Raczej masz sylwo rację, bo u mnie ten czujnik siedzi w przepływomierzu i to pewnie on powoduje nierówną pracę silnika i wzrost spalania. Skombinuję jakąś przepływkę na podmianę i zobaczę czy się poprawiło.
Dopisano 18 mar 2014, 14:31:
To tak tylko dla dopełnienia, wykasowałem błędy, przejechałem kilka km i na razie nic nie wymiguje.
Różne sposoby odczytywania kodów błedów
"Prędkość nie zabija, to nagłe jej wytracenie jest niebezpieczne"
- Od: 25 cze 2011, 13:30
- Posty: 41
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f BA BP DOHC 114KM '95
Witam
Dzisiaj podłączyłem diode żeby sprawdzić błędy i zapaliła mi sie raz długo i pięć razy krótko chwila przerwy i tak w kółko. Teraz pytanie czy jest to kod 15 czy może 10 i 5. Wychodzi na to że mam tylko jeden błąd czy może to oznacza co innego, ponoć na końcu powinien być jakiś kod silnika?
Kiedy kupiłem sonde lambdę używaną ale z silnika 1.6 tylko że z rocznika 97 okazało się że ta nowa ma trzy piny i płaską wtyczkę a ja mam kwadratową i na 4 piny. Zastanawiam się jaka w końcu będzie pasowała? Ale jest jeszcze coś, przy próbie wymiany się okazało że mam przetarty jeden z przewodów od sondy, kiedy go naprawiłem chciałem zczytać ponownie błędy ale nic się nie wyświetliło. Czy to znaczy że nie ma żadnych błędów czy coś jest nie tak? Wydaje mi się że jednak coś dioda powinna wskazać
?
Dzisiaj podłączyłem diode żeby sprawdzić błędy i zapaliła mi sie raz długo i pięć razy krótko chwila przerwy i tak w kółko. Teraz pytanie czy jest to kod 15 czy może 10 i 5. Wychodzi na to że mam tylko jeden błąd czy może to oznacza co innego, ponoć na końcu powinien być jakiś kod silnika?
Kiedy kupiłem sonde lambdę używaną ale z silnika 1.6 tylko że z rocznika 97 okazało się że ta nowa ma trzy piny i płaską wtyczkę a ja mam kwadratową i na 4 piny. Zastanawiam się jaka w końcu będzie pasowała? Ale jest jeszcze coś, przy próbie wymiany się okazało że mam przetarty jeden z przewodów od sondy, kiedy go naprawiłem chciałem zczytać ponownie błędy ale nic się nie wyświetliło. Czy to znaczy że nie ma żadnych błędów czy coś jest nie tak? Wydaje mi się że jednak coś dioda powinna wskazać
- Od: 16 kwi 2012, 16:21
- Posty: 60
- Skąd: Lubin
- Auto: Jest: Xedos 6 (CA) 2.0 144 KM 1993 Był:Xedos 1.6 1993,
Świeci non stop kontrolka ABSu. Przy sprawdzaniu błędów też świeci. Tester zmostkowany czy nie – bez różnicy – też świeci. 

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Chodziło mi o to, że tester świeci niezależnie od mostka. Poza tym wiatrak chłodnicy się nie włącza przy ruszaniu przepustnicą ale słuchać jakieś przekaźniki.
Gdzie jest czujnik temperatury powietrza?
Gdzie jest czujnik temperatury powietrza?

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Mam jedno krótkie pytanie – mam ELM327 i z powodzeniem diagnozowałem nim moją Mazdę 6 . Teraz chciałbym dokonać diagnostyki Mazdy 626 GW z 1999 roku . Czy taki adapter jak na aukcji poniżej będzie wystarczający tak aby za pomocą kabla ELM327 i np. programu Forscan przebadać moją Mazdę 626 ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=44 ... d00be2ff62

Witam.
Czy ktos potrafi mi powiedziec czy blad 1173 to chodzi o sonde z przodu czy przy przegrodzie, bo na forum sa sprzeczne odpowiedzi. Przy okazji jesli jest cos nie tak z powietrzem np. przeplywka lub podcisnienie to czy przy okazji moze wyrzucac blad sondy.
Czy ktos potrafi mi powiedziec czy blad 1173 to chodzi o sonde z przodu czy przy przegrodzie, bo na forum sa sprzeczne odpowiedzi. Przy okazji jesli jest cos nie tak z powietrzem np. przeplywka lub podcisnienie to czy przy okazji moze wyrzucac blad sondy.
- Od: 18 maja 2011, 11:14
- Posty: 16
- Skąd: Radom
- Auto: mx6 2,5 V6 była, jest mazda 5, mitsubishi galant v6
Witam, mam problem odczytania kodów błedu abs. Mianowicie łącze ze sobą kabelkiem tak jak w instrukcji GND i TBS wsiadam do samochodu przekręcam stacyjkę na ON i po pewnej chwili abs mruga ale tak słabo że no nie da się odczytać jest ciągle zapalony jedynie bardzo i to bardzo delikatnie przygasa. Moje pytanie brzmi w czym tkwi problem ? żarówka w tej kontrolce jest jakaś mocniejsza czy co ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6