Mazda 323F BA Z5 95r Touring Kit A-Spec

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez wilusjdm » 6 maja 2014, 17:01

JDMLuQ napisał(a):Dlatego jestem zdziwiony , że Z5 wyciąga tylko 170-180 :P

Tak tylko wynik jest na dość ciężkich felgach 7,5J. W poprzednim roku na 15' licznik pokazał 200km/h, także teraz trochę jest ciężej. W sumie czy to Z5 czy KF nie był i nie będzie demonem prędkości :D
Wracając do tematu, dzisiaj jest w planie wymiana cylinderków i szczęk, i jak starczy czasu zabieram się za przedni zawias. Pytanie czy jak wywalę gumę na której siedzi sprężyna (przy poduszce amortyzatora) jazda będzie bezpieczna i nie będzie dziwnych dźwięków ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez rafał88 » 6 maja 2014, 20:19

Nic nie bedzie :) tez musze to zrobic u siebie :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez wilusjdm » 6 maja 2014, 20:49

Szczęki założone, cylinderki nie puszczały więc, nie było sensu zakładać nowych. Jest gdzieś regulacja przy bębnie/od spodu auta ? Nakrętka przy dźwigni ręcznego dokręcona na max i rękaw jest ale nie taki aby polatać bokiem pod Tesco <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez rafał88 » 6 maja 2014, 20:52

W kabinie sie podciaga reczny , pod gumowa oslona zaraz przy recznym jest srubka.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez wilusjdm » 6 maja 2014, 21:09

no i tą śrubkę podkręcałem do końca, wydaje mi się że linki się trochę wyciągnęły :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez jaaco » 6 maja 2014, 22:46

wilusjdm napisał(a): jeśli kiedykolwiek miałby być swap pójdę śladami jaaco.

Dobrze Ci radzę, nie pchaj się w to, zmień na V6 taniej Cię to wyjdzie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez wilusjdm » 7 maja 2014, 15:12

jaaco napisał(a): zmień na V6 taniej Cię to wyjdzie ;)

Na pewno lepiej wyjdzie, sprzedaż Z5 i kupno V6 tak jak napisałeś. No zobaczymy, wspominałem swap będzie jak Z5 odleci, a na to na razie się nie zapowiada. I wątpię, że za mojej kadencji odleci :D Dzisiaj próba modzenia zawiasu, tylko coś pogoda się pierniczy :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez zemoj » 8 maja 2014, 19:54

Wg mnie, jeśli decydowałbyś się na swap, to nie ma sensu bawić się w BP, skoro KL wchodzi bez żadnej rzeźby. Wyższa moc, dźwięk V-ki, a tak poza tym, to swapy na KLa prawie zawsze kończą się sukcesem, w przeciwieństwie do BP... <nie powiem> :P

Z drugiej strony, wielu powie, że swapy na KL są już oklepane, ale wg mnie to najsensowniejszy wybór.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3198 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Megsonn » 8 maja 2014, 19:59

prawią, że 1,8 jest najbardziej rozwojowe.
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez Bartg » 8 maja 2014, 20:02

Swap KL'a do Z5 nie jest taki prosty, bez rzeźby owszem, ale potrzeba w zasadzie cały przód z V6 mieć ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez wilusjdm » 8 maja 2014, 20:10

Dla tego nie jest tu mowa o wrzucaniu Kl'a w miejsce Z5, tylko jak już coś to kupno V6, ale na razie nie śpieszno mi z tym. Dzisiaj Mazda dostała nowe ubezpieczenie, i wydaje mi się że polata do końca sezonu i rozmyślamy co dalej :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez luki_92_92 » 8 maja 2014, 21:33

wilusjdm napisał(a):wydaje mi się że polata do końca sezonu i rozmyślamy co dalej :D

jakbyś rozważał co dalej z felgami to ustawiam się w kolejce po nie jeśli cena mnie nie wyrwie z butów <czarodziej>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez zemoj » 10 maja 2014, 09:13

Megsonn napisał(a):prawią, że 1,8 jest najbardziej rozwojowe.

Miałem tu na myśli swap do dupowozu, który w zamyśle ewentualnie miałby zmieniony wydech, może dolot, a nie do projektu, którego w planach byłoby dmuchnięcie i inne grubsze mody...
Bartg, masz rację :)
Po prostu gdybym ja miał się już bawić w swap, to poszedł bym w KLa, ale Wiluś i tak chyba nie ma w najbliższym czasie zmiany motorowni, więc nie ma co dywagować w jego temacie ;)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3198 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez wilusjdm » 7 cze 2014, 22:34

Nic się ostatnio nie działo z Madzią, próbowałem posadzić przód chociaż o centa, ale za bardzo się nie udało. Więc plan jest na gwint ale tylko na przód jak na razie rzeźba będzie z Golfa :D
A tutaj dzisiejsza fotka z Night Power
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Egoist » 7 cze 2014, 22:36

hmm pomyślałem przez pierwszy moment , że to moja ... :P
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My Honda
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 20:00
Posty: 293
Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6

Postprzez jaaco » 7 cze 2014, 23:04

Ja też (że Twoja) :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez wilusjdm » 8 cze 2014, 09:47

Egoist skopiowałem tylko dokładkę od Ciebie, reszta robiona tak jak większość forumowiczów :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Egoist » 8 cze 2014, 10:20

Spoko ja tam żadnych pretensji nie mam , i tak moja się zmieni dość mocno od aktualnego stanu :P
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My Honda
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 20:00
Posty: 293
Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6

Postprzez pawcio1017 » 8 cze 2014, 11:33

Ale koza <diabełek>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez wilusjdm » 9 cze 2014, 15:02

pawcio1017 napisał(a):Ale koza <diabełek>

Do czasu, gwint na przód jest w planie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy