Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
Ja jeżdżę w 626 na amorkach Monroe i sprężynie MTS 40/40. Jest twardo, nawet bardzo, ale efekt na 5+.
MTS polecam, w tej cenie chyba nic innego sensownego nie ma. (nie to żeby MTS był jakiś turbo sensowny
)
MTS polecam, w tej cenie chyba nic innego sensownego nie ma. (nie to żeby MTS był jakiś turbo sensowny
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Ktoś sie spotkał z takim zjawiskiem?http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=115&t=169037
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Witam padło na jamexy 6/4 . Jeżdżę już na nich miesiąc i jest ok
Jak na wagę silnika 1.5 to siadł ładnie . Dzięki za odp , pozdro 
- Od: 7 maja 2013, 20:09
- Posty: 4
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 v6 1997r
Kilka dni temu wstawiłem u siebie felgi 18" od RX-8 i do tego oponki 225/40
Wygląda pięknie ale do pełni szczęścia brakuje jeszcze czegos a mianowicie martwi mnie ta duża przestrzen między kołem a nadkolem :p W związku z tym przydałoby się delikatne obniżenie i tu pytanie do Was czy ktos ma cos podobnego u siebie i ile mozna maksymalnie zjechac w dół aby wszystko współgrało, nie obcieralo itd. Skłaniam się raczej ku wymianie samych sprężyn ale nie chce kupowac w ciemno by nie okazało się potem ze koło się nie zmieści czy cos...
Będę wdzięczny za jakiekolwie sugestie/wskazówki/doświadczenia
Wygląda pięknie ale do pełni szczęścia brakuje jeszcze czegos a mianowicie martwi mnie ta duża przestrzen między kołem a nadkolem :p W związku z tym przydałoby się delikatne obniżenie i tu pytanie do Was czy ktos ma cos podobnego u siebie i ile mozna maksymalnie zjechac w dół aby wszystko współgrało, nie obcieralo itd. Skłaniam się raczej ku wymianie samych sprężyn ale nie chce kupowac w ciemno by nie okazało się potem ze koło się nie zmieści czy cos...
Będę wdzięczny za jakiekolwie sugestie/wskazówki/doświadczenia
- Od: 27 maja 2014, 16:04
- Posty: 14
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 2.0 l LF-DE 2005r
nie chce gwintu, chce same sprężyny. Gwint wiadomo ma przewagę bo ustawiam sobie wysokosc tak zeby było idealnie więc problem z głowy. Jeśli chodzi natomiast o same sprężyny to widzialem gdzies obniżające przód chyba o 55mm a tył 35 czy cos takiego. Myślę, że z tyłem nie byłoby problemu ale czy obniżenie o 55mm z przodu nie będzie kolidowało z tymi kołami? Nie chce gdybac, chciałbym aby wypowiedział się ktos kto przetarł już ten szlak.
- Od: 27 maja 2014, 16:04
- Posty: 14
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 2.0 l LF-DE 2005r
takowe kola juz zakladali na forum.. chocby uzytkownik "karol" z UK.
nie mam M6 wiec nie wiem czy sa takowe sprezyny o ktorych piszesz, musial bym szukac. ale zerknij do dzialu sprzedam, tam byly jakies sprezyny. poza tym wyszukiwarka zdjec w google i wszystkiego sie dowiesz
nie mam M6 wiec nie wiem czy sa takowe sprezyny o ktorych piszesz, musial bym szukac. ale zerknij do dzialu sprzedam, tam byly jakies sprezyny. poza tym wyszukiwarka zdjec w google i wszystkiego sie dowiesz
Panowie właśnie pękła mi sprężyna...
Mam zamiar wymienić albo 2, albo cały komplet zależnie od kosztów.
Samochód, to mazda 323f ba 98', 1,5 (Z5).
Rozważam opcję albo seryjną wysokość, albo max -40 mm, felgi to 15.
Teraz pytanie co kupować- MTS, Apex ?
Opinie są tak rozbieżne, że ciężko stwierdzić w końcu czy MTS to szajs, czy sprężyna na której można trochę pojeździć.
Nie zależy mi jakoś bardzo na wielkim obniżaniu, bo we Wrocławiu drogi są tak dziurawe, że czołg by tam nawet poległ.
Proszę o pomoc, bo już mam lekkie zamieszanie
Czy przy wymianie sprężyn muszę ustawiać geometrię i czy coś dodatkowo trzeba dokupić- jakieś osłony, gumy ?
Amory, to Kyb Excel G
Mam zamiar wymienić albo 2, albo cały komplet zależnie od kosztów.
Samochód, to mazda 323f ba 98', 1,5 (Z5).
Rozważam opcję albo seryjną wysokość, albo max -40 mm, felgi to 15.
Teraz pytanie co kupować- MTS, Apex ?
Opinie są tak rozbieżne, że ciężko stwierdzić w końcu czy MTS to szajs, czy sprężyna na której można trochę pojeździć.
Nie zależy mi jakoś bardzo na wielkim obniżaniu, bo we Wrocławiu drogi są tak dziurawe, że czołg by tam nawet poległ.
Proszę o pomoc, bo już mam lekkie zamieszanie
Czy przy wymianie sprężyn muszę ustawiać geometrię i czy coś dodatkowo trzeba dokupić- jakieś osłony, gumy ?
Amory, to Kyb Excel G
Witam, też zamierzam obniżyć moja Madzie bo bardzo wysoko stoi. Dzisiaj znalazłem takie ogłoszenie
http://allegro.pl/apex-sprezyny-obnizaj ... 93998.html
Ciekawi mnie czy da radę wpakować to do kombi. Z tego co się orientuję nie ma chyba różnic w zawieszeniu. Czasami przydałaby się książka "Sam naprawiam,,. Jakby ktoś mógł podesłać to będę mega wdzięczny.
Może gdyby się wzięło większą ilość osób dało by urwać coś z ceny. A wiadomo, że APEX to już nie byle jaka firma.

Ciekawi mnie czy da radę wpakować to do kombi. Z tego co się orientuję nie ma chyba różnic w zawieszeniu. Czasami przydałaby się książka "Sam naprawiam,,. Jakby ktoś mógł podesłać to będę mega wdzięczny.
Może gdyby się wzięło większą ilość osób dało by urwać coś z ceny. A wiadomo, że APEX to już nie byle jaka firma.
- Od: 1 wrz 2014, 20:40
- Posty: 5
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda 626 GF/GW Station Wagon 2.0 115KM 99'
Zawsze możesz sobie porównać
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/ma/ma2.mycat
Dopisano 12 wrz 2014 16:32:
Niewiele lepsza od reszty... Chyba kolego pomyliłeś z APEXi
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/ma/ma2.mycat
Dopisano 12 wrz 2014 16:32:
mathiG napisał(a):A wiadomo, że APEX to już nie byle jaka firma.
Niewiele lepsza od reszty... Chyba kolego pomyliłeś z APEXi
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Witam!:)Mam pytanie chcę kopić sprężyny sportowe na przód 60mm a na tył 40mm jamexy czy wystarczy zamontować przód 40mm i na tył 40mm tylko się boje ze ta druga opcja będzie taka ze nie równo będzie stal ze przód pójdzie w górę ?
a po co zakładać nowy temat? Łączę.
Nie ma zasady:) siadzie dobrze
Mozesz u mnie podejrzec jak na weitec -4/-4 siadła, to 1.8 moze pojsc nieco nizej. Kolega ma jamex i siedzi porownywalnie jak u mnie na weitec, z tym ze u mnie jest twardo.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ma ktoś założone zawieszenie Vogtland w GG albo ma jakieś doświadczenie lub opinie o tym zawieszeniu?
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje