Mazda 323f ba sprezyny MTS tyl nizej niz przod
Ja mam auto obniżone przód -65 , tył -40, firmy K.A.W http://www.fahrwerke.de/en/springkit/ma ... ba/a-7921/
Do tego koła 15'' o profilu 50.. powiem tak, jak dla mnie do jeżdzenia po mieście – twardo.
Zastanawiam się jak trochę podnieść auto i przy tym może trochę zyskać na komforcie. Czy profil opony większy ( wiem, że 55 wejdzie,ale są droższe, ale 60 ktos zakładał przy takim obniżeniu ? )
Jeżeli chciałym zmieniać sprężyny na jakieś ori, lub trochę obniżone ale mniej niż te co mam , co jakie byście polecali?
PS. Ile są warte te używane obniżające sprężyny K.A.W ?
Do tego koła 15'' o profilu 50.. powiem tak, jak dla mnie do jeżdzenia po mieście – twardo.
Zastanawiam się jak trochę podnieść auto i przy tym może trochę zyskać na komforcie. Czy profil opony większy ( wiem, że 55 wejdzie,ale są droższe, ale 60 ktos zakładał przy takim obniżeniu ? )
Jeżeli chciałym zmieniać sprężyny na jakieś ori, lub trochę obniżone ale mniej niż te co mam , co jakie byście polecali?
PS. Ile są warte te używane obniżające sprężyny K.A.W ?
- Od: 9 kwi 2009, 21:44
- Posty: 150
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323f BA Z5 98', LPG BRC sequent ( IV gen. )
Witam serdecznie. Prosiłbym o pomoc w sprawie obniżenia madzi, jak wiemy BA stoi wyysoko na seryjnym zawieszeniu, a tym bardziej jak założę 17.. Mam problem ze znalezieniem kompletu sprężyn. Te co są to są kosmicznie drogie, z drugiej strony aż tak bardzo nie chcę obniżać ze względu na to, że mieszkam na wsi:P Dziekuje i pozdrawiam.
-
pawelbytow
No to musisz się zastanowić żeby kasy nie wtopić, albo chcesz obniżyć albo nie. Ja obniżyłem również na wieś i po 2 tyg wróciłem do serii, ale kto co woli 
A cena jak za MTS springi około 350zł to taniej nie wiem czy co znajdziesz
A cena jak za MTS springi około 350zł to taniej nie wiem czy co znajdziesz
podepne sie pod temat, szukam Apexow i nie moge znalezc. znalazlem jedna firme ale sa niedostepne na ta chwile. jakies namiary?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
W Dars tuning zawsze mieli ale właśnie widzę ze braki na płkach są.
Może lepiej dołożyć i kupić eibacha?
Chyba jedna z przodujących firm w produkcji elementów zawieszenia...
Może lepiej dołożyć i kupić eibacha?
Chyba jedna z przodujących firm w produkcji elementów zawieszenia...
wlasnie oni miaja braki, pisalem do nich, we wtorek zadzwonie. Eibachy sa twardsze, a o apexach duzo sie naczytalem i na nie sie nastawilem i je chce 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
czyli ile osob tyle opinii
tak czy inaczej biore apexy
a eibahy nie sa drozsze zreszta jako nowe?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Tyle ze większość jest słyszanych lub gdzieś tam wyczytanych opinii, a ja jeździłem na sreyjnych potem rok czasu na apex a teraz jeżdżę na eibachach i nie zamienię na żadne inne...
Apex był fajny bo był twardy i fajnie sie jechało po równym ale wykazywał bardzo słabą sprawność na wybojach...za to eibach to taka ulepszona seria i z olejowo-gazowym amorem sprawdza sie świetnie
Apex był fajny bo był twardy i fajnie sie jechało po równym ale wykazywał bardzo słabą sprawność na wybojach...za to eibach to taka ulepszona seria i z olejowo-gazowym amorem sprawdza sie świetnie
A ja nie wiem nawet jakie amortyzatory mam założone. Na 17tkach i profilu 40 muszę być ciekawie jeśli słabo na wybojach się zavhowuja. A duża jest różnica w cenie pomiędzy jednymi a drugimi?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Tu masz Eibach
http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-e ... 96002.html
Apex ok 500 jak dobrze pamietam

Apex ok 500 jak dobrze pamietam
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja na telefonie siedzę dlatego nie jest łatwo znaleźć cukierek na necie.
Różnica jest prawie 200pln więc sobie daruję
i tak z MTSow się przerzuciłem 
Różnica jest prawie 200pln więc sobie daruję

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
mysle jednak, ze jakas jeszcze roznica bedzie niz tylko w senie 
a takie pytanie moze smieszne/dziwne. Jak zalozyc taka sprezyne? szerokimi zwojami do gory tak?
a takie pytanie moze smieszne/dziwne. Jak zalozyc taka sprezyne? szerokimi zwojami do gory tak?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Witam. Auto to 323f ba 98r. Czy może mi ktoś doradzić czy warto założyć oryginalne sprężyny mazdy ? Poprzedni właściciel samochodu założył jakieś twarde sprężyny, i jak dla mnie jest zbyt twardo, nie wiem co to dokładnie za sprężyny ale są koloru jasno zielonego. Dodatkowo koła to alufelgi 16 calowe z oponami 205/45 wydaje mi się, że gdyby zawieszenie było trochę bardziej elastyczne to może unikną bym już 2 krotnego prostowania felg. Sprężyny oryginalne oczywiście mam, jednak zastanawia mnie czy na tych oryginalnych nie będzie zbyt miękki, co będzie skutkować ścieraniem opony o rant nadkola przy większym obciążeniu. Może ktoś ma takie koła i nie zmieniał sprężyn i podzieli się ze mną jak to się sprawdza. I jeszcze takie pytanko, jak mechanicy sobie cienią przełożenie sprężyn ?
- Od: 8 sie 2013, 16:17
- Posty: 43
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 1998r
troche nie rozumiem pytania. Na seryjnych sprezynach nic nie bedzie Ci obcieralo bez roznicy czy jezdzisz na 13tkach czy 16tkach. Samochod bedzie bardziej miekki ale nie az tak, ze opona bedzoe ocierala o rant

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Koledzy a kupował ktoś te jamexy 60/40, bo szykuje mi się zmiana amortyzatorów przód i przy okazji chciałem włożyć wkoncu te springi, bo na eibachy obecnie mnie nie stać, a moja wygląda jak 4x4 przy 16" 205/45, jakies opinie na temat 60/40?
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość