Mam problem z vrisami. Vris1 otwiera sie od razu po zapaleniu auta. Około 3tys zamyka sie. Natomiast vris2 otwiera się w okolicach 5 tys. Mam więc nie wątpliwie dosc spory problem. Auto zamula do 3 tyś, nastpnie idzie równiej do 5tys a po przekroczeniu tej wartości idzie jak rakieta do 6 – 6,5 tys/obr.Więc działają jak chcą

.Skutkiem tego jest pogorszenia przyspieszenia do 100km/h o 0.7s ( 8.1s (przed remontem – 1 litr oleju na 150km,hehe) – 8.8s (po remoncie) ; pomiar GTECH ) co zapewne objawiło by się dość pokaznym spadkiem mocy podczas pomiaru na hamowni. Czytałem gdzies o układzie sterowania do vrisów. Czy jest ktoś kto ma lub wie jak to zrobic? Poszukuję osoby która podjeła by sie zrobić taki układ. W ostateczności wdzięczny bym był za jakiś schemat lub podpowiedzi co mozna z tym zrobic.
Dodatkowe fakty:
-auto po remoncie silnika i po dotarciu ( cisnienia ok)
-wszystkie wężyki podcisnieniowe oraz rozrząd ( sprawdzane u DŁUGIEGO )
-vris 2 mam na mysli ten przy przepustnicy
Nie ważne czym jezdzisz, ważne jak jezdzisz.