323F BA 1.8(bp) 95r + LPG Auto słabo przyspiesza
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Witam mam problem jak w temacie auto jest jakieś zamulone i na benzynie i na gazie(chociaż na gazie to niejest jakaś dziwna rzecz bo to nie sekwencja ) ale na benzynce powinien lecieć , miałem auto 1.6 które lepiej jeździło . Dodam że mam tak od kupna czyli jakieś pół roku. W najbliższym czasie do wymiany rozrząd. Ostatnio wymieniłem olej wraz z filtrem oraz kupiłem nowy aku oraz sprawdziłem kompresje w cylindrach w każdym po 9.5b czy to może byc przyczyna zamulenia auta czy to są wartosci jeszcze nie najgorsze ? a może ten rorząd ? a może coś jeszcze innego ? dodam że jestem raczej zielony w mechanice.Przy dodaniu gazu na maxa auto nieszarpie ale powoli przysiesza co jest np kłopotliwe przy wyprzedzaniu, obroty też niefalują. Pozdro
			
			
		- 
					
						jarecki1988
 
Powodów jest dużo, jeżeli nie masz żadnych objawów to musisz samemu wszystko pokoleji sprawdzić. Niepokojące są wartości ciśnienia w cylindrach – nie jestem pewien ale to stan agonalny:) Być może to jest tego przyczyną.
PS. jakim autem 1,6 jechałeś? Bo 323F BA z 1,8 odrzutowcem nie jest:) A to za sprawą dużej masy i niskiego momentu obrotowego.
			
			PS. jakim autem 1,6 jechałeś? Bo 323F BA z 1,8 odrzutowcem nie jest:) A to za sprawą dużej masy i niskiego momentu obrotowego.
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
		A czy mógłbys wymienić najbardziej prawdopodobne przyczyny ?  co mam sprawdzić w pierwszej kolejności. Jeżeli chodzi o te ciśnienie to do wymiany pierścienie czy coś jeszcze ? i czy jest sens ladować kase w naprawe ? 
Jechałem escortem 1.6 16V z 95r za którego dałem "aż" 900zł
 ale półtora roku jeżdził bez wkładania w niego kasy 
 niestety musiałem się pozbyć przez wyjazd do niemiec. to była rakieta 180 na budziku nim mialem "D a moją madzie do 160 tylko bujam ;(
Jeszcze jedno czy mógłbyś mi podać jakie są wartości obrotów przy poszczególnych prędkościach w Twojej efce ? bo widzę że masz podobną do porównania i ja u siebie sprawdze.
			
			
		Jechałem escortem 1.6 16V z 95r za którego dałem "aż" 900zł
Jeszcze jedno czy mógłbyś mi podać jakie są wartości obrotów przy poszczególnych prędkościach w Twojej efce ? bo widzę że masz podobną do porównania i ja u siebie sprawdze.
- 
					
						jarecki1988
 
jarecki1988 napisał(a):Witam mam problem jak w temacie auto jest jakieś zamulone i na benzynie i na gazie(chociaż na gazie to niejest jakaś dziwna rzecz bo to nie sekwencja ) ale na benzynce powinien lecieć , miałem auto 1.6 które lepiej jeździło . Dodam że mam tak od kupna czyli jakieś pół roku. W najbliższym czasie do wymiany rozrząd. Ostatnio wymieniłem olej wraz z filtrem oraz kupiłem nowy aku oraz sprawdziłem kompresje w cylindrach w każdym po 9.5b czy to może byc przyczyna zamulenia auta czy to są wartosci jeszcze nie najgorsze ? a może ten rorząd ? a może coś jeszcze innego ? dodam że jestem raczej zielony w mechanice.Przy dodaniu gazu na maxa auto nieszarpie ale powoli przysiesza co jest np kłopotliwe przy wyprzedzaniu, obroty też niefalują. Pozdro
a może sprzęgło się ślizga i zamiast przekazywać moc silnika na koła to gubi to poprzez ślizganie się sprzęgła....nie masz takiego czegoś że auto wyje (wkręca się na obroty) ale nie chce jechać????

- Od: 14 cze 2008, 16:44
 - Posty: 456
 - Skąd: stąd
 - Auto: Mazda
 
Witam panowie tak czytam temat z przyspiesza jej i mam podobny problem tzn.przyspieszenie nie jest aż tak tragiczne da się żyć.natomiast chodzi mi o duże spalanie na gazie odwiedziłem nagaz podłączyli madzie pod kompa i gazownik stwierdził ze ustawienia są ok ale według mnie niecałe 70km za 30zl nie jest ok przy silniku 1.8. Filtr,przewody,świece wymienione i nadal pali dużo czy może któryś z kolegów pomoże? Czy sonda lambda może mieć z tym coś wspólnego? Pomóżcie
Pozdrawiam
			
			
		Pozdrawiam
- 
					
						matdog
 
Nic nie wiemy jaką masz instalację lpg ale spalanie na poziomie 17 litrów gazu (bo zapewne o tym chyba piszesz) to małe nie jest.
			
			Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99 
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
		Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Instalacja sekwencyjna firmy BRC seqent 24 gazownik stwierdził ze to bardzo dobra instalacja
			
			
		- 
					
						matdog
 
A ile pali autko na benzynie?
Sonda lambda ma dosyć spore znaczenie w kwestii spalania.
Poczytaj też o diagnostyce silnika.
 
PS. ta dyskusja bardziej pasuje do działu o LPG a nie tutaj.
			
			Sonda lambda ma dosyć spore znaczenie w kwestii spalania.
Poczytaj też o diagnostyce silnika.
PS. ta dyskusja bardziej pasuje do działu o LPG a nie tutaj.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99 
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
		Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzięki za przekierowanie zaraz zapytam może tam mi ktoś odpowie.a benzyny pali w granicach 12-14 litrów.pozdrawiam
			
			
		- 
					
						matdog
 
ja myślę że to niejest tak że 1,8 to jakaś rakieta 
 posiadam obydwie 1,5 i 1,8.co do 1,8 to z miejsca w porównaniu do 1,5 miodzio.ale dobre1,5 też poleci 175km/h a 1,8 200km/h więc jakiegoś szału między obiema niema.1,8 lepsza w wyprzedzaniu itp ale1,5 też niezle sobie radzi.myslę że głównie z miejsca jest lepsza,niema co z 1,8robić torpedy przecież to tylko1,8 
			
			
		Coś mi się to nie widzi co napisałeś – obawiam się, że z pod maski tego 1.8 znaczna część koni uciekła.
1.5 (Z5) to jest 88KM a 1.8 (BP) ma 114KM więc różnica tych 26KM przy takim autku to jednak musi być bardziej zauważalna
Dopisano 26 gru 2014 20:46:
Coś mi się to nie widzi co napisałeś – obawiam się, że z pod maski tego 1.8 znaczna część koni uciekła.
1.5 (Z5) to jest 88KM a 1.8 (BP) ma 114KM więc różnica tych 26KM przy takim autku to jednak musi być bardziej zauważalna
			
			1.5 (Z5) to jest 88KM a 1.8 (BP) ma 114KM więc różnica tych 26KM przy takim autku to jednak musi być bardziej zauważalna
Dopisano 26 gru 2014 20:46:
Coś mi się to nie widzi co napisałeś – obawiam się, że z pod maski tego 1.8 znaczna część koni uciekła.
1.5 (Z5) to jest 88KM a 1.8 (BP) ma 114KM więc różnica tych 26KM przy takim autku to jednak musi być bardziej zauważalna
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99 
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
		Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzisiaj grzebałem koledze przy efce właśnie 1.8 bp bo auto miało muła w całym zakresie,z tym że u niego nieładnie chodził już na wolnych obrotach.Winnym okazał sie przestawiony aparat zapłonowy.Możesz sprwdzić przekręcając nim,czy będzie poprawa.
			
			
		
- Od: 1 lut 2013, 14:18
 - Posty: 32
 - Skąd: wadowice
 - Auto: Xedos9 Kl
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

