trzyma bardzo wysokie obroty 3000
Strona 1 z 1
witam mam taki problem bo moja madzia 1.8 trzyma na początku 3000obr a potem sie zmiejsza i faluje miedzy 2000 a 2500obr odrazu mówię że mam szczelny dolot a stało mi sie to jak jechałem i strzelił mi gaz i od tamtego czasu ma takie obroty i duzo mniej mocy
ale jak odłączę przepływomierz na zapalonym silniku to zgaśnie to chyba dobry jest mi sie wydaje i w przepływce te druciki są całe. sprawdzałem po kodach błędów mam chyba te 4cyfrowe kody to mi takie kody wywaliło 0110,0115,0750,0755,0760,1743 ale nie wiem o co w tych kodach chodzi
WYCHODZI ZE SĄ TAKIE BŁĘDY P0110
Czujnik temp. powietrza wlotowego – usterka
P0115
Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik – usterka
P0750
Elektromagnes/cewka przesuwu A – usterka
P0755
Elektromagnes/cewka przesuwu B – usterka
P0760
Elektromagnes/cewka przesuwu C – usterka
P1743
Torque converter clutch solenoid failed
BO SĄ KODY 2CYFROWE I 4CYFROWE TO U MNIE RACZEJ TE 4 CYFROWE SA TO ZCZYTAŁEM DOBRZE TO TAK MI POKAZAŁO
Czujnik temp. powietrza wlotowego – usterka
P0115
Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik – usterka
P0750
Elektromagnes/cewka przesuwu A – usterka
P0755
Elektromagnes/cewka przesuwu B – usterka
P0760
Elektromagnes/cewka przesuwu C – usterka
P1743
Torque converter clutch solenoid failed
BO SĄ KODY 2CYFROWE I 4CYFROWE TO U MNIE RACZEJ TE 4 CYFROWE SA TO ZCZYTAŁEM DOBRZE TO TAK MI POKAZAŁO
ja mam chyba raczej takie sprawdzanie 4 cyfrowe http://mx-3.pl/topics2/samodzielne-odcz ... -vt682.htm bo jakby bylo 2 cyfrowe to mi wyskakuja takie kody 10,11,11,10,10,11,11,15,10,17,15,10,10,17,15,15,10,17,16,10,11,17,14,13
Dopisano 30 mar 2014, 19:50:
10=jedno dlugie pikniecie 11=jedno dlugie i jedno krutkie wiec z tego co wiedz u mnie to wychodzi na to ze mam kody błedów 4-cyfrowe
Dopisano 30 mar 2014, 21:00:
przeczytałem teraz na jakimś forum ze Czujnik temp. powietrza wlotowego znajduje się w przepływomierzu wiec to on moze być walnięty jak ktos ma jeszcze jakieś pomysły niech pisze i prosze o zinterpretowanie mi tych kodów błędów P0110
Czujnik temp. powietrza wlotowego – usterka
P0115
Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik – usterka
P0750
Elektromagnes/cewka przesuwu A – usterka
P0755
Elektromagnes/cewka przesuwu B – usterka
P0760
Elektromagnes/cewka przesuwu C – usterka
P1743
Torque converter clutch solenoid failed
Dopisano 30 mar 2014, 19:50:
10=jedno dlugie pikniecie 11=jedno dlugie i jedno krutkie wiec z tego co wiedz u mnie to wychodzi na to ze mam kody błedów 4-cyfrowe
Dopisano 30 mar 2014, 21:00:
przeczytałem teraz na jakimś forum ze Czujnik temp. powietrza wlotowego znajduje się w przepływomierzu wiec to on moze być walnięty jak ktos ma jeszcze jakieś pomysły niech pisze i prosze o zinterpretowanie mi tych kodów błędów P0110
Czujnik temp. powietrza wlotowego – usterka
P0115
Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik – usterka
P0750
Elektromagnes/cewka przesuwu A – usterka
P0755
Elektromagnes/cewka przesuwu B – usterka
P0760
Elektromagnes/cewka przesuwu C – usterka
P1743
Torque converter clutch solenoid failed
Auto masz z 1995 r. więc na 99.9% masz kody dwucyfrowe.
Skasuj błędy, odpal silnik, ew. przejedź się nieco i odczytaj błędy ponownie.
Skasuj błędy, odpal silnik, ew. przejedź się nieco i odczytaj błędy ponownie.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Zacznij od błędów tak jak ja i kolega wyżej mówiliśmy.
Druga sprawa, masz odłączony komputer od gazu???
Najlepiej gdyby był wyciągnięty bezpiecznik od sterownika LPG...
Druga sprawa, masz odłączony komputer od gazu???
Najlepiej gdyby był wyciągnięty bezpiecznik od sterownika LPG...
jak odłącze komputer od gazu to wcale nie odpali! kody sprawdzałem to po kolei podaje mi takie 10,11,11,10,10,11,11,15,10,17,15,10,10,17,15,15,10,17,16,10,11,17,14,13 a potem znów się powtaarzają . czy te zaworki podciśnień sterują obrotami po lewej stronie przykręcone do kolektora?? co oznaczają te kody 10,11,11,10,10,11,11,15,10,17,15,10,10,17,15,15,10,17,16,10,11,17,14,13
A skąd ma wiedzieć co znaczą jak nikt tu nie umie tego odczytać prócz ciebie
Wskazany filmik obrazujący miganie diody, wtedy bedziemy mogli coś wiecej poradzić.
Jak to nie odpali po odpięciu kompa?
Może koledzy od LPG sie by wypowiedzieli czyli Marek lub Przemysław ale moim daniem powinien zapalać bez problemu...
Wiem na sowim przykładzie ze komp od LPG rozwalał mi komunikację z wtryskami PB....
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Wskazany filmik obrazujący miganie diody, wtedy bedziemy mogli coś wiecej poradzić.
Jak to nie odpali po odpięciu kompa?
Może koledzy od LPG sie by wypowiedzieli czyli Marek lub Przemysław ale moim daniem powinien zapalać bez problemu...
Wiem na sowim przykładzie ze komp od LPG rozwalał mi komunikację z wtryskami PB....
no właśnie oto mi chodzi jak odłącze kompa od lpg to nie podaje paliwa wcale.
Napisze jeszcze raz dokładnie kupiłem ta mazde w listopadzie 2013 , brała ona bardzo duże ilości oleju , i jechałem sobie kiedyś i dodałem gazu i strzelił gaz mocno i odrazu mazda wskoczyła na 3000-4000obr. wiec rozebrałem wszystko wymieniłem pierścienie panewki wszystkie uszczelki i uszczelniacze skrzynie biegów miełam popsuta była spawana i nie pokazywała prędkości wiec założyłem skrzynie od z5 razem z kołem zamachowym i komp. sprzęgłem , odpaliłem ją po remoncie ale dalej cały czas ma zwariowane obroty po tamtym wystrzale jeszcze przed remontem więc ten wystrzał gazu coś poprostu uszkodził dziś zamontowałem drugą przepływkę ale to nic nie dało przeczyściłem caly kolktor ssący przeczyściłem przepustnice i juz poprostu wymiękam mam dość tego auta PYTANIE: Co mógł uszkodzić wystrzał gazu
?
PYTANIE 2: Jak odłącze krokowca to niema reakcji . Tak ma być?? bo nawet jak krokowy jest popsuty to przecierz nie bedzie takich duzych obrotów łapała nie

Napisze jeszcze raz dokładnie kupiłem ta mazde w listopadzie 2013 , brała ona bardzo duże ilości oleju , i jechałem sobie kiedyś i dodałem gazu i strzelił gaz mocno i odrazu mazda wskoczyła na 3000-4000obr. wiec rozebrałem wszystko wymieniłem pierścienie panewki wszystkie uszczelki i uszczelniacze skrzynie biegów miełam popsuta była spawana i nie pokazywała prędkości wiec założyłem skrzynie od z5 razem z kołem zamachowym i komp. sprzęgłem , odpaliłem ją po remoncie ale dalej cały czas ma zwariowane obroty po tamtym wystrzale jeszcze przed remontem więc ten wystrzał gazu coś poprostu uszkodził dziś zamontowałem drugą przepływkę ale to nic nie dało przeczyściłem caly kolktor ssący przeczyściłem przepustnice i juz poprostu wymiękam mam dość tego auta PYTANIE: Co mógł uszkodzić wystrzał gazu
PYTANIE 2: Jak odłącze krokowca to niema reakcji . Tak ma być?? bo nawet jak krokowy jest popsuty to przecierz nie bedzie takich duzych obrotów łapała nie




Odłączenie fizyczne kompa od gazu raczej napewno spowoduje, że wtryskiwacze benzynowe nie będą pracowały!
Sygnał do nich idzie przez komp od gazu, który je przy pracy na lpg emuluje aby komp silnika nie dawał błędu odłączonego wtryskiwacza.
A co do tych podwyższonych obrotów to sprawdź na początek ustawienie tps.
Te błędy co odczytałeś to powstały po uprzednim ich skasowaniu?
Wrzuć najlepiej filmik z ich odczytu.
Sygnał do nich idzie przez komp od gazu, który je przy pracy na lpg emuluje aby komp silnika nie dawał błędu odłączonego wtryskiwacza.
A co do tych podwyższonych obrotów to sprawdź na początek ustawienie tps.
Te błędy co odczytałeś to powstały po uprzednim ich skasowaniu?
Wrzuć najlepiej filmik z ich odczytu.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
zle trochę sie wyraziłem, nie fizyczne odłączenie wtyczek od kompa (bo wiadomo ze obwód wtrysku zostanie przerwany) lecz pozbawienie go zasilnia poprzez wyjecie bezpiecznika czy też odpięcie +.
A skąd kolega w ogóle jest?
A skąd kolega w ogóle jest?
Kolega widocznie jest "tajnos-agentos" bo nie chce się pochwalić skąd pochodzi 
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Informację, że jesteś z Brodnicy wpisz do pola "Skąd" w swoim profilu.
Bywa to czasem przydatne.
Bywa to czasem przydatne.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości