Subaru Impreza GT@STI MY00
Czyli przyjedziesz Subaru? Jakby co to hamownia będzie 4x4 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Slyszalem zes Bola ladnie przewiózł? Jak odczucia po wywaleniu kata Mariusz?
jarek.ZE napisał(a):Czyli przyjedziesz Subaru? Jakby co to hamownia będzie 4x4
Tak, myślę, że przyjadę choć jest kilka "ale"

– przegląd kończy się 22kwietnia, a amor tylny prawy niesprawny, lewy na granicy. Byłem jakiś czas temu zobaczyć ich stan bo zaczęła się gorzej prowadzić. Niepodbiją mi przeglądu raczej z tego powodu
Serio hamownia 4x4? Jeśli tak to się piszę, bo boost nieogarnięty, ale przyda się stary wykres jak już ogarnę to doładowanie.
misiak89-89 napisał(a):Slyszalem zes Bola ladnie przewiózł? Jak odczucia po wywaleniu kata Mariusz?
A skąd wiesz?
Są dobre i złe spostrzeżenia, a mianowicie:
złe: jest dużo głośniej, do 1,5tys obr/min nie podoba mi się dźwięk
dobre: turbo dużo szybciej wstaje, auto lepiej jedzie z dołu
Do zlotu pozostało ogarnąć na pewno układ sprzęgła bo po skatowaniu albo gdy na dworze było powyżej +20*C pedał sprzęgła zaczyna się robić dziwnie miękki/ma zbyt duży luz. Być może do wymiany będą uszczelniacze pompy sprzęgła albo wysprzęglika

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):Do zlotu pozostało ogarnąć na pewno układ sprzęgła bo po skatowaniu albo gdy na dworze było powyżej +20*C pedał sprzęgła zaczyna się robić dziwnie miękki/ma zbyt duży luz. Być może do wymiany będą uszczelniacze pompy sprzęgła albo wysprzęglika
A co maja uszczelniacze do odczucia sprzegla? Chyba nic
Szykuj auto i do zobaczenia na zlocie
Docisk, tarcza itd czyli cały komplet sprzęgła był wymieniany na nowy jakieś 2tys km temu – Aisin`a.
Oczywiście, że mają do mojego problemu. Chyba, że źle mnie zrozumiałeś. Po jeździe na wysokich obrotach lub w upalne dni . Systematycznie pedał robi się jakiś dziwny, przy czym sprzęgło nie ślizga się, tylko jest wrażenie jakby się nie cofało do końca
Dziś gadałem z gościem z serwisu Subaru i kazał sprawdzić właśnie gumki bo mieli masę Impreza z taką przypadłością.
Łatwo się to tylko to pisze
. Zrobię ile się da 
onyx napisał(a):A co maja uszczelniacze do odczucia sprzegla? Chyba nic
Oczywiście, że mają do mojego problemu. Chyba, że źle mnie zrozumiałeś. Po jeździe na wysokich obrotach lub w upalne dni . Systematycznie pedał robi się jakiś dziwny, przy czym sprzęgło nie ślizga się, tylko jest wrażenie jakby się nie cofało do końca
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Dziś gadałem z gościem z serwisu Subaru i kazał sprawdzić właśnie gumki bo mieli masę Impreza z taką przypadłością.
onyx napisał(a):Szykuj auto i do zobaczenia na zlocie
Łatwo się to tylko to pisze
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):Docisk, tarcza itd czyli cały komplet sprzęgła był wymieniany na nowy jakieś 2tys km temu – Aisin`a.onyx napisał(a):A co maja uszczelniacze do odczucia sprzegla? Chyba nic
Oczywiście, że mają do mojego problemu. Chyba, że źle mnie zrozumiałeś. Po jeździe na wysokich obrotach lub w upalne dni . Systematycznie pedał robi się jakiś dziwny, przy czym sprzęgło nie ślizga się, tylko jest wrażenie jakby się nie cofało do końca![]()
Dziś gadałem z gościem z serwisu Subaru i kazał sprawdzić właśnie gumki bo mieli masę Impreza z taką przypadłością.onyx napisał(a):Szykuj auto i do zobaczenia na zlocie
Łatwo się to tylko to pisze. Zrobię ile się da
Nie obraź się, ale ja dalej nie wierzę w te gumki – chyba mają nadstany w magazynach i je wciskają przy okazji zmieniajac płyn i twierdząc, że to te magiczne gumki
Zmień płyn w układzie sprzęgła i porządnie odpowietrz
Jak się zepniesz to ogarniesz

Auto nie przeszło przeglądu na jednej ze stacji
(głośność wydechu i trochę zastrzeżeń do amorów z tyłu). Przeszło warunkowo na drugiej
Dziś też zaopatrzyłem się w olej na letni sezon i filtr:

Dziś też zaopatrzyłem się w olej na letni sezon i filtr:

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
O wyborze oleju są już tysiące stron na wszelkich forach
Leję LM bo chłopaki z subaru leją i jeżdżą. Cena jak za Motula, ale LM jest od pewnego przedstawiciela i świeży. Najważniejsze, aby olej był zmieniany na czas i dostosowany parametrami do warunków pracy. Motula, Valvoline, Fuchsa też bym lał i jeździł. Chciałem też spróbować Eneosa, ale jest w niekorzystnej (4l) bańce.
Leję LM bo chłopaki z subaru leją i jeżdżą. Cena jak za Motula, ale LM jest od pewnego przedstawiciela i świeży. Najważniejsze, aby olej był zmieniany na czas i dostosowany parametrami do warunków pracy. Motula, Valvoline, Fuchsa też bym lał i jeździł. Chciałem też spróbować Eneosa, ale jest w niekorzystnej (4l) bańce.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
pozwolę sobie wkleić fotkę


Ostatnio edytowano 6 maja 2014, 09:16 przez cichy_86, łącznie edytowano 1 raz
o [tiiit] to na paliwie lotniczym śmiga?
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
Mariusz a przyciemnisz szybki
jak w czerwonej było by fajnie 


sly napisał(a):MariuS chyba tak ze swoim nie zrobisz?
Jakby była okazja, czemu nie
MustangCustoms napisał(a):Mariusz a przyciemnisz szybkijak w czerwonej było by fajnie
Czerwoną kupiłem z ciemnymi, sam chyba bym nie robił. Bo albo całość przyciemniona albo nic. Pół szyb przyciemnionych wg mnie słabo wygląda a tylko tak jest zgodnie z prawem. Poza tym jakoś do Subaru mi nie pasują ciemne. To ma jechać, skręcać, hamować
Choć ciemne szybki nieraz by się przydały

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
hehe w czerwonej zmigałeś to i w subim By Cie nie złapali jak byś miał wszystkie 

Do Subaru nie wszystko pasuje po prostu, wg mnie te auta tak jak i Evo mają i pasuje im odrębny "styl"
Obecnie naprawiam problem wysprzęglania i zaworu upustowego. Zawór okazał się nieszczelny tak jak mi się wydawało, od jakiegoś czas pozostawał otwarty w 30% non stop...Tak więc zakupiłem trochę większy IC wraz z seryjnym zaworem.
Wysprzęglik zakupiłem nowy – w starym faktycznie uszczelniacze się zużyły – po podgrzaniu wysprzęglika opalarką tłok puszczał i dziwnie się poruszał, tak więc potwierdziły się diagnozy. Koszt nowego TRW to 91zł
Przy okazji wyjąłem też pompę sprzęgła, aby sprawdzić wszystko za jednym razem i mieć spokój – uszczelniacze niby ok, ale zamówiłem już zestaw naprawczy gumek – 20zł od Lanosa. Swoja drogą nie wiedziałem, że Impreza ma takie arystokratyczne więzi z Lanim (choć chyba odwrotnie, bo Impreza powstała pierwsza)
Tak więc cały czas do przodu i wreszcie trochę czasu dla własnego auta
Obecnie naprawiam problem wysprzęglania i zaworu upustowego. Zawór okazał się nieszczelny tak jak mi się wydawało, od jakiegoś czas pozostawał otwarty w 30% non stop...Tak więc zakupiłem trochę większy IC wraz z seryjnym zaworem.
Wysprzęglik zakupiłem nowy – w starym faktycznie uszczelniacze się zużyły – po podgrzaniu wysprzęglika opalarką tłok puszczał i dziwnie się poruszał, tak więc potwierdziły się diagnozy. Koszt nowego TRW to 91zł
Przy okazji wyjąłem też pompę sprzęgła, aby sprawdzić wszystko za jednym razem i mieć spokój – uszczelniacze niby ok, ale zamówiłem już zestaw naprawczy gumek – 20zł od Lanosa. Swoja drogą nie wiedziałem, że Impreza ma takie arystokratyczne więzi z Lanim (choć chyba odwrotnie, bo Impreza powstała pierwsza)
Tak więc cały czas do przodu i wreszcie trochę czasu dla własnego auta

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):
Tak więc cały czas do przodu i wreszcie trochę czasu dla własnego auta
w takim razie muszę Ci pogratulować
a ic też z lanosa?
działaj i czekamy na efekt końcowy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości