Mazda 323f BA GT Z5 '95 kremowa bra str. 58
co ja pacze 
Moja Nowa Madzia 323F 2.0V6 ZAPRASZAM http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=165730
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
- Od: 15 gru 2009, 12:44
- Posty: 178
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.
polewa. Opcja z klodka to prawie jak gwint. W lato klodka z mniejszym oczkiem, w zime z wiekszym, rewelacja




-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Jak widać na załączonych obrazkach ludzie nie wiedzą co nieto strach. Swoją drogą strasznie pomysłowe 
Trytytki rulez
Trytytki rulez


-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
a ja tyle kasy na springi wydałem






-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
mi chyba niestety taka gleba bedzie musiala wystarczyc. Bylem u mechanika.
Reczny cos lapie ale, ze nie ma regulacji to wiecej nic sie nie da zrobic bo mam bebny z tylu(WTF
) Dodam, ze w GF jak zaciagne reczny to kola staja deba i rowniez bebny.
Wymienilem sworzen wahacza (ok 110pln) i mam teraz zbieznosc do roboty bo kierownica jest krzywo. Tutaj koszt setek pln.
Dalej, jak wyjezdzalem od niego to uslyszalem dziwne warczenie spod spodu, tlumik srodkowy zaczna sie sypac, liczylem mimo wszystko, ze dluzej pojezdze na tych "spawach". Generalnie to dzien [tiiit].
A i jeszczde padly mi baterie w myszce, a ja nie lupie touch padem operowac.
Plus jest taki, ze swoim autem jezdze dosyc rzadko
Reczny cos lapie ale, ze nie ma regulacji to wiecej nic sie nie da zrobic bo mam bebny z tylu(WTF
Wymienilem sworzen wahacza (ok 110pln) i mam teraz zbieznosc do roboty bo kierownica jest krzywo. Tutaj koszt setek pln.
Dalej, jak wyjezdzalem od niego to uslyszalem dziwne warczenie spod spodu, tlumik srodkowy zaczna sie sypac, liczylem mimo wszystko, ze dluzej pojezdze na tych "spawach". Generalnie to dzien [tiiit].
A i jeszczde padly mi baterie w myszce, a ja nie lupie touch padem operowac.
Plus jest taki, ze swoim autem jezdze dosyc rzadko

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
to jest ta sruba na klucz 10tke
to nie jest wlasnie to podciagania linki recznego 
Bo mi kolo powiedzial, ze jak podciagnie sama linke to bedzie obcieralo bez zaciagania
Jedzie wajcha w gore na 10 zebow ale tak dosc szybko bez wiekszej sily
Bo mi kolo powiedzial, ze jak podciagnie sama linke to bedzie obcieralo bez zaciagania

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
dobre emchaniki do jasnej cholery
wiedzialem o tej srobce ale jak koles mowil, ze nie ma regulacji (to se mysle, ze powinna byc w bebnie), a linki nie bedzie podciagal bo bedzie tarlo i bez hamowania to se mysle, nie bede sie z mechanikiem klocil. No jasna cholera.
Jutro biere klucza i jade z dziadem

Jutro biere klucza i jade z dziadem

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
czyli ta srobecka to jest od pociagania linki tak?
Samemu jakbym mial warunki to bym grzebal, uwierz
Samemu jakbym mial warunki to bym grzebal, uwierz

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
bez kanalu jak bez kanalu, kupujesz 2 stojaki i ogien, gorzej jka placu swojego nie masz 
kolo mi troche namieszal w glowie wiec mi wyprostuj, czemu powiedzial, ze jak podciagnie linke to bedzie tarlo? trzeba chyba podciagnac tak zeby wlasnie nie tarlo i bylo tak na styk powiedzmy
kolo mi troche namieszal w glowie wiec mi wyprostuj, czemu powiedzial, ze jak podciagnie linke to bedzie tarlo? trzeba chyba podciagnac tak zeby wlasnie nie tarlo i bylo tak na styk powiedzmy

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
tez chyba u siebie musze tez podciagnac lekko handbreak
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
dlaczego Cie ocy bolo?
ja wiedzialem, ze tak to dziala ale wystarczy jeden koles widzisz i caly moj swiat w gruzach 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
arafal21 napisał(a):naciagnij tak zeby Ci 3-4 zabek juz trzymalo auto i beje malina
Na 3-4 to już powinien piszczeć kołami i robić nawrotki o 180 stopni


- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
no wlasnie wiem i mam porownanie ze swoja GF gdzie pisk od razu, a tu 10ty zabek i czuc, ze zwalnia. Masakra
Z tym sobie poradze w takim razie, gorzej bedzie z reszta rzeczy :/ springi musza poczekac, moze stanieja za ten czas
Z tym sobie poradze w takim razie, gorzej bedzie z reszta rzeczy :/ springi musza poczekac, moze stanieja za ten czas
Ostatnio edytowano 21 mar 2014, 21:38 przez Mieczyslaw, łącznie edytowano 1 raz

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
krecilem sruba, krecilem i faktycznie stalo sie tak jak mechanik przewidzial, wraz z naprezaniem linki recznego szczeki zaczely coraz bardziej obcierac i mialem zaciagniety reczny bez jego faktycznego zaciagniecia. Poluzowalem jeszcze bardziej niz bylo i teraz czuje, ze auta nic nie trzyma, a reczny jest, jakis tam ale jest

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości