Informacje:
Kolor: Czarny
Wyprodukowano na Europe
Kraj przeznaczenia: Niemcy,
Miejsce produkcji: Japonia,
Rok produkcji: 1993,
Model: Xedos 6,
Kod: CA
Typ nadwozia: Sedan,
Typ napędu: przedni,
Silnik:
-benzynowy ,
-Pojemność (cc) 1995
-Typ: KF,
-Liczba cylindrów: 6, typ V
-Moc (HP): 144,
-24-zaworowy, DOHC,
-wtryskiwacz (EGI),
-Rok Prod. 1993
Skrzynia biegów:
-5-biegowa
Wyposażenie:
-centralny zamek z pilota
-immobilizer
-skórzana tapicerka
-poduszka powietrzna
-skórzana dźwignia hamulca ręcznego
-ABS
-regulowana wysokość kolumny kierownicy,
-Elektryczne szyby x4,
-światła przeciwmgielne przednie,
-podgrzewane, elektryczne lusterka,
-klimatyzacja,
-podgrzewane fotele,
-podświetlana popielniczka i zapalniczka
Zestaw car audio
-radio JVC KD-X50BT – zmiana na Kenwood DDX6027
-głośniki przód- seria – zmiana na Powerbass S-6C
-głośniki tył Pioneer- seria
-wygłuszone przednie drzwi.
+ CB Radio President Johny II i antena Sirio ML145.
Zmiany/Naprawy/Wymiany- ogólne wydatki
258 tys.
2x łączniki stabilizatora przód – 2x 60,–
2x sworznie wahacza przód – 2x 40,–
Instalacja LPG sekwencyjna STAG – 2600,–
Przewody zapłonowe – 200,–
Komplet świec – 75,–
259 tys.
Filtr oleju MANN – 20,–
Olej Valvoline MaxLife 10w40 – 90,–
2x Uszczelki pokrywy zaworów OE MAZDA – 110,–
2x Uszczelki kolektora ssącego – 80,–
Filtr powietrza – 30,–
Wymiana podświetlenia wnętrza, postojówek etc. na LED – 20,–
Wygłuszenie drzwi – 80,–
Głośniki Powerbass S-6C – 180,–
261tys.
Linki hamulca ręcznego – 90,–
Regeneracja zacisków z przodu, nowe tłoczki razem z zestawem naprawczym – 100,–
Klocki przód – 50 ,–
263tys.
Sonda lambda – 150,–
Filtr paliwa – 30,–
267tys.
Akumulator Gigawatt 60ah – 200,–
Wycieraczki HEYNER HYBRID – 40,–
269tys.
Kable zapłonowe NGK RC-ZE31 – 230,–
Remont blacharski – 600,–
Nowa szyba czołowa – 350,–
270tys.
Filtr oleju MANN – 20,–
Olej Valvoline MaxLife 10w40 – 90,–
4x Opony zimowe Dębica Frigo 2 – 680,–
4x sprężyny Jamex -35mm – 365,–
2x amortyzatory przód Kayaba – 265,–
2x amortyzatory tył Kamoka – 230,–
2x osłony i odboje tył – 70,–
2x osłony i odboje przód – 60,–
2x tulejki drążka stabilizatora – 30,–
Lewy drążek kierowniczy + końcówka drążka – 90,–
Poduszka sprężyny lewy tył – 40,–
Cewka zapłonowa – 60,–
Mocowanie amortyzatora tył – 65,–
280tys.
Klocki, tarcze, zestaw naprawczy zacisków – 300,–