Mazda 323f BA Z5 98r. – Twilight Blue Madamess -New Car SPA str 11

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Megsonn » 18 maja 2014, 21:11

no a chyba, żeby zrobić reset to i tak będę musiał zdjąc klemę :D
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez czarek1991 » 18 maja 2014, 21:17

a to tak :) I sciagnij plusa, nie minusa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Megsonn » 18 maja 2014, 21:19

<spoko> dzięki za info <piwo>
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez JapanBA » 18 maja 2014, 21:26

czarek1991 napisał(a):a to tak :) I sciagnij plusa, nie minusa.


Jakieś uzasadnienie dlaczego akurat plus ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez Megsonn » 18 maja 2014, 21:29

właśnie byłem trochę zdziwiony tym plusem
bo oglądałem fotorelację z tego zabiegu i tam mowa była o – :P
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez witek » 18 maja 2014, 21:46

Zawsze pierwszy ściąga się –, przynajmniej nigdy zwarcia nie zrobisz odkręcając tą kleme jako pierwszą ;)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez czarek1991 » 18 maja 2014, 22:35

Sciagajac plusa masz "uziemiona" cala instalacje z akumulatorem z masa auta i pozbedziesz sie nagromadzonych ladunkow. A jak sciagniesz minusa to instalacja bedzie caly czas podpieta pod prad z aku :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez witek » 19 maja 2014, 00:00

Niech odkręci obie i już będzie miał pewność :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Megsonn » 19 maja 2014, 18:03

już mi się w bani pomieszało ;d
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez Megsonn » 20 maja 2014, 21:42

przymierzam się do zakupu amorków.
chodzi mi o KYB tam gdzie chce je zamówić
naklejki KYB mają nad talerzem amorka
inne np mają niżej o co z tym chodzi ?
czemu takie różnice?
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez Megsonn » 27 maja 2014, 21:25

W niedzielę w końcu się zebrałem w sobie i o północy zamówiłem amorki
traf chciał, że sprzedający jeszcze nie spał <hahaha>
w poniedziałek amorki zostały przekazane do wysyłki i dziś przed 18
paczka dojechała do mnie z Krakowa z firmy Motostacja
którą polecam za szybki kontakt, porady i zaangażowanie w kontakt o północy :D

tak paczka była zabezpieczona :

Obrazek

a tu już po rozpakowaniu :

Obrazek

na myśl przychodziły inne marki amortyzatorów
ale z uwagi na polecenie innych postanowiłem dołożyć trochę grosza
i postawić na made in Japan.
a jak to mówią , biedny na byle co nie może sobie pozwolić.

Obrazek

cały pakiet tj. 4 amorki , odboje i osłony na przód i tył wyniosły mnie 882zł
więc myślę, że cena do przyjęcia.

zamówiłem jeszcze dwa łączniki Remach co by było mniej problemów z wymianą tylnych
amorków – stare się odetnie i wrzuci nowe.
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez Megsonn » 6 cze 2014, 19:51

Po zakupie amorków odleżały swoje
i w czwartek po robocie przybyłem do Sulejówka
gdzie z Kiiitkiem wzięliśmy się za wymianę amorków.
Może nie byłem super kompanem do pomocy ale nie próżnowałem

na pierwszy ogień poszedł przód :

Obrazek
Obrazek

prawa zwrotnica bez przystosowania do abs

Obrazek

więc Kiiitek wziął się za wiertarkę poszły 3 wiertła
uparcie się za to wziąl i nie odpuścił aż przeszło na przewylot

Obrazek

i "z opcją" na abs ^^

Obrazek

i zamontowany amorek na gotowo :

Obrazek

żeby tył się nie bujał podłożyliśmy pieniek ^^

Obrazek

okazało się, że pieniek po 3 próbie pasował jak ulał

Obrazek

i można było zacząć dalszą walkę <figielek>

Obrazek

Obrazek

z tyłu również nie obeszło się bez "druciarstwa"
i tył również nie był przystosowany do absu
więc blacha od przewodu była przyspawana do amorka.

Obrazek

łącznik nie dał się odkręcić więc się odcięły :P

Obrazek

nowy amorek na swoim miejscu

Obrazek

Obrazek

do mocowania przewodu absu przyszły z odsięczą
trytytki – podobno dobre na wszystko ^^

na koniec przedsięwzięcia podjechał prezes w postaci Adasia
na inspekcję i obiecaną kiełbasę ^^

Obrazek

a na koniec w obawie o własne życie i zdrowie
założył czapeczkę ^^

Obrazek

jako "odrdzewiacz" z pomocą przyszedł nam CX-80
ładnie pachnie :D

wszystkie 4 amorki nadawały się na szrot
2 przednie jakieś no name, dwa tylne
każdy z innej parafi + pociły się , po wciśnięciu tłoka
żaden z nich nie wychodził powrotnie do góry.

jakie odczucia? sztywno, twardo ,
ale było warto :)
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez Megsonn » 8 cze 2014, 11:08

Panowie jest pytanie .
zmienione były 4 amorki
jak to w końcu jest bo zdania są podzielone
zbieżność robić czy nie robić?
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez rafał88 » 8 cze 2014, 11:21

Mozna ale nie trzeba :) Efka ma duza tolerancje zbiezny/rozbierzny :) ALe ku zdrowotnosci podjedz i niech CI ustawia ;)

Dopisano 8 cze 2014, 11:21:

Mozna ale nie trzeba :) Efka ma duza tolerancje zbiezny/rozbierzny :) ALe ku zdrowotnosci podjedz i niech CI ustawia ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Megsonn » 8 cze 2014, 11:24

no to się wybiorę :D

Dopisano 8 cze 2014, 18:51:

Fanpage :D

https://www.facebook.com/lantis323F?fref=ts
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez Megsonn » 14 cze 2014, 21:00

Panowie mam kolejne zapytanie..
a mianowicie dziś jak jechałem dostrzegłem
ze żeby jechać prosto kierownica musi być lekko przekręcona w prawo
a jak jest ustawiona na wprost ściąga mi auto w lewo..

może to być spowodowane nie ustawioną zbieżnością po zmianie amorków?
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez rafał88 » 14 cze 2014, 21:19

A tyl ustawiales? Jesli nie to wlasnie efekt jest taki jak Ty masz :) Ja tak w sumie 4 lata jezdzilem dopiero w tym roku ustawilem tyl i przod i kiera wrocila na odpowiednia pozycje przy jezdzie na wprost :)

A tak z ciekawosci ile dales?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Megsonn » 14 cze 2014, 21:41

ja jeszcze nie robiłem ani przodu ani tyłu :P
ale dostrzegłem dopiero dziś owy problem

w stolicy ceny są różne , 80-100zł za przód
a całość 120zł – 140zł

pytanie tylko czy ustawiać sam przód?
czy i tył również?

fajerka nie jest jakoś super bardzo krzywa
ale mnie to irytuje :P ze nie jest idealnie prosto
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez rafał88 » 14 cze 2014, 22:13

Ceny kosmos jak za taka delikatna robotke :|

To zrob jesli Ci sie kiera skosila ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Megsonn » 14 cze 2014, 22:15

realia Warszawy niestety
no zrobie bo mnie to wkurza jak kiera nie jest prosto <oczy>
już upatrzyłem warsztat pod Warszawą w Zielonce
podrodze o mojej drugiej połówki za 100zł całość :D

Dopisano 15 cze 2014, 22:00:

Korzystając z okazji strzeliłem kilka nowych fotek.
bo sprawia mi to ogromną radość ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

poleci mi ktoś w Warszawie
warsztat gdzie zrobię dobrze i w dobrej cenie geometrię?
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy