Wibracje po zmianie biegów.
Strona 1 z 1
Witam. Od wczoraj po zmianie biegu na wyższy i wciśnięciu gazu odczuwam dziwne wibracje w samochodzie, szczególnie przy zmianie z drugiego na trzeci bieg. Wibracje nie występują przy redukcji biegów. Czy ktoś się orientuje co może być tego przyczyną?
- Od: 12 kwi 2014, 21:15
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 GH 2008 r 143km 1998 diesel
Między 2 a 3 tys obrotów, tak było dziś. Ale wydaje mi się, ze przy każdych obrotach tak się dzieje.
- Od: 12 kwi 2014, 21:15
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 GH 2008 r 143km 1998 diesel
Witam. Auto jest po przeglądzie, wymianie filtrów, oleju i regulacji wtryskiwaczy. Niestety auto dalej ma problem z drganiami przy wciśnięciu sprzęgła. Serwis nie wie o co chodzi. Odgłos jest taki jakby jakaś rura wchodziła w rezonans, za każdym razem jak wciśnie się sprzęgło do końca. Według dwóch serwisów jest to odgłos zasysanego powietrza. Nie wiem co dalej robić, to całkowicie odbiera przyjemność z jazdy.
- Od: 12 kwi 2014, 21:15
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 GH 2008 r 143km 1998 diesel
Nie wiem dokładnie bo nie słyszę, ale....
Znajdź temat odnośnie buczenia po wciśnięciu sprzęgła, inaczej to znajdź czujnik tuż nad pedałem sprzęgła i sprawdź czy twoje odgłosy nie zaczynają się w momencie zwolnienia tego czujnika.
może to być związane z otwarciem przepustnicy w momencie wciśnięciu sprzęgła, a takie hałasy jak buczenia oraz rezonans pochodzą z obudowy filtra powietrza.
Znajdź temat odnośnie buczenia po wciśnięciu sprzęgła, inaczej to znajdź czujnik tuż nad pedałem sprzęgła i sprawdź czy twoje odgłosy nie zaczynają się w momencie zwolnienia tego czujnika.
może to być związane z otwarciem przepustnicy w momencie wciśnięciu sprzęgła, a takie hałasy jak buczenia oraz rezonans pochodzą z obudowy filtra powietrza.
Według serwisu przepsutnica pracuje prawidłowo. Da się jakość wyeliminować ten rezonans z obudowy?
- Od: 12 kwi 2014, 21:15
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 GH 2008 r 143km 1998 diesel
Tak, tylko to buczenia i rezonans po wciśnięciu sprzęgła to efekt normalny i nic z tym nie zrobisz.
Techniczne pisząc to jest tak, wciskając choć troche sprzęgło zwalniasz czujnik tuż nad pedałem, on daje sygnał do otwarcia przepustnicy w 80% (normalnie jest otwarta ledwie w około 2-4%) wtenczas, w lub z oboduwowy filtra powietrza wydobywa się charakterystyczny warkot lub buczenie.
Jeszcze raz powiem ze ja tego twojego zmartwienia nie słyszę i nie wiem co tobie napisać więcej oprócz tego j/w.
Techniczne pisząc to jest tak, wciskając choć troche sprzęgło zwalniasz czujnik tuż nad pedałem, on daje sygnał do otwarcia przepustnicy w 80% (normalnie jest otwarta ledwie w około 2-4%) wtenczas, w lub z oboduwowy filtra powietrza wydobywa się charakterystyczny warkot lub buczenie.
Jeszcze raz powiem ze ja tego twojego zmartwienia nie słyszę i nie wiem co tobie napisać więcej oprócz tego j/w.
Witam
Ja mam chyba podobny problem.
Rozkręcam auto do 3tys obrotów, zmieniam bieg i słysze takie "zasiorbanie" nie wiem jak to opisać ale zaczyna mnie to wkurzać bo cały czas sie wsłuchuje
Generalnie to nie wiem, czy powinienem się tym martwi
W poniedzialek jade do ASO na wymiane płynów wiec wstrzyknę im ten temat, może coś powiedzą
Pozdrawiam serdecznie
Ja mam chyba podobny problem.
Rozkręcam auto do 3tys obrotów, zmieniam bieg i słysze takie "zasiorbanie" nie wiem jak to opisać ale zaczyna mnie to wkurzać bo cały czas sie wsłuchuje

Generalnie to nie wiem, czy powinienem się tym martwi
W poniedzialek jade do ASO na wymiane płynów wiec wstrzyknę im ten temat, może coś powiedzą
Pozdrawiam serdecznie
-
prusin
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6