Czy ktoś z was, posiadający BJ jeździ na gwintowanym zawieszeniu? Poszukuję opinii głównie o produkcie firmy TA TECHNIK, ale chętnie wysłucham opinii na temat innych kompletów zawieszeń, interesuje mnie każdy temat: czy taka zawiecha się ugina jak ktoś wsiądzie na tył, czy pasuje P&P i ile się trzeba przy tym namęczyć, gdzie kupić oraz za ile itp.
tu zdjęcie zawieszenia TA TECHNIK bez regulacji twardości oraz pochylenia kół.
Zawieszenie gwintowane – opinie
Strona 1 z 1

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
handluje m.in. TA-technix'em. ogólnie tani zawias i to widać przy użytkowaniu, amorki często po 10-15tyś zaczynaja puszczać, do tego jest to zwykły gwint bez żadnych regulacji, jak chcesz taki z regulacją dobicia, odbicia, twardości to koszt już od 3tyś w górę, jak regulację kątów to dodatkowe 1-2tyś.
ja bym szczerze wolał amorki bilstein/sachs albo inny KYB i do tego sprężyny MTS – sam na nich jeżdżę i dają radę.
Co do dodatkowych pytań, każdy zawias się ugnie
no chyba że np KW ver3 opuszczony na full i utwardzony na full ale wtedy jeździsz jak gokartem 
montaż jest łatwy, jak wymiana amorków, górne mocowania przy standardowych gwintach montujesz takie same jak do zwykłego zawieszenia, no chyba że chcesz z regulacją kątów to wtedy sportowe regulowane
jak chcesz coś kupić to pisz na PW to coś znajdziemy odpowiedniego
ja bym szczerze wolał amorki bilstein/sachs albo inny KYB i do tego sprężyny MTS – sam na nich jeżdżę i dają radę.
Co do dodatkowych pytań, każdy zawias się ugnie
montaż jest łatwy, jak wymiana amorków, górne mocowania przy standardowych gwintach montujesz takie same jak do zwykłego zawieszenia, no chyba że chcesz z regulacją kątów to wtedy sportowe regulowane
jak chcesz coś kupić to pisz na PW to coś znajdziemy odpowiedniego
Odnośnie uginania to widziałem wczoraj bassata B6 na gwincie opuszczonym tak, że opony chowały się w nadkolach, wsiadł do niego na tył koleś około 80kg a zawias ugiął się max o 0,5-1cm i czegoś takiego właśnie szukam, bo chcę zejść nisko, ale bez obcierania opon o nadkole 
biukus, PW poszło
biukus, PW poszło


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Łukasz, a możesz bardziej rozwinąć? Gdzie kupić ile kosztuje? jakie ma ustawienia?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):Łukasz, a możesz bardziej rozwinąć? Gdzie kupić ile kosztuje? jakie ma ustawienia?
Jest to przykładowe zdjęcia z neta
Ale z tego co wyczytałem forum mazdas247 to powyższa bj ma zawieszenie następujące:
Suspension/Brakes/Wheels:
BC coilovers -3* front and -2.25* rear
GT Spec front 4 point ladder bar
GT Spec front lower tie bar
GT Spec upper rear strut bar
GT Spec lower rear reinforcement panel
GT Spec rear V-Braces
Racing Beat RSB (MSP)
Energy Suspension bushings (modded to fit)
MSP rear subframe
AWR rear end links
AWR rear trailing arms
Rota Subzeros 16 x 7 45 offset in hyper black
Hankook RS2’s 215/45/16
Muteki SR35 neochrome lugs
EBC Slotted/Dimpled Rotors
Axxis Ultimate front and rear pads
Link: http://www.mazdas247.com/forum/showthre ... Call/page2
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości