KOSZ

PostTen post został usunięty przez mjar755 31 mar 2014, 18:10.
Powód: podwójny wpis

Postprzez mjar755 » 31 mar 2014, 18:11

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:13 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez Marek 161BD081 » 31 mar 2014, 22:16

Woda to jeden z produktów spalania przecież więc czemu się dziwisz?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez mjar755 » 1 kwi 2014, 14:50

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:13 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez lechuk » 3 kwi 2014, 15:14

Zależy co masz na myśli pisząc "biały dym". Jedni piszą o białym dymie, a to tylko parująca woda z wydechu. Ja miałem tak, że jak rano odpalałem to nie widziałem drugiego końca garażu – dym snieżnobiały i gęsty, ale bardzo szybko(30sek. – minuta) przestawał wydostawać się z wydechu.

Przekładka silnika – Nigdy nie wiesz na co wymienisz... chyba, że masz pewny silnik.

Co do nafty to też próbowałem. Na początku jak zalałem po ok 50ml to z jednego cylindra prawie od razu spłynęła. Po weekendzie zalewania było już znacznie lepiej tzn. nie spływała tak szybko, ale i tak kopcił.

Ja zdecydowałem się na remoncik. Części wyszły ok 600zł z tym, że wszystko robiłem sam. Co się okazało – pierścienie olejowe zapieczone na wszystkich tłokach i przepuszczał jeden uszczelniacz zaworowy. Do tego nagaru było tyle że ho ho. Tłoki i zawory czyściłem dwa popołudnia. Nafta by tego w życiu nie ruszyła.

Teraz nie kopci i olej czyściutki a zrobiłem już kilka tyś. km od remontu. Mam pewność, że teraz jeszcze długo pochodzi.
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2014, 12:36
Posty: 63
Skąd: Bydoszcz
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 (Z5) '95
Mazda 6 (GY) 2.0 (LF) +LPG BRC Sequent 24.11 '03

Postprzez mjar755 » 6 kwi 2014, 11:15

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:14 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez flywin » 6 kwi 2014, 17:09

pierścienie tylko RIK i NPR uszczelka pod głowice OE Mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez lechuk » 7 kwi 2014, 12:16

Ja do remontu kupowałem:
Pierścienie RIKen – podobno jedyne słuszne no chyba że OE, ale cena ponad tysiąc skutecznie odstrasza :) A z ciekawostek to podobno OE Mazda też są robione przez RIKena.
Uszczelniacze zaworowe Takoma – tylko to bierz, chyba że nie chcesz wymieniać, ale przy cenie ~80zł za komplet to warto zrobić jak już masz zdjętą głowicę – chociaż są patenty na wymianę bez ściagąnia głowicy.
Panewki korbowodowe TDC lub NPR – u mnie były rysy więc profilaktycznie wymieniłem
Uszczelka pod głowicę OE Mazda – podobno dobry jest też Elring ale w cenie OE więc raczej nie ma się co zastanawiać.
Uszczelka pod kolektor ssący Takoma – ze starej zeszła taka powłoka gumowa, więc też musiałem wymienić.

Po remoncie zrobiłem na razie jakieś 2tyś. km i auto nie bierze oleju, nie kopci i olej jest czyściutki. Kupiłem wszystko w Carspeedzie, ale z tego co ludzie piszą gdzie indziej można dostać taniej szczególnie pierścienie RIKena.
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2014, 12:36
Posty: 63
Skąd: Bydoszcz
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 (Z5) '95
Mazda 6 (GY) 2.0 (LF) +LPG BRC Sequent 24.11 '03

Postprzez Fryta86 » 24 kwi 2014, 16:55

JapanBA napisał(a):W zestawie jest adapter wkręcany w miejsce swiecy z wejściem na szybko złącze pneumatyczne.
Jest dźwignia z jednej strony sa adaptery wkrecane w miejsce śrub od pokrywy zaworów a z drugiej strony widełki którymi naciska sie na miseczki sprężyn,
Ogólnie bardzo fajny zestaw, jest sporo adapterów, widełki mają możliwość regulacji pod srednice mieszczki, jak był byś bardziej zainteresowany mogę zrobić zdjecie bedąc w pracy ;)


Czy mógłbyś zapodać zdjęcia – chętnie bym obejrzał. Można to gdzieś kupić?

Pytanie numer 2:
Znacie kogoś w rejonie Gliwic kto zmienia uszczelniacze bez ściągania głowicy?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2010, 12:59
Posty: 118 (1/2)
Skąd: Glajwitz
Auto: :
MAZDA 323F '96 1.8 LPG
MAZDA 323F '98 1.5 PB
FocusPocus 1.8 TDCI

Postprzez gik » 25 kwi 2014, 09:25

Na aaledrogo za jakies 50-70 zl

Wysłane z mojego NEXT
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez mjar755 » 8 maja 2014, 17:20

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:15 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez rafał88 » 8 maja 2014, 20:34

Miska w mazdzie jest silnikonem uszczelniania. Poka tloki i pierscienie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez mjar755 » 8 maja 2014, 21:03

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:15 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez norten18 » 9 maja 2014, 07:56

Rure dolotu powietrza do filtra bym kupił jakby była przedliftowa i w dobrym stanie. TANIO :D
Mazda(BA) 323 1.5s 16V 88KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 10:18
Posty: 112
Skąd: Wrocław/Zgorzelec
Auto: Mazda 323 BA 1.5 16V 1995

Postprzez rafał88 » 9 maja 2014, 08:28

Jaaco sprzedawal praktycznie nowka sztuka.

To gorne mocowanie tez jest na silnikonie uszczelnione fabrycznie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez mjar755 » 9 maja 2014, 19:36

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:16 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez rafał88 » 9 maja 2014, 20:34

A tak jest i sie nie leje :P

Tak beda pasowac.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Marek 161BD081 » 9 maja 2014, 21:30

mjar755 – jest dłuuugi wątek o oponach i felgach więc tam proponuje zadawać tego typu pytania.
Użyj wyszukiwarki to bez kłopotów go znajdziesz.
Na Forum mamy zasadę: "jeden problem = jeden temat" wiec ... sam rozumiesz.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez mjar755 » 10 maja 2014, 18:47

kosz
Ostatnio edytowano 9 cze 2015, 23:17 przez mjar755, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Postprzez mjar755 » 18 maja 2014, 13:36

Załączam zdjęcia Tłoka. :) Na życzenie powyżej :)
Załączniki
3.jpg
2.jpg
1.jpg
4.jpg
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 16:50
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA
1.5 16V
1996 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323