Tuning optyczny Mazda6 GG/GY – pytania i sugestie – temat zbiorczy

Postprzez Karol » 11 mar 2014, 02:18

Sorki ze sie zapytam ale jaki ma sens wkladanie takich nakretek na prawie seryjne auto?

Jak jezdze na zloty w UK to takiego typu bling blingi maja fury zrobione kompleksowo <nie powiem>
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Przemysław » 11 mar 2014, 12:19

Panowie, spokojnie. Porzuciłem temat tych nakrętek. Kupiłem stalowe.
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez matthies » 6 kwi 2014, 19:47

jako że uciekła mi aukcja grilla za 5$, muszę brać inny. Teraz do was pytanie, lepiej wziąć JDM czy A-Spec?? Bo mi w sumie widzą się tak samo na aucie.
JDM
Obrazek

A-Spec
Obrazek
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 6 kwi 2014, 19:56

Różnica chyba nie wielka .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 7 kwi 2014, 15:17

Nie wielka ale jest :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Mandey » 7 kwi 2014, 19:04

A-spec !!
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez Yaz » 7 kwi 2014, 19:42

Różnica dla laika niezauważalna. Jednak A-Spec o włos lepszy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2012, 08:06
Posty: 223 (4/0)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda6 GY 2,0 MZR-CD 121KM 2004

Postprzez Danmazda » 7 kwi 2014, 19:51

Niby nie ma różnicy ale ja bym brał A-Spec :D
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez matthies » 7 kwi 2014, 20:19

powiem tak, jeśli JDM nie przekroczy 50$ to biorę JDM, a jak przekroczy to wtedy wpadanie A-Spec ;)

Dopisano 8 kwi 2014, 11:08:

update:
Wpadł grill JDM za 49$ z poprzedniego posta oraz dodatkowo:
Obrazek
za 100$ kpl :D
oczywiście dodatkowo wysyłki... grill 38 a lampy 70, ale ceny znośne dla mojej kieszeni.

kolejny update:

jak przyjdą te lampy, to wypadałoby maznąć też przednie wkłady i teraz tak się zastanawiam, czy zrobić tak
Obrazek
czy te ringi też pomalować? W sumie lepiej by je zostawić, tak żeby kontynuowały motyw tylnych co nie?
Jesli ich nie malować, to jak to najlepiej zrobić? Kojarzy ktoś jakąś fotorelację z malowania wkładów? Chodzi mi o potrzebne materiały?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

PostTen post został usunięty przez matthies 9 kwi 2014, 23:56.

Postprzez brodaM6 » 10 kwi 2014, 11:32

Yaz napisał(a):Różnica dla laika niezauważalna. Jednak A-Spec o włos lepszy.

Bo ma mniej otworów ?dalej twierdze ze nie ma prawie żadnej różnicy poza śmiesznymi otworami opinia laika :P
Widziałem na forum jak ktoś ma te ringi pomalowane tylko nie pamietam kto tyle tego . Te chromy to chyba można zdiąc jest pare fotek w tym temacie na początku
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez rclmati » 10 kwi 2014, 12:07

Ja tylko benzyna przemylem i od razu lakierem w sprayu. Zostaw chrom w spokoju
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez matthies » 10 kwi 2014, 12:21

jakim lakierem? Chrom po prostu okleiłeś taśmą malarską żeby nie zachlapać?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez rclmati » 10 kwi 2014, 12:43

Nie, jak rozkleilem lampę odtluscilem i od razu prysnalem lakierem
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez matthies » 10 kwi 2014, 13:34

Nie mogę się dopatrzeć, ale ty te ringi też pomalowałeś?
Sklejałeś ponownie jakimś silikonem. Rozumiem że to oryginalne łączenie, po rozklejeniu już się do niczego nie nadaje?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Socyopatic » 10 kwi 2014, 14:07

Ja u siebie bede chciał całosc zrobic na czarno, ale u Ciebie do czarnej budy te ringi w chromie bym zostawił, miałem tak w Preludzie zrobione jak wkładałem soczewke do seryjnej lampy i ładnie to sie zgrywa w takim zestawieniu. Co do malowania, ringi wystarczy dokładnie okleic tasma malarska. Jak rozklejajac bedziesz uwazał to powinno dac sie złożyć po ponownym podgrzaniu tej mazi te lampy na ten sam klej ktorym z fabryki były klejone (mi pomagał znajomy ktory ogarnia takie przerobki lamp to lampy w piekarniku były podgrzewane ale bezpieczniej bedzie sprobowac jak sie nie ma wprawy np jakas suszarka to podgrzac), silikon to o tyle sredni pomysł że cieżko to bedzie pozniej w razie czego ponownie rozklejac..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez wilusjdm » 10 kwi 2014, 16:03

matthies napisał(a):Rozumiem że to oryginalne łączenie, po rozklejeniu już się do niczego nie nadaje?

Wręcz przeciwnie, nadaje się jak najbardziej wystarczy tylko podgrzać klej i ponownie w kleić lampę. Ja na koniec dałem na łączę czarny sylikon dla pewności i jest baja <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez ganczar17 » 11 kwi 2014, 04:53

Niecały tydzień temu robiłem u siebie wkłady na czarno. Z rozłożeniem nie było żadnych problemów. Podgrzewanie suszarką i poszło jak po maśle. Pamiętaj o wyciągnięciu kierunku tzn żarówek. Jeśli chcesz całe czarne to bierzesz miskę, gorącą wodę, i pół kreta albo środku do czyszczenia odpływów. Wkład lampy polewasz i samo odchodzi po kilku chwilach. Operacja wykonana na świerzym powietrzu bo opary w domu są nie do wytrzymania. Efekt to idealny czarny połysk. Póżniej myjesz wkład w szystej wodzie i gotowe. Przy okazji czyszczenie soczewki i szkła reflektoru. Składasz wszystko w całość. Po złożeniu podgrzewasz suszarką żeby ładnie się skleiło. Operacja trwała około 3 godzin od momentu wykręcenia pierwszej śrubki do złożenia wszystkiego w całość. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2013, 10:35
Posty: 44
Auto: MAZDA 6, 2.0 CiTD 2002

Postprzez matthies » 11 kwi 2014, 08:11

dzięki. Spróbuję też lekko wypolerować, tak jak ktoś ostatnio pisał tetrową pieluchą i przy okazji zrobię przegląd soczewek itd. Niestety raczej nie będę robił całości w czerni, więc u mnie to potrwa nieco dłużej, bo chce te ringi zostawić, ale ktoś wspominał że jest gdzieś w tym temacie ich demontaż, więc jutro przetrzepię te 24 strony aby to znaleźć. Jak to będzie wykonalny, to oczywiście potraktuję tak jak ty, jeśli nie to będe musiał malować :)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Mandey » 12 kwi 2014, 23:26

Tak to działa. Ja niestety w zeszłym roku nie dotarłem do takich pomocy, wydłubałem cały klej i zalałem sylikonem. Ale jest to o tyle "przyjemny" materiał, że w razie potrzeby kolejnego rozbierania bez problemu cały schodzi.

Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje