Keyless Entry System. Jak to działa? Różne problemy.
ja byłem z tym w aso. nie znaleźli nic, a że nie znaleźli skasowali 50f za podpięcie do kompa (auto na gwarancji). stwierdzili, że słaby aku. Podładowali i przez jakiś czas spokój. najlepsze jest to, że pomykając sobie autostradą we francji wszystko zgasło i . troszkę strachu było nie powiem. problem znikł na kilka miesięcy. pojawił się w listopadzie a po nim zapaliła się kontrolka airbaga i przestało działać ostrzeżenie niezapiętych pasów z przodu. Wczoraj byłem na wymianie modułu i wszystko gra jak na razie.
ps. nie robiłeś żadnych modów z elektroniką ja początkowo myślałem, że to wina drl i przeróbka modułu świateł.
ps. nie robiłeś żadnych modów z elektroniką ja początkowo myślałem, że to wina drl i przeróbka modułu świateł.
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
jeszce mam ten problem z zamykaniem drzwi ze tylko z pilota moge zamknac a otworzyc moge tym przyciskiem w klamce musze wymienic przyciski i te gumki tez sa popekane narazie zrobilem cos podobnego jak kolega robil z ta izolacja, sprobuje jeszcze podladowac aku.
- Od: 21 sty 2014, 02:31
- Posty: 6
- Auto: mazda 6 2.5 mzr sedan ls 2008
ja zamykam i otwieram z guzika ale tylko od strony kierowcy i bagażnika. pasażer nie działa. jak pogoda dopisze to może rzucę okiem. podjedz do jakiegoś dobrego mechaniora albo aso niech ci zobaczą co i jak.
ps. uzupełnij profil
ps. uzupełnij profil
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
no jak nie dam rady sam to tak zrobie ale wiem jedno ze do wymiany mam dwa mikrostyki z gumkami kolega pisal ze byl sie pytac koszt jednej £400 to umnie sa dwie do wymiany bedzie £800 + antena jest przerobiona bo wtyczka urwana koszt £ 200 tak ze sie boje do servisu jechac !
musze gdzies poszukac tych mikrostykow co sa w klamkach to sobie sam wymienie
Mam jeszcze jedno pytanie moze ktos to sprawdzal czy ta antena co jest pod zderzakiem jak mierze omomierzem to jest to normalne ze jak mierze to ma miec zwarcie?
musze gdzies poszukac tych mikrostykow co sa w klamkach to sobie sam wymienie
Mam jeszcze jedno pytanie moze ktos to sprawdzal czy ta antena co jest pod zderzakiem jak mierze omomierzem to jest to normalne ze jak mierze to ma miec zwarcie?
- Od: 21 sty 2014, 02:31
- Posty: 6
- Auto: mazda 6 2.5 mzr sedan ls 2008
zastanawia mnie czy podejdzie micro-switch do lutu np. taki, lub coś podobnego. jak tak to najlepiej podjechać gdzieś gdzie oddają starą elektronikę i rozebrać sobie tv, wieżę cokolwiek i voila.
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Moze nie chodzi tylko o podładowanie ale o wymianę? Sprawdź przy odpalaniu do jakiej wartości spada napięcie
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
No masz rację czerwony kluczyk na desce denerwuje. Ja jeżdżę juz tak od października i nic sie z autem nie dzieje do swiecacego kluczyka juz sie przyzwyczailem Teraz borykam sie z wlaczajacym sie samoczynnie bez powodu alarmem
Najlepiej podjechać do kogoś kto się na tym zna. Pewnie ten sam moduł odpowiada za to, dobrze sprawdzić. Lampka z kluczykiem może być też powodem słabej baterii w pilocie.
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Witam ja kupilem takie cos:
jutro bede montowal jak pogoda pozwoli
co do migajacych kontrolek i gasnacego radia to u mnie tak bylo jak woda sie dostala do przycisku w klamce rozebralem przedmuchalem owinolem folia bezbarwna(reklamowka jednorazowa jest super) i puki co dziala-mam dalej problem z czerwonym kluczykiem na desce ale wymienie tego microprzyska i mam
nadzieje ze cos pomoze.Ktos ma jakis pomysl z kad wziac te gumki???szukalem nawet po servisach w japoni....
Niewiem czy to ma zwiazek z klamkami ale siedzenie raz mi grzeje raz nie i biksenony tez wariuja raz prawy mial jakiegos focha teraz lewy wariuje.....niezapala sie czasami jak zdasze switala i zapale na nowo to swieci ma ktos jkaies pojecie to to moze byc???
Dzieki z uwage
jutro bede montowal jak pogoda pozwoli
co do migajacych kontrolek i gasnacego radia to u mnie tak bylo jak woda sie dostala do przycisku w klamce rozebralem przedmuchalem owinolem folia bezbarwna(reklamowka jednorazowa jest super) i puki co dziala-mam dalej problem z czerwonym kluczykiem na desce ale wymienie tego microprzyska i mam
nadzieje ze cos pomoze.Ktos ma jakis pomysl z kad wziac te gumki???szukalem nawet po servisach w japoni....
Niewiem czy to ma zwiazek z klamkami ale siedzenie raz mi grzeje raz nie i biksenony tez wariuja raz prawy mial jakiegos focha teraz lewy wariuje.....niezapala sie czasami jak zdasze switala i zapale na nowo to swieci ma ktos jkaies pojecie to to moze byc???
Dzieki z uwage
- Od: 25 lis 2013, 23:22
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 GH 2008 2.5 Benzynka Kombi
Dzisiaj rano przydarzyło się coś dziwnego. Wsiadam do auta o 5:30 wciskam sprzęgło i nic ani zielonej lampki ani radia. Wyszedłem stuknąłem guzik od strony pasażera i zaczęło działać. Później po pracy odpaliłem normalnie ale po chwili lampki na desce zaczęły wariować i auta nie mogłem zgasić, wyszedłem ponownie stuknąłem guzik i wszystko wróciło do normy. Po południu rozebrałem drzwi, wyciągnąłem klamkę, okazało się że gumka pęknięta ale w miejscu niewidocznym i sporo wody w środku. Zamówiłem 2 przyciski bo nie udało się uratować starego. Teraz tylko czekać na listonosza i wymieniać.
Teraz wiem, że te wszystkie wariacje elektryczne spowodowane były przez zwarcie w guziku.
PS. wie może ktoś czy ten guzik w klamce jest w pozycji otwartej czy zamkniętej.
Teraz wiem, że te wszystkie wariacje elektryczne spowodowane były przez zwarcie w guziku.
PS. wie może ktoś czy ten guzik w klamce jest w pozycji otwartej czy zamkniętej.
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
ja pogmerałem guzikiem w klamce i objawy też ustąpiły. najwyraźniej gdzieś było jakieś zwarcie w guziku własnie. to jest niezłe, że ten gadżecik rozwala cały system keyless.
tomas7 jaki koszt guzika? zamawiałeś ori?
tomas7 jaki koszt guzika? zamawiałeś ori?
Zamówiłem 2 z ebaya za £0.99. Wymienię i zalepię tył jakims silikonem albo czymś podobnym.
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Mógłbyś podać numer aukcji lub linka. U mnie ostatnio też miałem problem z gaszeniem silnika. Jak zadusilem na biegu to już nie odpaliłem i ksenony zostały włączone. Jak odłączyłem klamkę objawy ustapily. Musze kupić przyciski i je wymienić. Dzięki.
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
trzeba było wyjść i stuknąć w guzik to byś mógł zgasić wtedy. ja kupiłem takie http://www.ebay.co.uk/itm/200940196552?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
sorki za post pod postem. Guziki przyszły, wszystko złożone i działa . Trochę kłopotu było z wylutowaniem starego switcha, opcja z taśmą izolacyjną u mnie nie wypaliła bo trochę za grubo było żeby z powrotem wcisnąć całość, a jak za mocno próbowałem to przycisk się zwierał. odpowiednio przykręcone śrubki z tyłu i gra gitara. czas wymiany ok 45min.
pozdrawiam
pozdrawiam
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Witam! Mam pytanko takiej treści: dzisiaj przywalił mi w tył trzydziestoletni vw polo. Od tego momentu świeci mi się kontrolka – kluczyk na czerwono i nie działa zbliżeniowe otwieranie. Co to może być? Czy gdzieś pod tylnym zderzakiem jest jakaś centralka? Zamykanie i otwieranie z pilota działa normalnie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6