KOSZ
Woda to jeden z produktów spalania przecież więc czemu się dziwisz?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Zależy co masz na myśli pisząc "biały dym". Jedni piszą o białym dymie, a to tylko parująca woda z wydechu. Ja miałem tak, że jak rano odpalałem to nie widziałem drugiego końca garażu – dym snieżnobiały i gęsty, ale bardzo szybko(30sek. – minuta) przestawał wydostawać się z wydechu.
Przekładka silnika – Nigdy nie wiesz na co wymienisz... chyba, że masz pewny silnik.
Co do nafty to też próbowałem. Na początku jak zalałem po ok 50ml to z jednego cylindra prawie od razu spłynęła. Po weekendzie zalewania było już znacznie lepiej tzn. nie spływała tak szybko, ale i tak kopcił.
Ja zdecydowałem się na remoncik. Części wyszły ok 600zł z tym, że wszystko robiłem sam. Co się okazało – pierścienie olejowe zapieczone na wszystkich tłokach i przepuszczał jeden uszczelniacz zaworowy. Do tego nagaru było tyle że ho ho. Tłoki i zawory czyściłem dwa popołudnia. Nafta by tego w życiu nie ruszyła.
Teraz nie kopci i olej czyściutki a zrobiłem już kilka tyś. km od remontu. Mam pewność, że teraz jeszcze długo pochodzi.
Przekładka silnika – Nigdy nie wiesz na co wymienisz... chyba, że masz pewny silnik.
Co do nafty to też próbowałem. Na początku jak zalałem po ok 50ml to z jednego cylindra prawie od razu spłynęła. Po weekendzie zalewania było już znacznie lepiej tzn. nie spływała tak szybko, ale i tak kopcił.
Ja zdecydowałem się na remoncik. Części wyszły ok 600zł z tym, że wszystko robiłem sam. Co się okazało – pierścienie olejowe zapieczone na wszystkich tłokach i przepuszczał jeden uszczelniacz zaworowy. Do tego nagaru było tyle że ho ho. Tłoki i zawory czyściłem dwa popołudnia. Nafta by tego w życiu nie ruszyła.
Teraz nie kopci i olej czyściutki a zrobiłem już kilka tyś. km od remontu. Mam pewność, że teraz jeszcze długo pochodzi.
- Od: 13 lut 2014, 12:36
- Posty: 63
- Skąd: Bydoszcz
- Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 (Z5) '95
Mazda 6 (GY) 2.0 (LF) +LPG BRC Sequent 24.11 '03
Ja do remontu kupowałem:
Pierścienie RIKen – podobno jedyne słuszne no chyba że OE, ale cena ponad tysiąc skutecznie odstrasza
A z ciekawostek to podobno OE Mazda też są robione przez RIKena.
Uszczelniacze zaworowe Takoma – tylko to bierz, chyba że nie chcesz wymieniać, ale przy cenie ~80zł za komplet to warto zrobić jak już masz zdjętą głowicę – chociaż są patenty na wymianę bez ściagąnia głowicy.
Panewki korbowodowe TDC lub NPR – u mnie były rysy więc profilaktycznie wymieniłem
Uszczelka pod głowicę OE Mazda – podobno dobry jest też Elring ale w cenie OE więc raczej nie ma się co zastanawiać.
Uszczelka pod kolektor ssący Takoma – ze starej zeszła taka powłoka gumowa, więc też musiałem wymienić.
Po remoncie zrobiłem na razie jakieś 2tyś. km i auto nie bierze oleju, nie kopci i olej jest czyściutki. Kupiłem wszystko w Carspeedzie, ale z tego co ludzie piszą gdzie indziej można dostać taniej szczególnie pierścienie RIKena.
Pierścienie RIKen – podobno jedyne słuszne no chyba że OE, ale cena ponad tysiąc skutecznie odstrasza
Uszczelniacze zaworowe Takoma – tylko to bierz, chyba że nie chcesz wymieniać, ale przy cenie ~80zł za komplet to warto zrobić jak już masz zdjętą głowicę – chociaż są patenty na wymianę bez ściagąnia głowicy.
Panewki korbowodowe TDC lub NPR – u mnie były rysy więc profilaktycznie wymieniłem
Uszczelka pod głowicę OE Mazda – podobno dobry jest też Elring ale w cenie OE więc raczej nie ma się co zastanawiać.
Uszczelka pod kolektor ssący Takoma – ze starej zeszła taka powłoka gumowa, więc też musiałem wymienić.
Po remoncie zrobiłem na razie jakieś 2tyś. km i auto nie bierze oleju, nie kopci i olej jest czyściutki. Kupiłem wszystko w Carspeedzie, ale z tego co ludzie piszą gdzie indziej można dostać taniej szczególnie pierścienie RIKena.
- Od: 13 lut 2014, 12:36
- Posty: 63
- Skąd: Bydoszcz
- Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 (Z5) '95
Mazda 6 (GY) 2.0 (LF) +LPG BRC Sequent 24.11 '03
JapanBA napisał(a):W zestawie jest adapter wkręcany w miejsce swiecy z wejściem na szybko złącze pneumatyczne.
Jest dźwignia z jednej strony sa adaptery wkrecane w miejsce śrub od pokrywy zaworów a z drugiej strony widełki którymi naciska sie na miseczki sprężyn,
Ogólnie bardzo fajny zestaw, jest sporo adapterów, widełki mają możliwość regulacji pod srednice mieszczki, jak był byś bardziej zainteresowany mogę zrobić zdjecie bedąc w pracy
Czy mógłbyś zapodać zdjęcia – chętnie bym obejrzał. Można to gdzieś kupić?
Pytanie numer 2:
Znacie kogoś w rejonie Gliwic kto zmienia uszczelniacze bez ściągania głowicy?

Na aaledrogo za jakies 50-70 zl
Wysłane z mojego NEXT
Wysłane z mojego NEXT
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
mjar755 – jest dłuuugi wątek o oponach i felgach więc tam proponuje zadawać tego typu pytania.
Użyj wyszukiwarki to bez kłopotów go znajdziesz.
Na Forum mamy zasadę: "jeden problem = jeden temat" wiec ... sam rozumiesz.
Użyj wyszukiwarki to bez kłopotów go znajdziesz.
Na Forum mamy zasadę: "jeden problem = jeden temat" wiec ... sam rozumiesz.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości