Mazda MX-6 GE KL '92 – SIMPLY CLEAN!
http://www.tyrestretch.com/8.5_205_40_R ... n_FK452_3/
http://www.tyrestretch.com/8.5_205_40_R ... ion_HRi_2/
http://www.tyrestretch.com/8.5_205_40_R ... ken_FK452/
jeszcze coś takiego by uszło, ale tamta mała oponka doprowadzi do zniszczenia pięknych alu...
http://www.tyrestretch.com/8.5_205_40_R ... ion_HRi_2/
http://www.tyrestretch.com/8.5_205_40_R ... ken_FK452/
jeszcze coś takiego by uszło, ale tamta mała oponka doprowadzi do zniszczenia pięknych alu...
Buuu... Mazdy już nie ma...
koza 
Każdy lubi co innego, ale dla mnie tak duży naciąg wygląda pokracznie, poza tym nie da się z tym normalnie jeździć po drogach, a na dodatek strach szybciej wejść w zakręt 
Zgadzam się z MX-Czarnym, że 205 na 8,5J by było ok jak już ktoś lubi naciąg.
Zgadzam się z MX-Czarnym, że 205 na 8,5J by było ok jak już ktoś lubi naciąg.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
No wlasnie, i sewie chodzi o to by blotnik/rant nadkola wszedl pomiedzy rant felgi a opone 
To cos nowego u nas w klubie i fajnie ze kombinuje, wiecznie jezdzic z tym nie bedzie i nie musi. Inna sprawa ze lepiej bylo zostawic te opony poprzednie i poszukac meskiego rantu felgi lub innych szerszych
Wiem, koszty dodatkowe i to nie male.
Ale naciagu zazdroszcze, tylko ze mniejszego
To cos nowego u nas w klubie i fajnie ze kombinuje, wiecznie jezdzic z tym nie bedzie i nie musi. Inna sprawa ze lepiej bylo zostawic te opony poprzednie i poszukac meskiego rantu felgi lub innych szerszych
Ale naciagu zazdroszcze, tylko ze mniejszego
stance na gwincie to będzie rzeźnia. z wyglądu kozackie ale do jazdy podejrzewam, że tylko po znanych drogach. u siebie bym takiego czegoś nie zrobił ale na nie mojej furze po prostu miażdży mózg
Na staticu nie wsadzi błotnika między opone a felgę, bo ujedzie 50 metrów
Chyba, że da tego K-sporta na uber twardo i zawieszenie oprze się na odboju zrobionym z betonu
Dla mnie 195/40/17 było tutaj idealne, jednak 185 do KL'a to trochę mało, a szkoda by stracić potencjał i moim zdaniem najlepiej brzmiącego KL'a jakiego słyszałem.
Faktycznie na staticu nie da się wcisnąć rantu między felgę, a oponę. Ale chcę maksymalnie się do tego zbliżyć, stąd poniekąd wybór takiej oponki. Pamiętacie Pajko na Futurach? Chce podobnie, a może nawet lepiej
Ma być męsko, na dalszy plan schodzi wygoda, trakcja, itp, itd. Normalka, że trzeba będzie uważać.
Aczkolwiek nawet na wąskich zimówkach nieklejących szczególnie (195) można potencjał wykorzystać, zapewniam Was.
Może ułamki sekund będę wolniejszy, ale nie ma to znaczenia na codzień i daje frajdę. Widziałem fury gruuubo mocniejsze od mojej, jeszcze bardziej "upośledzone" obniżeniem i negatywem
Ps. 205/40 to dla mnie nie jest naciąg
Miałem tak poprzednim razem..

Aczkolwiek nawet na wąskich zimówkach nieklejących szczególnie (195) można potencjał wykorzystać, zapewniam Was.
Ps. 205/40 to dla mnie nie jest naciąg
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)


- Od: 2 wrz 2009, 12:53
- Posty: 1857 (1/26)
- Skąd: Toronto
- Auto: MX6 KL '92
a ja myslałem ze ja mam naciag przy 195/45 na feldze 16''7,5 J
nie no teraz to był zart



nie no teraz to był zart


-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Sewa pewnie, że można zrobić większe pokraki, ale mi by było szkoda auta jak zobaczyłem podwozie takiego stęsowozu po 2 sezonach, pod spodem wyszlifowane wszystko jak szlifierką 
Według mnie zmienisz zdanie po kilku miesiącach , niestety jesteśmy z Polski i mamy drogi jakie mamy
Obym się mylił!
Przy glebie trakcja nie ma znaczenia , bo nie da się na glebie popierdzielać
Czasem tylko , na pewno nie w mieście 
Przy glebie trakcja nie ma znaczenia , bo nie da się na glebie popierdzielać
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love MyHonda
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My
- Od: 19 mar 2011, 20:00
- Posty: 293
- Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6
Ja czekam na foty, bo mam obawy, że będzie to źle wyglądać- bynajmniej dla mnie
Widziałem zieloną 323F BA na gwincie z oponami 195/40/17 na feldze szerokości 8" . Wygląda to moim zdaniem tragicznie już. Felga musiałaby mieć 18-19" jak na taki naleśnik inaczej koło jest śmiesznie małe.
Widziałem zieloną 323F BA na gwincie z oponami 195/40/17 na feldze szerokości 8" . Wygląda to moim zdaniem tragicznie już. Felga musiałaby mieć 18-19" jak na taki naleśnik inaczej koło jest śmiesznie małe.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
pajko ma 195/40 przod na 8 calach i 205/40 tyl na 9 calach. bez drastycznych naciagow, ze smakiem 
Sewa chce sprobowac na ostro, rozumiem
Nam podobac sie to nie musi, to wlasciciel ma byc zadowolony
Zalozylem 205/40 na 8j i nie ma naciagu, to sa problemy
Sewa chce sprobowac na ostro, rozumiem
Nam podobac sie to nie musi, to wlasciciel ma byc zadowolony
Zalozylem 205/40 na 8j i nie ma naciagu, to sa problemy
chyba "nasze" audi i vw mogą czuć się zagrożone na spotach
MariuS napisał(a):Ja czekam na foty, bo mam obawy, że będzie to źle wyglądać- bynajmniej dla mnie![]()
Widziałem zieloną 323F BA na gwincie z oponami 195/40/17 na feldze szerokości 8" . Wygląda to moim zdaniem tragicznie już. Felga musiałaby mieć 18-19" jak na taki naleśnik inaczej koło jest śmiesznie małe.
Bez przesady, do małego auta jakim jest mimo wszystko BA 17 na takiej oponie jest w sam raz, ja oglądałem z bliska felgi 8cali na Golfie z oponą 185/35/17, mega mi się podobało, ale potem widziałem go przejeżdżającego przez miasto i masakra

Bartg napisał(a):Bez przesady, do małego auta jakim jest mimo wszystko BA 17 na takiej oponie jest w sam raz,
323F BA ma wielkie nadkola. 17 o profilu 40 i szerokości 205 jest już mała i żeby nie było szpar między oponą a nadkolem trzeba położyć auto gwintem praktycznie na wahaczach.
185/35/17 to wychodzi jakieś 5cm mniejsza średnica koła niż fabrycznie, a to już sporo. A MX-6 ma jeszcze większe chyba wnęki na koła
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Bartg napisał(a): ja oglądałem z bliska felgi 8cali na Golfie z oponą 185/35/17, mega mi się podobało
Ten golf na foto wygląda ładnie, ale luki w nadkolu nie ma, a moim zdaniem golf 3 ma sporo mniejsze wnęki na koła.
Wiadomo że to ma właścicielowi sprawiać radość, ja tylko wyrażam swoją opinię
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość