Jakiej firmy kupic tarcze, klocki, amortyzatory, sprzęgła itd.? – wątek wspólny dla BA

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez dawidzior93 » 5 mar 2014, 17:39

Początkujący
 
Od: 16 lut 2014, 12:40
Posty: 5
Auto: Mazda 323F BA '98 1.5

Postprzez Marek 161BD081 » 5 mar 2014, 18:13

dawidzior93 napisał(a):... Tak tylko dla upewnienia czy to te :)

Chyba kolega nie czyta ze zrozumieniem – przecież dwa posty wyżej dałem linka do łącznika właśnie od "efki"! :D
Pisałem o innych autach ale już link pisałem do wykonania jakie potrzebujesz.

Tego JGR'a nie próbowałem więc nie wypowiem się.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez dawidzior93 » 5 mar 2014, 19:25

Chyba kolega nie czyta ze zrozumieniem
kolega też nie czyta ze zrozumieniem, "dla upewnienia". Rozmawiałem z tą osobą a w poście wyżej jest inny łącznik na zdjęciu, a ja mam taki jak jest przedstawiony w linku :)
Początkujący
 
Od: 16 lut 2014, 12:40
Posty: 5
Auto: Mazda 323F BA '98 1.5

Postprzez Piotrek_Legnica » 6 mar 2014, 00:03

Ten pierwszy łącznik z aukcji jest do przodu :) a kolega szuka do tyłu więc jak najbardziej ten z drugiej aukcji :)

Swoją drogą to podobno remach = jgr. Inna nazwa ale ten sam producent :) ktoś mi tutaj na forum powiedział jak robiłem łączniki z przodu.
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2011, 18:15
Posty: 272
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 323f 97r 1.5

Postprzez Marek 161BD081 » 6 mar 2014, 09:27

Bazując na opisach aukcji to oba są do tyłu.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez dawidzior93 » 6 mar 2014, 11:27

OK, dzięki za pomoc chłopaki :)
Początkujący
 
Od: 16 lut 2014, 12:40
Posty: 5
Auto: Mazda 323F BA '98 1.5

Postprzez Przemek323c » 6 mar 2014, 12:36

Piotrek_Legnica napisał(a):Swoją drogą to podobno remach = jgr


Ramech to nazwa firmy a JGR nazywa sie ich sklep na allegro. Te same, bardzo dobre i tanie laczniki.
Przemek323c
 

Postprzez Piotrek_Legnica » 6 mar 2014, 15:25

Marek 161BD081 napisał(a):Bazując na opisach aukcji to oba są do tyłu.


Bazując na wiedzy to krótkie łączniki są z przodu a długie z tyłu :) różnią się zdecydowanie. Warto wiedzieć co się kupuje
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2011, 18:15
Posty: 272
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 323f 97r 1.5

Postprzez Marek 161BD081 » 6 mar 2014, 16:03

W zasadzie masz rację chociaż osobiście nie zawsze wierzę zamieszczonym fotkom.

Z drugiej strony ciekawe czy to przeszkadzałoby w czymś założenie obu łączników krótszych zamiast dłuższych?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Piotrek_Legnica » 6 mar 2014, 19:34

Marek 161BD081 napisał(a):Z drugiej strony ciekawe czy to przeszkadzałoby w czymś założenie obu łączników krótszych zamiast dłuższych?


Zdecydowanie by przeszkadzało bo jest inny rozstaw mocowań z przodu i inny z tyłu. Dlatego na przód są krótsze łączniki a na tył dłuższe. Taka konstrukcja i tyle :P
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2011, 18:15
Posty: 272
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 323f 97r 1.5

Postprzez Przemek323c » 6 mar 2014, 23:34

Inne katy tez sa.
Przemek323c
 

Postprzez Kondziorson » 6 kwi 2014, 20:24

Witam, chcialbym wymienic kompletnie kompletne sprzeglo, objawy:

-slizga sie, przy ruszaniu potrzebacoraz wiecej gazu z tygodnia na tydzien
-przy nacisnieciu sprzegla slychac glosne cwierkanie/piszczenie

i chcialbym zamowic czesci, ale nie wiem dokladnie jakie, chce wymienic cale sprzeglo wraz z tymi wysprzeglikami itd. ja bym zamowil czesci a moj znajomy mechanior by wymienic mi :)
mysle, ze lepiej juz calosc wymienic, niz sie cackac po trochu...

Noi jakiej firmy polecacie? jaki koszt i skad zamowic, aby nie oszukali ? :)


pozdrawiam i witam wszystkich :)
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2014, 20:10
Posty: 5
Auto: Mazda 323F ('98) (BA)
1.5 16v benzyna

Postprzez Marek 161BD081 » 7 kwi 2014, 08:19

Kondziorson – najprościej zamówić w carspeed.pl lub nawet klubowym sklepiku.
Temat sprzęgła przewijał się tutaj już nie raz i wystarczyłoby poczytać posty.

Poza tym wątek założyłeś w niewłaściwym dziale.
Proszę zaznajomić się z Podziałem Forum aby na przyszłość posty pisać w odpowiednich działach.

Temat łączę z istniejącym

PS. i uzupełnij proszę profil o lokalizację.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Kondziorson » 7 kwi 2014, 13:15

Dziekuue za rady zamowie w tym carspeed. Ale chcialbym wiedziec czy trzeba cos jeszcze domowic czy komplet sprzegla. Np wysprzeglik. Pompa sprzegla czy cos?
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2014, 20:10
Posty: 5
Auto: Mazda 323F ('98) (BA)
1.5 16v benzyna

Postprzez Przemek323c » 7 kwi 2014, 13:26

Tarcza, docisk, lozysko oporowe i uszczelniacz walu, reszta wedle uznania ale nie ma przymusu.
Przemek323c
 

Postprzez Marek 161BD081 » 7 kwi 2014, 13:32

Obowiązkowo: tarcza + docisk + łożysko wyciskowe.
Ew. jak masz ochotę i szczególnie nie jest w dobrym stanie to łożysko podpory wałka sprzęgłowego w kole zamachowym, uszczelniacz wału korbowego, uszczelniacze półosi ....
Wyliczać można jeszcze więcej ale może nie przesadzajmy.
Nie zawsze jest konieczność wymiany wysprzęglika – niech ktoś ci to ew. zdiagnozuje.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Kondziorson » 7 kwi 2014, 18:06

Jak czasem ruszam i puszczam sprzeglo i jest tak na pol sprzegle to trzesie buda tak jakby ostro kola boksowaly na mokrej nawierzchni ... a ja ledwo sprzeglo puscilem i malo gazu ...
moze to byc wina wysprzeglika? czym to sie objawia ?

uszczelniacz wału ? drogie to jest ?
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2014, 20:10
Posty: 5
Auto: Mazda 323F ('98) (BA)
1.5 16v benzyna

Postprzez Dejw » 24 kwi 2014, 21:09

W końcu nadszedł nieubłagany czas na wymianę amorków na tył. Początkowo miałem pchać się w budżetówkę kamokę, ale tyle się naczytałem, że wolę kupić coś lepszego. I tu jest dylemat. Czy Amortyzatory KAYABA gazowe EXCEL-G(430zł) czy Sachs(399zł). Z tego co czytałem, większość jest za KYB, ale czy to nie są KYB produkowane na rynek europejski?
Dejw 323f BA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2010, 14:49
Posty: 74
Skąd: ok. Lublin
Auto: 323f BA 1.5 95r

Postprzez Przemek323c » 24 kwi 2014, 22:24

Mam sachsy i spisuja sie bdb juz od 30000.
Przemek323c
 

Postprzez Dave » 2 maja 2014, 09:42

rubyd963 napisał(a):Popieram to co mówi Rafał.Yamato dobre ale moim zdaniem 555 lepsze.


Na 555 zrobiłem 30k
na Yamato 45k
Jestem załamany <płacze>
NIE MA LEPSZYCH sworzni ??
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Siemandero
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 sie 2013, 22:59
Posty: 1400 (412/119)
Skąd: Bydgoszcz, Pruszcz k./Gostycyn
Auto: Obecnie: Mazda 5 2.0 Pb+LPG '07
Mitsubishi Colt CZ3 1.3 '05
Kiedyś: Mazda 323c BA 1.3 '94
Mazda 323f BA 1.8 '94
Mazda MPV LW 2.0 '00

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323