MAZDA6 GY RF7J 2006r by SHELLER

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Maniekvip » 2 maja 2014, 18:26

sheller80 napisał(a):<co?>


Ja mam wzmacniacz pod fotelem pasażera ale jak i gdzie idą kable, jak są wpięte w radio to nie mam pojęcia.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez matthies » 2 maja 2014, 18:58

przy radiu czy w bagażniku?

pytaj lepiej o takie rzeczy w dziale modelowym, lub tam też szukaj.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez sheller80 » 2 maja 2014, 19:04

Dzięki koledze airbob <piwo> nakierował mnie co i gdzie mam podpiac ,musze jednak zmienic radio /to cu kupiłem nie pasuje bo jest od przedlifta <glupek2> <glupek2> / oraz dwie osłony drzwi przednich w BOSE jest inny otwór na głosnik :

Zwykły

Obrazek

BOSE

Obrazek

gdy tylko skompletuje czesci bede konczył montaż :D :D .

Ze względu na duży przeswit pomiędzy kołem a błotnikiem co mnie bardzo drażni postanowiłem zmienic sprazyny na -30 ,po lekturze forum wybór padł na EIBACH , wczoraj znalazłem uzywane w rozsadnej cenie pasujace wg.katalogu do mojego nadwozia

Obrazek

przód F11-55-004-03-VA
tył F11-55-004-02-HA

dane z katalogu:
2.0 DI : 08.02 – 08.07 1095 1100 E10-55-004-04-22 A, 18, 20 30 30-35 F11-55-004-03-VA F11-55-004-02-HA
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez sheller80 » 4 maja 2014, 11:24

Czekam na paczke i do dzieła :D :D
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez smile » 4 maja 2014, 12:28

Jakie koszta remontu silnika ( pomijając to co sam wykonałeś ) a więc planowania głowicy, sprawdzenia osiowości bloku, nowych panewek, uszczelniaczy etc... I ile już przejechałeś od tej naprawy?
Pzdr
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez sheller80 » 4 maja 2014, 12:45

Powiem tak wiekszosc czesci miałem po kosztach tak ze ciezko mi powiedziec około 40 % rabatu czyli po cenie zakupu <jupi> <jupi> jedynie za szlif wału,regeneracje korbowodu i przestrzelenie bloku zapłaciłem normalnie 410 zł , a całos po podliczeniu zamkła sie w 2,5tys nie liczoc oczywiscie włanej robocizny .Od remontu zrobiłem jakies 800km i pomału zastanawiam sie nad wymiana oleju :D
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez smile » 4 maja 2014, 12:59

Panewki sam dobierałeś/kupowałeś czy zakład od szlifu je zapewnił? Ewentualnie jakiej były firmy.. sam powoli się się przymierzam do zakupu auta z padniętym silnikiem i remontem :)
Gratulacje wykonanych prac :) Bezawaryjnej dalszej jazdy a przy wymianie oleju nawet najmniejszego opiłka metalu :)
Ciekawi mnie jeszcze ta atrakcyjna cena uszkodzonego auta, jeśli możesz napisać tu lub na priv byłbym wdzięczny.
Pzdr
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez sheller80 » 4 maja 2014, 14:52

-panewki GLYCO kupowałem sam ,ale dopiero po wizycie w zakładzie który szlifował wał musieli powiedziec na który szlif /u mnie wszystkie wyszły na 1 tylko 4 korba na 2/
-pierscienie KOLBENSCHMIDT oczywiscie nominał
-turbo MELETT
-uszczelki komplet VICTOR REINZ
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez sheller80 » 9 maja 2014, 19:23

A wiec spreżyny dotarły i zostały zamontowane :D :D

Obrazek

Porównanie długosci przodu –

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Porównanie długosci tyłu –

Obrazek

Ogólnie autko zrobiło sie troche twardsze i oczywiscie niższe <jupi> <jupi> <jupi> ,ma lepsze prowadzenie w zakretach ,co do wymiany to powiem ze banalna sprawa zajeło mi to około 2h ,co do wysokosci samochodu to pojeżdże moze jutro wszystko sie ułozy i zmierze co i jak.
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez sheller80 » 28 maja 2014, 23:21

Panowie przyszedł czas na BOSE po przeszukaniu samochodu w znalezieniu wtyczki do przewodu wzmacniacza :( :( :( :( niestety przestudiowałem równiez schematy elektryczne i kup........ co sie okazuje w przedlifcie bose czy non bose złacze było w standarcie a juz polift niestety nie ma go w wersji bez bose ale mimo tego sie nie poddałem :D :D :D

nowe radio
Obrazek

zamontowany wzmacniacz z kawałkiem instalacji
Obrazek

rozcieta instalacja radiowa
Obrazek

instalacja wzmacniacza wlutowana w instalacje radiowa
Obrazek

całosc zaizolowana
Obrazek

a tutaj alternatywa do montazu głosnika BOSE do płyty dzwi przy pomocy dystansu
Obrazek

operacja zakonczona pełnym sukcesem <jupi> <jupi> <jupi> zostało jeszcze rozpracowanie podpiecia subwoofera ale to w wolnym czasie :D :D
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez rafi102 » 11 cze 2014, 11:35

To ja jeszcze proponuję swap przednich hamulców z GH tarcza 299 mm robi różnicę.
Ja zrobiłem to w swojej przy okazji wymiany skończonych klocków i tarcz przegrzanych.
Już drugi raz musiałem poprawiać fabrykę która się nie spisała.
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2007, 07:33
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2006r. 2.0D 121KM

Postprzez sheller80 » 12 cze 2014, 22:50

Wreszcie znalazłem chwile czasu zeby wymienic olej ,od remontu silnika zrobiłem około 2.5tys wiec najwyzszy czas troche wahałem sie co wlac ale staneło na

Obrazek


przy okazji przegladajac alledrogo trafiłem na rozwiazanie mojego problemu z notorycznym zapominaniem właczania swiateł MODUŁ DRL .planuje wysterowac nim przeciwmgłowe które mam oryginalnie zamontowane w przednich lampach ,uruchamia sie dopiero po odpaleniu silnika a wiec super sprawa w zimei kiedy grzeja swieczki ,właczenie swiateł z funkcji AUTO bedzie automatycznie rozłaczac swiatła dzienne pełen automat :D :D :D


http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich ... 85085.html
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Kaczy796 » 13 cze 2014, 11:41

Może dasz radę zrobić fotorelację jak to podłączyć, żeby śmigało :)
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2014, 12:03
Posty: 117 (1/0)
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda 6 GY
2.0 136 KM
viewtopic.php?f=331&t=171315

Postprzez Mandey » 13 cze 2014, 11:46

I daj znać, jak silnik będzie spalał ten olej. Moja piła go nieco.
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez sheller80 » 13 cze 2014, 22:19

Bedzie palił nie bedzie sie okaze wez pod uwage ze mój silnik jest po kapitalce ,co do fotorelacji DRL to napewno zamieszcze <lol> <lol>
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez sheller80 » 18 cze 2014, 20:26

Znalazłem chwile czasu na montaż modułu DRL

Obrazek
to dostajemy w zestawie

Obrazek
podpiecie ,ja podpiałem pod swiatła przeciwmgłowe najmniej uzywane

Obrazek

moduł załącza wybrane przez nas swiatła /u mnie przciwmgłowe /po uzyskaniu napiecia 13.2 V czyli po odpaleniu samochodu ,mamy mozliwosc regulacji jasnosci swiecenia 15-30-45% ,właczenie swiateł mijania /u mnie realizowane czyjnikiem zmierzchu -funkcja auto /powoduje wyłaczenie DRL <jupi> <jupi> <jupi> <jupi>
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez sheller80 » 25 cze 2014, 17:20

Wreszcie udało sie kupic żaden zamiennik 100% ori G21B51961 narazie w kolorze dawcy najwazniejsze ze super stan :D :D :D :D

Obrazek

Obrazek


Moze ktos z kolegów montował ??? podpowie jak rozmiescic otwory /zamocowac??
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez matthies » 25 cze 2014, 17:31

tak żeby pasowały :P :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez sheller80 » 25 cze 2014, 17:31

Zdaje sobie sprawe :D :D :D
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez xRafalx » 26 cze 2014, 08:24

Pamietaj teraz aby zrobić to co powiem :) Kup klej do szyb i oprócz tego że będzie on przykręcony uszczelnij otwory które wywiercisz, zrób to dokładnie, czyli dookoła nich objedź dość grubą warstwą kleju aby tam woda się nie dostała, bo zacznie CI rdzewieć pod lotką i w końcu wyjdzie na zewnątrz klapy :) :) a wiem to z tąd, że mi właśnie ktoś tak osadził lotkę bez kleju <glupek2>
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy