KOSZ
I myślisz ze w 98r bedzie wszystko ok i nie bedą stały pierścienie? zapomnij....
Co do płukanki naftą również to nic nie da, nagar z tłoków w rowkach pierścieniowych musiałem skrobać bo żadna nafta, benzyna czy ropa nie chciały tego rozpuścić a tłoki były zanurzone w tym przez trzy tygodnie!
Wiec myślisz ze jak wlejesz na 24h to puści? sam sobie teraz odp czy jest tego sens![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Co do płukanki naftą również to nic nie da, nagar z tłoków w rowkach pierścieniowych musiałem skrobać bo żadna nafta, benzyna czy ropa nie chciały tego rozpuścić a tłoki były zanurzone w tym przez trzy tygodnie!
Wiec myślisz ze jak wlejesz na 24h to puści? sam sobie teraz odp czy jest tego sens
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
moim zdaniem tak jak kolega Wyżej Rób Remont będziesz zadowolony tylko na Renomowanych częściach bo jak weźmiesz inne będzie ci dalej chlał Olej.
co do czyszczenia rowków pierścieni , może rozpuszczalnikiem Nitro? lub jakimś Xylenem?
co do czyszczenia rowków pierścieni , może rozpuszczalnikiem Nitro? lub jakimś Xylenem?
Dokładnie, a remont podstawowy nie bedzie taki drogi, jak sie wie gdzie częsci kupować, pierścienie Riken kupisz juz za 160zł komplet
Flywin, jedyne co dobrze rozpuszcza osady z oleju to Tunap 138 MICROLOGIC ale cena jego nie jest niska.
Reszta środków nie rusza tych osadów, chyba ze ktoś jeszcze coś innego testował i sie sprawdziło?
Dopisano 27 mar 2014, 20:14:
mjar755- weż wlej sobie tej naft i wtedy zobaczymy kto miał rację
Podpowiedzieć zebyś nie robił próżnej roboty to jeszcze źle, wiec na przyszłość sie nie pytaj

Flywin, jedyne co dobrze rozpuszcza osady z oleju to Tunap 138 MICROLOGIC ale cena jego nie jest niska.
Reszta środków nie rusza tych osadów, chyba ze ktoś jeszcze coś innego testował i sie sprawdziło?
Dopisano 27 mar 2014, 20:14:
mjar755- weż wlej sobie tej naft i wtedy zobaczymy kto miał rację
Podpowiedzieć zebyś nie robił próżnej roboty to jeszcze źle, wiec na przyszłość sie nie pytaj

Ja tłoki moczyłem po wyjęciu bo mi sie skrobać nie chciało, do silnika nigdy nie lałem nafty.
Komplet na wszystkie cztery tłoki kosztuje 160zł, jakieś dwa tygodnie temu sie pytałem.
W innych sklepach kosztują 230-260zł ale to ździercy tacy jak np Carspeed czy nasz forumowy sklep
Do tego warto kupić sobie komplet uszczelek na cały silnik koszt ok 320zł i planowanie głowicy ok 60zł to są podstawowe rzeczy...
Komplet na wszystkie cztery tłoki kosztuje 160zł, jakieś dwa tygodnie temu sie pytałem.
W innych sklepach kosztują 230-260zł ale to ździercy tacy jak np Carspeed czy nasz forumowy sklep
Do tego warto kupić sobie komplet uszczelek na cały silnik koszt ok 320zł i planowanie głowicy ok 60zł to są podstawowe rzeczy...
Nie mów że zdziercy, bo są różne części różnej jakości.
Wysłane z mojego NEXT
Wysłane z mojego NEXT
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
mjar755 napisał(a):Dzięki ale nie widze u niego pierścieni
Zadz i sie zapytaj
gik napisał(a):Nie mów że zdziercy, bo są różne części różnej jakości.
Tylko ze ja mówię o cenach tych samych częsci, tej samej marki a co za tym idzie i jakości
a no to zdziercy
:P
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Jedni sprzedaja za tyle inni za mniej, grunt to szukac taniej bo da sie dostac za jeszcze mniej.
-
Przemek323c
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

