Witam. Mój kl dziwnie zachowuje się po pokonaniu dłuższego dystansu że stałą prędkością (załóżmy 120km/h). Po dopuszczeniu nogi z pedału gazu marnie hamuje silnikiem i na jalowym potrafi zgasnąć. Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją?
Dodam, że auto wraca do normy gdy dostanie po garach w mieście.
Pozdrawiam,
Michał.
Ograniczone hamowanie silnikiem / problem z utrzymywaniem obrotów biegu jałowego
Strona 1 z 1
Forum przejrzał, choć ręki sobie nie dam obciąć, że czegoś nie pominąłem.
Czytałem trochę na temat zawieszających się przepustnic.
Po podniesieniu maski i otwieraniu przepustnicy, przy jej powrocie nie widać żadnych nieprawidłowości.
Starałem się też ją wyczyścić, po zdjęciu dolotu, środkiem do czyszczenia gaźników.
Nie wiem czy to normalne, ale przy maksymalnym otwarciu przepustnicy, przesłona ma luz "lewo-prawo".
Czytałem trochę na temat zawieszających się przepustnic.
Po podniesieniu maski i otwieraniu przepustnicy, przy jej powrocie nie widać żadnych nieprawidłowości.
Starałem się też ją wyczyścić, po zdjęciu dolotu, środkiem do czyszczenia gaźników.
Nie wiem czy to normalne, ale przy maksymalnym otwarciu przepustnicy, przesłona ma luz "lewo-prawo".
To nie ludzie, to wilcy...
- Od: 6 lip 2012, 12:00
- Posty: 629 (36/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda MX-6 '92 KL-DE
Tak, przesłona, czyli klapka. Nie znam fachowych terminów, ale chyba nieciężko wywnioskować o co mi chodzi ; ) Wyprzedzając kolejne pytanie, "lewo-prawo" oznacza kierunek gdy patrzymy w światło przepustnicy (na klapkę) a nie na ścianę grodziową po podniesieniu maski.
To nie ludzie, to wilcy...
- Od: 6 lip 2012, 12:00
- Posty: 629 (36/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda MX-6 '92 KL-DE
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6