Tomku – jesteś już jakiś czas na Forum więc tym bardziej obowiązuje cie regulamin. Czy tak ciężko dopisać swoje pytanie do istniejącego (od dawna!) tematu zamiast zakładać nowy?
Te dwa przewody to już jest wyjście na siłowniki i nie zaczepiasz ich. Sterowanie tym przekaźnikiem dajesz na kabelek zielono-biały (otwarcie) i zielono-czerwony (zamknięcie).
Na przyszłość proszę używać "szukajki" bo nawet w tym temacie było to już kilka razy poruszane.
Chyba niekoniecznie tak być powinno. Ciekawe jak ten przekaźnik działałby jakbyś odłączył od niego kabeki zielono-biały i zielono-czerwony? Bo albo przekaźnik zrobił albo cały czas dostaje sygnał zamknięcia lub otwarcia. Ta druga opcja to chyba mało prawdopodobna bo zapewne tam powinno być jakieś ograniczenie czasu pracy siłowników. Jak będę miał taki wolny przekaźnik u siebie to popatrzę jak jest faktycznie zrobiony.
Oryginalnie te "efki" raczej nie miały modułu domykania szyb wiec problem moze być innej natury. Gdzie zostawiłeś podłączone kabelki zielono-biały i zielono-czerwony?
Całkiem prawdopodobne, że na nich jest oparte załączanie modułu domykania szyb. Zauważ też, że nie zamkniesz ani nie otworzysz centralnego używając kluczyka. Kluczykiem teraz otworzysz tylko jedne drzwi jednocześnie.
EDIT: Tak swoją drogą to co to za model tego sterownika co podłączyłeś? Nie ma on wejść krańcówek z zamków? Podawanie informacji który kabelek połączyłeś z którym to niewiele nam mówi bez podania modelu centralki.
Trochę rzeźbienia bedzie aby zrealizować zamykanie szyb ale i tak nie dodasz funkcji ryglowania drzwi z przyciski czy tez kluczyka. Taniej i prościej bedzie dokupić oryginalną centralkę i ją sterować z tego sterownika co posiadasz.
Dzięki kolego Marek 161BD081 sterownik dotarł, plus pare gratisów hehe, w najbliższym czasie zamontuję, mam tylko jeszcze jedno pytanko mam opcje w tym BX ze można otworzyć klape bagażnika po dłuższym przytrzymaniu klawisza "otwórz", tylko nie wiem jak się wpiąć i gdzie... Poradzisz coś?:D
Aby dodać otwieranie klapy bagażnika to nudzisz dokupić i zamontować siłownik otwierający ją. Masz go narysowanego na schemacie. Siłownik musi poruszyć dźwigienką tak jak poruszałaby nią zamontowana oryginalna linka.