Mazda 6 GH, 2,0 diesel, 2009rok, (ottomoto nr C32629241) cena: 36.500

Tutaj zadajemy pytania na temat opinii o konkretnych egzemplarzach.

Postprzez stanleypl » 13 maja 2014, 12:25

Hej,

ogłoszenie jest tutaj

http://otomoto.pl/mazda-6-top-sport-bos ... 29241.html

czy ktoś może się wypowiedzieć? sprzedawca przez telefon schodzi już na 35.000 i dorzuca koła alu 17" z zimówkami. we Włoszech przez pierwszy rok nalatane już 100.000 – wypożyczalnia? aha ponoć nie ma już DPFa, ale przy 170.000 na dziś to już następna podejżana kwestia, no i produkcja 2008 sprzedawca się przyznał.

aha ponoć była na serwisie przeglądowym teraz w Japan Carsie w Ząbkach i wszystko na OK ponoć.

pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 10 maja 2014, 12:15
Posty: 6
Auto: Mazda 6 GH, 2009r., 2.0D RF7J

Postprzez Marianek » 13 maja 2014, 14:35

Zapewne już kiedyś miało spotkanie czołowe, stawiam ze było tak sprowadzone, poproś o zdjęcie z komory silnika jeszcze z góry, zwłaszcza na pas przedni i podłużnice.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7011 (210/248)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez stanleypl » 13 maja 2014, 16:24

dzięki uprzejmości jednej osoby (DZIĘKI !!) –> już dosyć dużo wiem o weryfikacji w serwisie :) dam info jak to przetworzę. ja odpuszczam ten samochód <jelen>

notabene lakier wychodził w granicach 80 mikronów wszędzie i bez rozbierania nic nie widać żeby było robione
Początkujący
 
Od: 10 maja 2014, 12:15
Posty: 6
Auto: Mazda 6 GH, 2009r., 2.0D RF7J

Postprzez stanleypl » 15 maja 2014, 21:07

chyba ktoś już kupił, ale zakup tego samochodu to już kwestia gustu jak kto lubi być .... <glupek2> :D

Sprzedający pokierował po wszelkie info do Japan Serwis ...

– w DR jest 2009, ale auto wyprodukowano 4.08.2008r., sprzedano we Włoszech w dn. 12.02.2009r. (spr. po VINie – dla zainteresowanych na prv)

– w 05.2010r. miało już przejechane 104 tys. km (codzinnie po ok. 225km) i na tym się książka serwisowa kończy (koniec gwarancji), sprzedający twierdzi że je kupił w 04.2012 z przebiegiem ~ 140 tys. km ... czyli po gwarancji ktoś przejechał nim tylko 36 tys.km przez 23msc. (50km dziennie)

– obecny przebieg to 181 tys. km a nie 171 tys. km
– samochód nie stoi w Kobyłce tylko w Wołominie
– z relacji zrozumiałem że samochodem nie jeździ "kobieta", a jej syn
– nie ma DPFa (sprzedającemu się przypomniało w trakcie konsultacji telefonicznej, gdy na kompie wyszło że jest na 0 wypalony)
– prawe siedzenie "przeskakuje" przy ustawianiu pochyłości oparcia
– lakier na całym samochodzie w granicach 80 mikronów
– z tyłu założone dopiero co nowe bardzo dobre polskie klocki hamulcowe Break (czy jakoś tak)
– przed przeglądem olejowo-filtrowym

z ważniejszych rzeczy wyszło:
– po uruchomieniu zimnego silnika falowały obroty dłuższy czas aż do rozgrzania
– air bag miał błąd prawego przedniego fotela, migał – podobno problem usunięto
– wahacz dolny PP do zrobienia (auto ma 181km – gdzie mój poprzedni pancerwagen przy polskim nalocie ponad 250 tkm końcówki miał seryjne i zdrowe)
– rura dolotu do turbosprężarki uszkodzona, nieszczelna (podobno częsty przypadek przy przeprowadzaniu grubszych napraw, bo nikomu nie chce się go odkręcać)
– mały luz maglownicy z prawej strony
– dwie opony do wymiany (LP z guzem, LT z gwoździem)
– wyciek przy prawej półosi (poci się)
– nie ma rolety (podobno jest w domu)
– lewy przedni zacisk uszkodzona guma na tłoczku
– nieoryginalny akumulator, nieumocowany – sprawny wg testera
– gumy stabilizatora do wymiany
– kierownica lekko w lewo przy jeździe na wprost, przycięta lewa przednia opona od środka, jest lekkie bicie – albo guz na oponie, albo krzywa felga (raczej felga uszkodzona po widocznej kolizji na zdjęciach)
– parktronik raz działał, a raz nie
– pierdoły żarówkowe typu braki w oświetleniu (pozycja z przodu, podświetlenie tablicy rejestracyjnej)
– tylne lewe drzwi bardzo ciężko się otwierają i zamykają
– zderzak raczej do wymiany (mocno uszkodzone zatrzaski)
– chłodnica klimy "wyjedzona" od spodu (przypominam, samochód ma "dopiero" 181 tkm.)

Przy zakupie trzeba dopytać o historię szkód – sprawdzana była po zeskanowaniu QR kodu z DR przy wykorzystaniu programu na smartphona z Generali. Po dopytywaniu o to sprzedający już mnie zignorował.

tyle dzięki uprzejmości kolegi...
Początkujący
 
Od: 10 maja 2014, 12:15
Posty: 6
Auto: Mazda 6 GH, 2009r., 2.0D RF7J

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Moto