
Zakup samochodu używanego – budżet do 25.000 zł
Nie wiedziałem że L3 można kupić w tym budżecie. Wnętrze podoba mi się bardziej niż w M6, zewnętrznie bije się z myślami. Laguna chyba nowocześniej wygląda. Gratuluję zakupu, bezawaryjności 

a dasz Bimbakowi wydachować?
Wątek z furą za 25k zł ma 25 stron, co będzie jak Łukasz będzie kiedyś chciał wydać 100 000?
A tak na serio to gratki! Powoziłem kiedyś L3 z takim silnikiem w sedanie – fajnie się tym jeździło, tylko czułem, że jakoś nie pasuję do tego auta – było za poważne do mojego ryja
Wątek z furą za 25k zł ma 25 stron, co będzie jak Łukasz będzie kiedyś chciał wydać 100 000?

A tak na serio to gratki! Powoziłem kiedyś L3 z takim silnikiem w sedanie – fajnie się tym jeździło, tylko czułem, że jakoś nie pasuję do tego auta – było za poważne do mojego ryja
ooo trzecią laguną jeszcze nie dachowałem ...
Tak jeszcze do mnie dotarło, że teraz w końcu będę miał jakiegoś znajomego, który będzie się doskonale orientował na rynku ubezpieczeń Assistance
Tak jeszcze do mnie dotarło, że teraz w końcu będę miał jakiegoś znajomego, który będzie się doskonale orientował na rynku ubezpieczeń Assistance
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Szkoda ze nie kupiłeś mazdy, ale przynajmniej bedzie szydera w razie niepowodzen, których oczywiscie Ci nie zyczę
Problem taki ze straci na wartości więcej niz mazda.. wszak stereotyp działa.
Szerokości, ale do Czaplinka wole czym innym jechac
Problem taki ze straci na wartości więcej niz mazda.. wszak stereotyp działa.
Szerokości, ale do Czaplinka wole czym innym jechac
Ostatnio edytowano 11 mar 2014, 17:03 przez Dominator, łącznie edytowano 1 raz
Dominator moze i laguna straci na wartości, ale co z tego. Mazda straci blachę i tez nie bedzie wiele więcej warta
poza tym co mnie interesuje strata wartości w momencie jak juz kupiłem to auto po największej stracie i jakby nie patrzeć w cenie M6 z 2005r
Tez nie wiedziałem, ze mozna kupic L3 za te kase, po prostu zle filttowalem odrzucajac inne diesle jak te w M6. L3 w PB jest bardzo mało
Jeszcze co do awaryjności. To byl raczej lepszy wybór od puga 407, przynajmniej tak twierdzi internet
Tez nie wiedziałem, ze mozna kupic L3 za te kase, po prostu zle filttowalem odrzucajac inne diesle jak te w M6. L3 w PB jest bardzo mało
Jeszcze co do awaryjności. To byl raczej lepszy wybór od puga 407, przynajmniej tak twierdzi internet
loockas napisał(a):Jeżeli to co pisza to prawda, to miedzy L2, a L3 jest spory skok jakosciowy.
Zaprawdę powiadam Ci, że końcówka produkcji L2 jest zaskakująco dobra, mogę zaryzykować stwierdzenie, że nie specjalnie gorsza niż L3. Skok jakościowy dokonał się gdzieś w końcu 2006r – połowie 2007r.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
No dobra ... to żeby nie było że jakimś frustratem jestem ... żartowałem i szczerze gratuluję.
Na pocieszenie jeszcze dodam, że znam dwóch właścicieli ... nieszczęściliwych właścicieli peugeotów 308 SW. Może 2 osoby to nie jest jakaś znacząca grupa statystyczna ale to co chłopaki przechodzą ze swoimi autami to jakaś masakra. U jednego zaczęło się od nie do końca działającego wskaźnika paliwa, na skutek czego wymieniono zegary na nowe, na gawarancji ... a potem to już tsunami usterek około zegarowych i nawracającego trybu awaryjnego wywołanego komputerem niepotrafiącym dogadać się z wymienionymi zegarami, przeprawy z serwisem gwarancyjnym i takie tam uroki posiadania sypiącego sięauta na gwarancji. Drugi zmaga się z awariami osprzętu silnika. Być może więc Renault zaraził swoją wenerą PSA samemu się z niej lecząc.
Na pocieszenie jeszcze dodam, że znam dwóch właścicieli ... nieszczęściliwych właścicieli peugeotów 308 SW. Może 2 osoby to nie jest jakaś znacząca grupa statystyczna ale to co chłopaki przechodzą ze swoimi autami to jakaś masakra. U jednego zaczęło się od nie do końca działającego wskaźnika paliwa, na skutek czego wymieniono zegary na nowe, na gawarancji ... a potem to już tsunami usterek około zegarowych i nawracającego trybu awaryjnego wywołanego komputerem niepotrafiącym dogadać się z wymienionymi zegarami, przeprawy z serwisem gwarancyjnym i takie tam uroki posiadania sypiącego sięauta na gwarancji. Drugi zmaga się z awariami osprzętu silnika. Być może więc Renault zaraził swoją wenerą PSA samemu się z niej lecząc.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Ty, ale Reno, to nie Pug. Tam jest wszystko inaczej od silników na głupich felgach bez przelotu kończąc
308 to już w ogóle inna bajka niż Laguna
Poza tym gdybym nie miał chociaż odrobiny nadziei, że to auto się trzyma kupy, to bym go nie kupił. Szalony nie jestem. Najpierw podjarany byłem 408 SW, ale jak zobaczyłem listę problemów z tym autem to zwątpiłem. W Lagunie takich strasznych problemów nie ma. Poza tym mamy w firmie auta renault z tego okresu i Scenic czy Traffic raczej do problematycznych nie należą. Scenic, jak scenic, ale traffic po tyłku dostaje. Minus dla Reno za jakość materiałów wewnątrz. Są ok, ale tyłka nie urywają. Z drugiej strony spójrzmy na cenę nowych egzemplarzy nic za darmo
laguna dorobiła się swojej etykiety. Cóż, przez to L3 kosztuje teraz smieszną kasę. Jak się nie sprawdzi, to sprzedam. Fanatyków Renault jak i Mazd... nie brakuje
A poza tym to już przywykłem, że specjalistów na forach nie brakuje. Zwłaszcza specjalistów od francuzów, gdzie najwięcej narzekają na te auta ludzie, którzy ich nigdy nie mieli
Mysle, że możemy zamykać te czaterię. Jak ogarnę troszkę w aucie, to założę temat
Poza tym gdybym nie miał chociaż odrobiny nadziei, że to auto się trzyma kupy, to bym go nie kupił. Szalony nie jestem. Najpierw podjarany byłem 408 SW, ale jak zobaczyłem listę problemów z tym autem to zwątpiłem. W Lagunie takich strasznych problemów nie ma. Poza tym mamy w firmie auta renault z tego okresu i Scenic czy Traffic raczej do problematycznych nie należą. Scenic, jak scenic, ale traffic po tyłku dostaje. Minus dla Reno za jakość materiałów wewnątrz. Są ok, ale tyłka nie urywają. Z drugiej strony spójrzmy na cenę nowych egzemplarzy nic za darmo
laguna dorobiła się swojej etykiety. Cóż, przez to L3 kosztuje teraz smieszną kasę. Jak się nie sprawdzi, to sprzedam. Fanatyków Renault jak i Mazd... nie brakuje
A poza tym to już przywykłem, że specjalistów na forach nie brakuje. Zwłaszcza specjalistów od francuzów, gdzie najwięcej narzekają na te auta ludzie, którzy ich nigdy nie mieli
Mysle, że możemy zamykać te czaterię. Jak ogarnę troszkę w aucie, to założę temat
loockas napisał(a):maska i klapa z ameliniumPlastiku chyba nie ma. Na błotnikach magnes działał
Szpachle z drobinkami metalu dodali nawet na błotniki
Gratuluje nowego nabytku , nie będę musiał pilnować wątku już

cały temat fajny i inspirujący... Co prawda u mnie założenia były troszkę inne bo wielkość i pakowność nie miała takiego znaczenia jak u lookasa za to raczej stawiałem na ekonomię użytkowania, gram gracji i komfortu...
przy podobnym budżecie ( tak ok 35kzl) okazuje się że też nie ma w czym wybierać... alfy, saaby i inne wynalazki po oględzinach odpadły a do finału zakwalifikowały się: e91 i v50...
W tym miejscu wielkie podziękowania dla Brii, Radziego i Johnnego za pomoc przy oględzinach i dobre rady.
Zwycięzcą został volviaczek v50 '08

dlaczego volvo a nie bmw...? bo w przeciągu miesiąca nie znalazłem egzemplarza, który by był jednocześnie z oryginalnym lakierem, przyzwoitym przebiegiem (do 200) i w stanie wskazującym na dalszą bezproblemową eksploatację...
przy podobnym budżecie ( tak ok 35kzl) okazuje się że też nie ma w czym wybierać... alfy, saaby i inne wynalazki po oględzinach odpadły a do finału zakwalifikowały się: e91 i v50...
W tym miejscu wielkie podziękowania dla Brii, Radziego i Johnnego za pomoc przy oględzinach i dobre rady.
Zwycięzcą został volviaczek v50 '08

dlaczego volvo a nie bmw...? bo w przeciągu miesiąca nie znalazłem egzemplarza, który by był jednocześnie z oryginalnym lakierem, przyzwoitym przebiegiem (do 200) i w stanie wskazującym na dalszą bezproblemową eksploatację...
Kolejne Volvo na forum
Gratulacje. Napisz coś o nowym nabytku w dziale "Pojazdy zastępcze" 
Odkopię temat bo szukam czegoś za około 25k.
Co miałby idealny samochód?
Automat, więcej niż 140 koni, benzyna nadająca się do gazu, najlepiej wygodne wysokie fotele (żeby siedzieć jak na krześle a nie jak w gokarcie), a z wyposażenia to klima i czujniki parkowania (mogą być tylko z przodu).
Ciężko mi coś znaleźć bo każdy samochód ma jakieś ale. Może coś mi umyka i coś ciekawe podpowiecie?
A, i najlepiej żeby to było popularne auta (tanie w naprawie).
Co miałby idealny samochód?
Automat, więcej niż 140 koni, benzyna nadająca się do gazu, najlepiej wygodne wysokie fotele (żeby siedzieć jak na krześle a nie jak w gokarcie), a z wyposażenia to klima i czujniki parkowania (mogą być tylko z przodu).
Ciężko mi coś znaleźć bo każdy samochód ma jakieś ale. Może coś mi umyka i coś ciekawe podpowiecie?
A, i najlepiej żeby to było popularne auta (tanie w naprawie).
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości