Mazda 323f BA BP '95 GLX 1.8 16V by GreXx Nowe zdjęcia OZ 17'
Wiem, sa prawie 3 razy drozsze ale te podrobki po roku Ci wyblakna i zrobia sie różowe 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
tez bede musial nakretki wymienic bo padnie na cos podobnego. Z ebay zamawiales?
to drugie to dystans jak rozumiem?
to drugie to dystans jak rozumiem?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Pół biedy jak wyblakną, gorzej że bardzo szybko się wyrabiają i ciężko je potem w ogóle odkręcić. Broń boże pneumatycznie je przykręcać, tylko ręcznie i dobrym kluczem.
Tak z ciekawości się wtrące – nie wymyślili jeszcze czegoś typu "nakładki na nakrętki"? W razie odkrecania koła zdejmujemy i dopiero kręcimy a przy normalnym użytkowaniu ładnie wyglądają...
Szkoda jest troche wydać tyle kasy, żeby potem po jednym odkręcaniu coś co ma upiększać szpeciło tym, że jest poharatane


Są nakrętki na imbus/torx, albo coś takiego http://tpi.walesiak.eu/page/sruby_nakre ... orowe_torx . Ale oczywiście to inna półka cenowa niż chińskie D1 
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
GreXx napisał(a):W bardzo odległych terminach wyleci gwint.
Rzeźba aktualnego zawieszenia powinna być całkiem spoko, a dokładniej miałem na myśli ciachnąć jeden zwój ale jednak nie, wpadł inny pomysł aby zejść z 2centy. Niebawem się zabieram za ten zabieg, jak wyjdzie tak jak myślę to można Twoja efkę posadzić bardziej jak będziesz chciał
wilusjdm napisał(a): dokładniej miałem na myśli ciachnąć jeden zwój ale jednak nie
Czyżbym jednak przemówił wczoraj do rozsądku?


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość