Witam,
Mam problem, otóż pojechałem na geometrie, facet zrobił zbierzność, ale pochylenie prawego koła wynosiło 0 stopni a lewego prawie 2 stopnie na 99% na minus. Ściąga mi samochód na prawo, Zamienie jeszcze opony miejscami (mam asymetryczne) czy to coś da. Ale wyczytałem oczywiście w internecie bo nie mam żadnej mądrej książki że właśnie za ściąganie samochodu odpowiada najbardziej kąt pochylenia koła.
Pytanie główne:
Jak się go ustawia w BJ o to mi głównie chodzi, którą śrubą itd, czy na górnym mocowaniu amortyzatora, czy na tulejach wachacza?
Szybkie pytanie – Regulacja kąta pochylenia koła
Strona 1 z 1
Czyli trzeba podnieść samochód, zdjąć koło, odkręcić śruby mocujące poduszkę do kielicha zawieszenia, obrócić i przykręcić? Czy po prostu poluzować śrubę mocująca sam amortyzator w poduszce i wtedy obrócić? Narazie zamieniłem koła miejscami, przejechałem się kawałek i chyba jest dobrze, ale to był kawałek. Teraz pojade na 3 zmianę to się przekonam.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Podnieś na lewarku, odkręć 4 nakretki poduszki (te wokół śruby amortyzatora), naciśnij nogą na koło w dół, cała kolumna pojdzie na doł, przekręć poduszkę i poskrecaj, tylko nie wiem w którą strone, masz 4 położenia.
Wysłane z mojego NEXT
Wysłane z mojego NEXT
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości