Mazda MX-6 GE KL '92 – SIMPLY CLEAN!
Na razie to się nie masz czym chwalić, pochwalisz sie dopiero jak usiądzie 
dobra dobra wrzucaj pod maskę i foty do pierwszego posta – fajnie, że niektórym się chce zadbać o estetykę ;D pozatym jakie auto taka pierwsza strona 
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Zazdroszczę tego gwintu 
Ile ja się musiałem namęczyć, żeby obniżyć auto i potem ustawić fajnie kąty...
Ile ja się musiałem namęczyć, żeby obniżyć auto i potem ustawić fajnie kąty...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---

chyba będzie najgrubszy mx6 w tej części globu

Rzeczywiście pierwsza strona mistrz, gratki pomysłu
No i całe szczęście, że nie sprzedałeś tylko inwestujesz, będzie najlepszy MX w Polsce, nowsze auto nie dałoby nawet ułamka takiej frajdy 
Toś mnie wk**
Myslałem ze bedzie air
Ja chciałem montowac gwint, ale zes mnie uprzedził
ale nie dam się łatwo
Musze dozbierac, 3K mnie nie swedzi
Ale bede walczyc meskimi szerokosciami
Dawaj to na foto
Myslałem ze bedzie air

Ja chciałem montowac gwint, ale zes mnie uprzedził

Musze dozbierac, 3K mnie nie swedzi

Ale bede walczyc meskimi szerokosciami

Dawaj to na foto



- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
to auto już teraz to dla mnie mistrzostwo, ale po założeniu tego gwintu będzie kosa na maxa
również czekam na fotki po montażu 


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Spory update, bo sporo się dzieje przed sezonem.
Przedni zderzak zamarzył mi się bez wnęki na tablicę i jest. Ranty felg wstępnie wypolerowane. Same felgi rozkręcone, rotory i bębny oddane do piaskowanka. W międzyczasie przyszły opony – będzie all around 185/35 na 8,5
Po weekendzie auto idzie na poprawki lakiernicze. Następnie gwint, skręcenie kół, oponki, zamówienie dystansów i zabawa z ustawieniem wszystkiego.
Do zlotu może się wyrobimy.
Niektóre foty na szybko z kalkulatora.
Przedni zderzak zamarzył mi się bez wnęki na tablicę i jest. Ranty felg wstępnie wypolerowane. Same felgi rozkręcone, rotory i bębny oddane do piaskowanka. W międzyczasie przyszły opony – będzie all around 185/35 na 8,5

Niektóre foty na szybko z kalkulatora.


- Od: 2 wrz 2009, 12:53
- Posty: 1857 (1/26)
- Skąd: Toronto
- Auto: MX6 KL '92
Też jestem zdania , że auto długo nie pojeździ na tej gumie , jeśli gleba będzie konkret
Chyba , że auto tylko będzie na zloty to do ogarnięcia.
Gratki zakupów i modów. Jedna z najlepszych będzie
Gratki zakupów i modów. Jedna z najlepszych będzie
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love MyHonda
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My
- Od: 19 mar 2011, 20:00
- Posty: 293
- Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6
To ze waska opona, to jeszcze nie problem, choc potencjalu silnika juz nie wykorzysta. Tym bardziej przy negatywie, opony szybko poleca.. Profil bardzo niski przy tej szerokosci i kola w srednicy mniejsze o kilka cm od ori.
Szkoda D2 na te Pl drogi.. Ale na zlocie zmiazdzy

I tylko czekac jak sewa zalozy drugi temat z innym samochodem, do jazdy na co dzien
Szkoda D2 na te Pl drogi.. Ale na zlocie zmiazdzy
I tylko czekac jak sewa zalozy drugi temat z innym samochodem, do jazdy na co dzien
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
http://tyrestretch.com/8.5_185_35_R17/8 ... ang_NS2_8/
ciut spory ten naciąg.
ciut spory ten naciąg.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość