 Ale nie ukrywam, że pewnie wyjdzie tak, że jak skończę robić jedno wezmę się za drugie
 Ale nie ukrywam, że pewnie wyjdzie tak, że jak skończę robić jedno wezmę się za drugie Mazda 626 GE FP '97
To, że auto zostanie na jakiś czas jest przesądzone, bo mojej kobiecie nie będę oddawał mojego auta jak już prawko zrobi  Ale nie ukrywam, że pewnie wyjdzie tak, że jak skończę robić jedno wezmę się za drugie
 Ale nie ukrywam, że pewnie wyjdzie tak, że jak skończę robić jedno wezmę się za drugie 
			
			 Ale nie ukrywam, że pewnie wyjdzie tak, że jak skończę robić jedno wezmę się za drugie
 Ale nie ukrywam, że pewnie wyjdzie tak, że jak skończę robić jedno wezmę się za drugie Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
		Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
Odrazu widziałem w tym jakiś grubszy plan inaczej nie koniecznie na zastępcze brałbyś mazdę  
  
			
			
Ride or Die......

		
 
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Nie bez znaczenia jest fakt, że MX podoba się dziewczynie  Do wyboru mam też Mitsu Colt CA0, jako iż już miałem takie auto i do niego mam i sentyment, oraz również jej odpowiada
 Do wyboru mam też Mitsu Colt CA0, jako iż już miałem takie auto i do niego mam i sentyment, oraz również jej odpowiada  No i jestem modem regionu w klubie poświęconym tym modelom aut
 No i jestem modem regionu w klubie poświęconym tym modelom aut 
			
			Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
		Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
Colt też bardzo ciekawe auto, da się z niego zrobić coś fajnego, z resztą jak z większością aut japońskich jeżeli ma się chęci. Ale przyznam, że jednak bardziej skłaniałbym się ku 1.8 v6  
			
			
Ride or Die......

		
 
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
W Coltach 1.8 GTI robi nawet większą robotę chociaż wiadomo, że V6 i R4 to zupełnie inna kultura  Ale Colta GTI w kwocie do 3000 nie wyrwę nawet w średnio-słabym stanie
 Ale Colta GTI w kwocie do 3000 nie wyrwę nawet w średnio-słabym stanie  A ta MX v6 mnie i zastanawia i po części mam dziwne podejrzenia... Skoro za tak niską kwotę sprzedaje niby auto w dobrym stanie... Tłumaczę to sobie tym, że jest to auto typu coupe, które swoje lata już ma i na takie auta nie ma zbyt wielkiego popytu...
 A ta MX v6 mnie i zastanawia i po części mam dziwne podejrzenia... Skoro za tak niską kwotę sprzedaje niby auto w dobrym stanie... Tłumaczę to sobie tym, że jest to auto typu coupe, które swoje lata już ma i na takie auta nie ma zbyt wielkiego popytu...
			
			Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
		Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
Najlepsza opcja jest pojechac obejrzec i stwierdzic organoleptycznie w jakim jest stanie. Posluchac czy gra czy buczy i ile go zostalo  wtedy bedziesz widziec czy to okazja czy padlo
  wtedy bedziesz widziec czy to okazja czy padlo 
			
			Ride or Die......

		
 
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Do Chojnic kawałek drogi mam ale prawda jest taka, że nie ma innego wyjścia 
			
			Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
		Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
Coś jednak się u mnie dzieje  Początek zmian kolorystycznych pod maską
 Początek zmian kolorystycznych pod maską  
 

Co ciekawe po umyciu silnika obroty na "luzie" spadły o około 200-300 obrotów Teraz trzymają się w granicach 700 obr/min. Chyba jestem za głupi na tę Madzie
 Teraz trzymają się w granicach 700 obr/min. Chyba jestem za głupi na tę Madzie 
			
			
Co ciekawe po umyciu silnika obroty na "luzie" spadły o około 200-300 obrotów
 Teraz trzymają się w granicach 700 obr/min. Chyba jestem za głupi na tę Madzie
 Teraz trzymają się w granicach 700 obr/min. Chyba jestem za głupi na tę Madzie 
Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
		Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
		Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
na glebę trochę z nią i będzie cacy  i zaciski na jakiś odpowiedni kolor
 i zaciski na jakiś odpowiedni kolor 
			
			
		Gleba już jest -40  Niższych sprężyn nie widziałem
 Niższych sprężyn nie widziałem 
			
			Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
		Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
wydaje się że wysoko stoi. Jaki rozmiar opon?
			
			
		205/45, ale kolejne jakie tam trafią to myślę, że profil co najmniej 55 co lepiej wypełni nadkole
			
			Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
		Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
trochę za duży profil   chyba że 205/55/16
  chyba że 205/55/16 
			
			
		
50-55 będą ok. Felgi są na żywo kocury 
			
			Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
		Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Ten rok jakoś przejeżdżę 
			
			Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
		Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
Jeśli mam być szczery to jest to lakier niebieski metallic w sprayu kupiony w Brico Marche za niecałe 15 zł, 3 lub 4 warstwy plus warstwa bezbarwnego na wierzch  
			
			Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
		Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
Oby nie zaczęło odchodzić, jednak tam jest temperatura  
			
			
		
 
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL  sedan 93r.
 Mazda 626 GE KL liftback 96r.
 była
 Mazda 323F BG
 MX-6 2.5 V6 KL
Też się nad tym zastanawiałem, ale póki co zdaje egzamin i jest wszystko ok.
			
			Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
		Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości










