Witam wszystkich Forumowiczów.
Zalogowalem sie tutaj bo mam spory problem z moca mojej szóstki po usunieciu DPFu. Filtr po zapchaniu zostal przeczyszczony w ASO Mazda w Finlandii. Po przeczyszczeniu autko smigalo jak mlody źróbek, tzn. wciskalo w fotel po kazdej zmianie biegow, czyli tak jak caly czas przed zatkaniem filtra. I taka jazda cieszylem sie.... 1 dzien. Po 2 dniach od przepalenia GPFu auto juz na starcie z parkingu bylo niesamowicie slabe (do rozpedzenia sie do 40km/h potrzebowalem jakies 300 metrow). Pojechalem prosto do serwisu z reklamacja i... nie dojechalem. Po przejechaniu ok 3 km auto oslablo jeszcze bardziej i zgaslo na Amen. Po zholowaniu, w serwisie zakomunikowali mi, ze filtr jest zapchany i nie do uratowania... Wymiana w Finlandii – 3000€.
Filtr usunalem standardowo w Polsce, wraz z przeprogramowaniem komputera itd. Auto jezdzi bez problemow, bez zadnych bledow komputera, ale jest BARDZO SLABE. Nie ma juz tej mocy co kiedys i bardzo slabo sie zbiera. Przy jezdzie po plaskim terenie i 100 km/h nie moge wyprzedzic starej Astry (nie ujmujac Astrze), nawet po redukcji na 4 lub 3 bieg. To na pewno nie jest normalne.... Jezdzilem kiedys Escortem 90KM i byl zrywniejszy. Teraz max predkosc, ktora moge osiagnac moja Mazda to jakies 150/h, ale potrzebuje sie porzadnie rozpedzic wczesniej i najlepiej z lekkiej gorki bo na plaskim jest bardzo ciezko, a przy lekkim podjezdzie uzycie 6 biegu jest rownoznaczne ze spadkiem predkosci i slabnieciem auta.
Prosze o pomoc i porade. Jezdze z tym problemem juz od 4 miesiecy i odwiedzilem kilku mechanikow, komputerowcow itd. Wszyscy twierdza, ze auto powinno jezdzic bez zarzutu, gdyz wszystko wydaje sie byc ok. A ja wiem, ze nie jest.
Prosze tylko o powazne komentarze i porady. Z gory wszystkim dzieki za przeczytanie.
Problem z DPF oraz mocą
Strona 1 z 1
Witaj...
Po pierwsze nie ten dzial... pewnie moderator przesle do poprawnego...
Po drugie, jedz do kogos i odczytaj bledy z komputera...
Objaw ograniczenia predkosci max do 150 km/h jest jednym z trybow awaryjnych auta... Moze cos je boli...
Ps. Prosze pamietac, ze czasy napraw aut na "przypuszczenia" juz dawno minal...
tapatalk
Po pierwsze nie ten dzial... pewnie moderator przesle do poprawnego...
Po drugie, jedz do kogos i odczytaj bledy z komputera...
Objaw ograniczenia predkosci max do 150 km/h jest jednym z trybow awaryjnych auta... Moze cos je boli...
Ps. Prosze pamietac, ze czasy napraw aut na "przypuszczenia" juz dawno minal...
tapatalk
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
lukas82 napisał(a):Prosze tylko o powazne komentarze i porady.
Kiedy był wymieniany filtr paliwa?
Jakie maksymalne ciśnienie pokazuje CR podczas przyśpieszania?
Czy przepływ powietrzna na cylinder zgadza się z wyliczonym przez PCM?
Czy turbina jest sprawna, ewentualnie jej siłownik, elektrozawór, przewody podciśnienia i tłumik?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6