Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
Po co lejecie ten mixol? Przecież to syntetyk i tworzy nagary. Lepiej wlać lepsze paliwo, które ma o wiele lepsze właściwości czyszczące i smarne. Z paliw premium jest o wiele większy pożytek.
"Kiedy jade, czuje ulge. Nie czuje zadnych ograniczen..."
boczek lobbuje na rzecz sprzedawców paliw premium
A paliwa premium to paliwa normalne z dodatkiem...
My robimy to samo, uszlachetniamy zwykłe paliwo starą, dobrą metodą
Aha, wlewamy półsyntetyk.........
Zresztą kolega boczek ma "benzynkę". Znajdź kogoś, kto jest z dolewania oleju 2T do diesla niezadowolony. Powodzenia.
Pzdr.
Aha, wlewamy półsyntetyk.........
Zresztą kolega boczek ma "benzynkę". Znajdź kogoś, kto jest z dolewania oleju 2T do diesla niezadowolony. Powodzenia.
Pzdr.
Skoro poruszyliscie watek: syntetyk, polsyntetyk, mineralny. Niech sie ktos wypowie ktory sie nadaje a ktory nie. Wady i zalety. Trzeba poszerzac zakres wiedzy 

Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
Panowie narazie silnik sie wyciszyl. Potwierdzil to tez mechanik.
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
A czy mozna to lac do mzr-cd (CITD)? Ktos probowal?
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
- Od: 6 gru 2007, 11:29
- Posty: 290
- Skąd: zachodnia Norwegia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03
Wartości korekt wtrysków: W1 – 1, W2 – 0, W3 – 1, W4 – 6.
Tankowanie do pełna + 200ml LM1052 + 25ml Kleen-flo (Diesel Fuel Conditioner).
Po przejechaniu 70km: W1 – 0, W2 – 0, W3 – 0, W4 – 1.
Aktualnie po 150km: W1 – 0, W2 – 0, W3 – 0, W4 – 0 –> normalnie czary jakieś

Zobaczymy jak to będzie wyglądało w czasie dalszej eksploatacji.
Tankowanie do pełna + 200ml LM1052 + 25ml Kleen-flo (Diesel Fuel Conditioner).
Po przejechaniu 70km: W1 – 0, W2 – 0, W3 – 0, W4 – 1.
Aktualnie po 150km: W1 – 0, W2 – 0, W3 – 0, W4 – 0 –> normalnie czary jakieś



Zobaczymy jak to będzie wyglądało w czasie dalszej eksploatacji.
"Rewelacyjne efekty uzyskuje się stosując preparat przez cały rok, w temperaturach dodatnich dodając 150 ml produktu do 350 l paliwa. " – Znalezione na stronie jakiegoś sklepu internetowego.tadziol napisał(a): te 25 ml to nie za mało troszkę?
Moja Mazda (akurat 323F ale silnik ten sam) była sprowadzona z przebiegiem około 190000 km w 2010 roku. Przebieg raczej jest realny, tym bardziej, że samochód był osobiście sprowadzony z Austrii, a tam cofanie licznika nie jest tak popularne jak w Polsce. Tym bardziej że na słupku jest naklejka 150000 km w 2005 roku, więc przebieg wydaje się być realny. Po kupnie została zregenerowana pompa wtryskowa, a od tej pory tylko nie zawsze regularne wymiany oleju i jakieś tam drobne rzeczy w zawieszeniu. Rok temu zregenerowany rozrusznik i wymienione świece żarowe. W zimie pali jak ta la la, a aktualnie na liczniku jest ok. 306000 km. Więc silnik traktowany w trudnych warunkach jest po prostu pancerny i tyle. 
- Od: 6 lis 2017, 19:44
- Posty: 87 (0/5)
- Skąd: Opolskie, Brzeg
- Auto: Mazda 323F BJ RF '00 DiTD Glacial Silver
Hyundai i30 Kombi '13r. 1.6 CRDi 128KM.
Filop napisał(a): około 190000 km w 2010 roku. Przebieg raczej jest realny, tym bardziej, że samochód był osobiście sprowadzony z Austrii, a tam cofanie licznika nie jest tak popularne jak w Polsce. Tym bardziej że na słupku jest naklejka 150000 km w 2005 roku, więc przebieg wydaje się być realny. Po kupnie została zregenerowana pompa wtryskowa.....D
Nie chcę cię rozczarować

Chyba, że woda była lana do baku.

W sumie pompa po kupnie była już uszkodzona, ale jeszcze przez kilka miesięcy dało się na niej polatać, a po drugie podłączenie tego modelu i z tego roku do komputera graniczy z cudem, w PL nikt nie ma do tego przejściówki. Samo zużycie materiałów we wnętrzu nie wskazuje raczej na kręcony licznik a jak już to niewiele. Na pewno nie jest to tak popularne auto jak np. Passat, więc prawdopodobieństwo kręcenia mniejsze, ale możliwe i to. Skanery numeru VIN nie wykazują żadnych podejrzeń, ale nikt nie ma pewności.
- Od: 6 lis 2017, 19:44
- Posty: 87 (0/5)
- Skąd: Opolskie, Brzeg
- Auto: Mazda 323F BJ RF '00 DiTD Glacial Silver
Hyundai i30 Kombi '13r. 1.6 CRDi 128KM.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości