Witam !
Od tygodnia mam problem z wybijaniem trzeciego biegu. nie następuje to za każdym razem tylko co jakiś czas. Co moze byc przyczyna tego i czy konieczna bedzie naprawa skrzyni biegów. Proszę o sugestie lub informacje gdzie mozna kupic skrzynię biegów (od zaufanego importera), poniewaz nie chcę mieć potem znowu problemów.
wybijanie trzeciego biegu
Strona 1 z 1
Witam
Ja mam podobny problem ale z pierwszym biegiem ale podejrzewam że to jakaś plastikowa tulejka albo coś między lewarkiem a rurą albo rurą a skrzynią
Tylko co? Nie mam niestety katalogu jak to wygląda
a allmazda nie działa
Ja mam podobny problem ale z pierwszym biegiem ale podejrzewam że to jakaś plastikowa tulejka albo coś między lewarkiem a rurą albo rurą a skrzynią
Tylko co? Nie mam niestety katalogu jak to wygląda
- Od: 26 kwi 2011, 18:21
- Posty: 20
- Skąd: Środa Śląska
- Auto: Premacy 2.0 B+LPG Sportive
witam,mialem to samo z dnia na dzien coraz bardziej uciązliwie,zakupilem skrzynie uzywana zamontowana i po problemie,skrzynia z młodszego auta chodzi teraz idealnie lepiej jak orginal ktory byl wczesniej koszt skrzynia 500 i 400 wymiana,nie oplaca sie naprawiac pytalem wszedzie,pozdrawiam.
- Od: 25 kwi 2013, 13:34
- Posty: 58
- Skąd: Bieniewiec
- Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01
Witam, i mnie dopadły kłopoty z trzecim biegiem. Stan na dzisiaj jest taki, że trójka zniknęła wczoraj podczas jazdy. Auto po wrzuceniu trójki jakoś tak sie ociągało więc dodałem wiecej gazu, coś jakby popuściło silnik dostał obrotów bo noga na gazie a auto przestało ciągnąć.
Wcześniej 2 tygodnie temu wymieniłem kompletne sprzęgło (LUK) bo wydawało mi sie, że czasami sie ślizga i biegi trochę mi sie haczyły. Wymiana niewiele zmieniła, stare sprzęgło niewiele sie różni wyglądem od nowego (docisk jak nowy) a biegi haczą sie dalej – przebieg auta 240 tyś km.
Ponowna wizyta u mechanika, psikanie spreyem na tulejki drążka zmiany biegów, sprawdzenie wysprzęglika.
Sprey pomógł, biegi zaczęły miękko wchodzić więc zacząłem jeżdzić trochę bardziej zdecydowanie, aż do wczoraj.
Moje pytanie jest takie, czy owe tulejki mogą być przyczyną zaniknięcia 3-go biegu (inne biegi na razie są), tulejek nie rozbierałem a jedynie je potraktowałem spreyem wiec tak naprawdę nie wiem jaki jest ich stan.
Czy raczej czeka mnie przeszczep skrzyni bo naprawa kosztowna?
Na razie ta zabawa kosztowała mnie około 1200 złotych i perspektywa wydania kolejnego 1000 trochę mi psuję humor.
Wcześniej 2 tygodnie temu wymieniłem kompletne sprzęgło (LUK) bo wydawało mi sie, że czasami sie ślizga i biegi trochę mi sie haczyły. Wymiana niewiele zmieniła, stare sprzęgło niewiele sie różni wyglądem od nowego (docisk jak nowy) a biegi haczą sie dalej – przebieg auta 240 tyś km.
Ponowna wizyta u mechanika, psikanie spreyem na tulejki drążka zmiany biegów, sprawdzenie wysprzęglika.
Sprey pomógł, biegi zaczęły miękko wchodzić więc zacząłem jeżdzić trochę bardziej zdecydowanie, aż do wczoraj.
Moje pytanie jest takie, czy owe tulejki mogą być przyczyną zaniknięcia 3-go biegu (inne biegi na razie są), tulejek nie rozbierałem a jedynie je potraktowałem spreyem wiec tak naprawdę nie wiem jaki jest ich stan.
Czy raczej czeka mnie przeszczep skrzyni bo naprawa kosztowna?
Na razie ta zabawa kosztowała mnie około 1200 złotych i perspektywa wydania kolejnego 1000 trochę mi psuję humor.
- Od: 3 sie 2010, 22:36
- Posty: 40
- Skąd: Kleryków
- Auto: Premacy 2001 DiTD 74Kw
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość