnie centralny rozpoczął nowe – własne życie – otwiera się i zamyka kiedy chce:(
W sobotę się zamknął z kluczykami na siedzeniu, na szczęście nie w stacyjce bo udało się drutem je wyciągnąć. Dodam, że mam tylko z kluczyka (bez pilota).
Miał ktoś podobny problem? Drzwi do rozkręcenia czy gdzie szukać problemu?
W sobotę się zamknął z kluczykami na siedzeniu, na szczęście nie w stacyjce bo udało się drutem je wyciągnąć. Dodam, że mam tylko z kluczyka (bez pilota).
Miał ktoś podobny problem? Drzwi do rozkręcenia czy gdzie szukać problemu?
szerokości
grzech
grzech
Sory że nie dopisuje ale muszę podbić:)
Rozebrałem zamek i siłownik od strony kierowcy i tam wszystko wygląda ok. Zresztą wszystkie drzwi rozbierałem i nigdzie nie zauważyłem nic złego – cięgna chodzą luźno, wszędzie sucho.
Objaw taki, że jak przyciskiem w drzwiach kierowcy rygluje wszystkie zamki to mam objaw jakby któreś drzwi nie chciały się zamknąć i centralny próbuje kilka razy oraz słychać naldeka i przekaźnik jak pykają. Jak otworzę to przestaje pykać ale drzwi tylne i klapa pozostają zamknięte. No i podczas jazdy potrafi sobie pykać przekaźnik, coś jakby dostawał sygnał by otworzyć drzwi bo rygle w tym czasie są otwarte.
Nie wiem teraz czy kupować siłownik drzwi kierowcy, czy to coś innego?
Rozebrałem zamek i siłownik od strony kierowcy i tam wszystko wygląda ok. Zresztą wszystkie drzwi rozbierałem i nigdzie nie zauważyłem nic złego – cięgna chodzą luźno, wszędzie sucho.
Objaw taki, że jak przyciskiem w drzwiach kierowcy rygluje wszystkie zamki to mam objaw jakby któreś drzwi nie chciały się zamknąć i centralny próbuje kilka razy oraz słychać naldeka i przekaźnik jak pykają. Jak otworzę to przestaje pykać ale drzwi tylne i klapa pozostają zamknięte. No i podczas jazdy potrafi sobie pykać przekaźnik, coś jakby dostawał sygnał by otworzyć drzwi bo rygle w tym czasie są otwarte.
Nie wiem teraz czy kupować siłownik drzwi kierowcy, czy to coś innego?
szerokości
grzech
grzech
Moim zdaniem nie zawracaj sobie glowy kupnem nowego silownika jesli od srodka zamkniesz i wszystko dziala to silownik jest sprawny. Poszukaj na przewodach jakiegos uszkodzenia (zwarcie) lub luzy w kostce pewnie tu lezy przyczyna. W czasie jazdy lapie bo pewnie podczas drgan ustawia sie odpowiednio przewody.
- Od: 6 gru 2014, 18:56
- Posty: 5
- Skąd: Włocławek
- Auto: MAZDA 626 GF 2.0 DOHC, 00r
MAZDA 6 GH 2.0, 02r
MAZDA 3 BK 1.6, 04r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6