Zakup nowego auta – Mazda3 BM (2014 – obecnie)
Pewnie to co wszystkim czyli miskę ryżu i kijem po krzyżu 
			
			
				
Ostatnio edytowano 1 mar 2014, 14:51 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
					
Powód: nie nalezy cytowac calych postow... zwłaszcza poprzedniego.
			
		Powód: nie nalezy cytowac calych postow... zwłaszcza poprzedniego.

- Od: 23 mar 2013, 19:37
 - Posty: 47
 - Skąd: Międzyzdroje/Gorzów Wlkp.
 - Auto: Mazda3 BM 2.0 165 KM Skypassion 2014 r.
 
Hej, mi poszło całkiem nieźle. Wybrałem skypassion i za free wynegocjowałem
-alarm
-listwy ozdobne progów
-Nakrętki zabezpieczające do kół
-dywaniki welurowe
Pozdrawiam!
			
			
		-alarm
-listwy ozdobne progów
-Nakrętki zabezpieczające do kół
-dywaniki welurowe
Pozdrawiam!
rocznik 2013 więc to troche inaczej
-nie dopłacałem do lakieru, jak brałem to było już tylko kilka sztuk z 2013 dopływających do Antwerpii, a skoro lakier taki jaki chciałem to się nie zastanawiałem
  
-dywaniki welurowe
-ubezpieczenie OC/AC/NW 1zł
-bardzo dobry leasing około 104,5-105%, ale w końcu wziąłem w WBK 104% – przy czym tak dobrze zeszli dzięki dobrej ofercie z salonu. 1,33% na rok to poniżej wiboru
  
-i jeszcze 100zł dla zasady – ale tutaj się najwięcej napociłem
 
Generalnie auta z 2014 miały w katalogu podrożeć o 1000zł każda opcja, ale jak spojrzałem to chyba nic się nie zmieniło
			
			
		-nie dopłacałem do lakieru, jak brałem to było już tylko kilka sztuk z 2013 dopływających do Antwerpii, a skoro lakier taki jaki chciałem to się nie zastanawiałem
  -dywaniki welurowe
-ubezpieczenie OC/AC/NW 1zł
-bardzo dobry leasing około 104,5-105%, ale w końcu wziąłem w WBK 104% – przy czym tak dobrze zeszli dzięki dobrej ofercie z salonu. 1,33% na rok to poniżej wiboru
  -i jeszcze 100zł dla zasady – ale tutaj się najwięcej napociłem
 Generalnie auta z 2014 miały w katalogu podrożeć o 1000zł każda opcja, ale jak spojrzałem to chyba nic się nie zmieniło

- Od: 8 lut 2014, 23:47
 - Posty: 24
 - Skąd: Trójmiasto
 - Auto: Mazda 3 BM SkyEenergy 165KM HB 2013
 
Przy wyjeździe z terenu pracy na główną mam zjazd około 15 stopni. Raz przygazowałem aby zdążyć się wbić to usłyszałem lekkie szurnięcie  
 ale to przy równoczesnym skręcaniu więc jedna strona bardziej opada.
			
			
		
 ale to przy równoczesnym skręcaniu więc jedna strona bardziej opada.
- Od: 8 lut 2014, 23:47
 - Posty: 24
 - Skąd: Trójmiasto
 - Auto: Mazda 3 BM SkyEenergy 165KM HB 2013
 
No właśnie, trzeba uważać – ten przedni zwis jest wyjątkowo długi, 935mm! Dzięki za info. U mnie zjazd ma może mniej niż 15st., ale np. kolega wjeżdżał na próbę trójką BK i przytarł. Mam jeszcze kilka pytań o drobiazgi:
– podczas jazdy próbnej nie zwróciłem uwagi, ale wydaje mi się, że BM nie ma nawiewu na tył? Potwierdzacie?
– w necie jest mnóstwo zdjęć kokpitu nowej trójki; na jednych przyciski sterowania szybami po stronie kierowcy są podświetlane, na innych nie, z wyjątkiem przycisku szyby kierowcy. Domyślam się, że M3 na polski rynek są niestety tego przydatnego i wydawałoby się oczywistego drobiazgu pozbawione, niezależnie czy to np. wersja SkyEnergy czy SkyPassion. Jeśli dodamy do tego brak automatyki sterowania szybami i np. automatycznego składania lusterek bocznych z chwilą wyłączenia zapłonu i szereg innych, istotniejszych nawet spraw, jak choćby słynne już problemy z haczeniem skrzyni biegów itp., to chyba aspiracje do klasy premium są nieco przedwczesne? Nie sądzicie?
  
			
			
		– podczas jazdy próbnej nie zwróciłem uwagi, ale wydaje mi się, że BM nie ma nawiewu na tył? Potwierdzacie?
– w necie jest mnóstwo zdjęć kokpitu nowej trójki; na jednych przyciski sterowania szybami po stronie kierowcy są podświetlane, na innych nie, z wyjątkiem przycisku szyby kierowcy. Domyślam się, że M3 na polski rynek są niestety tego przydatnego i wydawałoby się oczywistego drobiazgu pozbawione, niezależnie czy to np. wersja SkyEnergy czy SkyPassion. Jeśli dodamy do tego brak automatyki sterowania szybami i np. automatycznego składania lusterek bocznych z chwilą wyłączenia zapłonu i szereg innych, istotniejszych nawet spraw, jak choćby słynne już problemy z haczeniem skrzyni biegów itp., to chyba aspiracje do klasy premium są nieco przedwczesne? Nie sądzicie?

- Od: 28 lut 2014, 18:58
 - Posty: 30
 - Auto: Mazda 3 HB 165KM, SkyPassion 2014, Titanium Flash.
 
Nawiewy tylko z przodu, przy czym przy tej wielkości środkowe skierowane na tył w zupełności wystarczają. Przy czterech osobach nagrzanie to był moment. Chłodzenia nie sprawdzałem 
 W wersji Sky Energy tylko przycisk szyby kierowcy jest podświetlany. Przekaźnika do składania lusterek brakuje, lekkim pocieszeniem jest możliwość złożenia nawet po wyjściu z auta – na oko 15 sekund od wyłączenia silnika – z drugiej strony możesz się odwrócić i nacieszyć oko  
 . Skrzynia u mnie po 900km nie chaczy, jeszcze nie działa super, ale w porównaniu do poprzedniego auta (focus mk1) to niebo, a ziemia 
 Auto klasy premium to to zdecydowanie nie jest, ale cieszy oko i cena biorąc pod uwagę wypsażenie też nie jest wygórowana.
			
			
		
 . Skrzynia u mnie po 900km nie chaczy, jeszcze nie działa super, ale w porównaniu do poprzedniego auta (focus mk1) to niebo, a ziemia 
- Od: 8 lut 2014, 23:47
 - Posty: 24
 - Skąd: Trójmiasto
 - Auto: Mazda 3 BM SkyEenergy 165KM HB 2013
 
forrest40 napisał(a):lekkim pocieszeniem jest możliwość złożenia nawet po wyjściu z auta – na oko 15 sekund od wyłączenia silnika
po wyjsciu z auta można złożyć lusterka elektrycznie?w jaki sposób?jakies przycisk na pilocie? nigdy nie mialem składanych lusterek i nie rozumiem wypowiedzi kolegi o tych lusterkach... możesz wyjaśnić? dzieki

- Od: 9 lut 2014, 13:14
 - Posty: 9
 
pokrętło od ustawiania lusterek ustawia się kropką do góry i to powoduje ich złożenie. Działa przy otwartych drzwiach, a także w trakcie jazdy. Według instrukcji powinno działać do 40 sekund po wyłączeniu silnika, w praktyce wydaje mi się, ze trochę krócej.
			
			
		
- Od: 8 lut 2014, 23:47
 - Posty: 24
 - Skąd: Trójmiasto
 - Auto: Mazda 3 BM SkyEenergy 165KM HB 2013
 
Marko napisał(a):– w necie jest mnóstwo zdjęć kokpitu nowej trójki; na jednych przyciski sterowania szybami po stronie kierowcy są podświetlane, na innych nie, z wyjątkiem przycisku szyby kierowcy. Domyślam się, że M3 na polski rynek są niestety tego przydatnego i wydawałoby się oczywistego drobiazgu pozbawione, niezależnie czy to np. wersja SkyEnergy czy SkyPassion.
Brak podświetlenia wszystkich przycisków sterowania szybami z panelu kierowcy, nawet w topowych wersjach wyposażenia, ma ścisły związek z pozbawieniem trzech z nich funkcji „One-Touch”, co miało miejsce w „trójce” już od 2010 r – jest to jedna z tych durnych „oszczędności” Mazdy na wybranych rynkach, w tym PL.

Na początku chciałem się przywitać. Od dłuższego czasu czytam posty na temat nowej 3, a to z tego względu,że zakochałem się  
  w niej i generalnie wszystko wskazuje na to,że za jakiś czas będzie w moim posiadaniu. 
Chciałem przy okazji poinformować wszystkich chętnych na zakup mazdy 3, że znowu podrożała o kolejny 1 tys.
 . Ciekawe ile jeszcze.pzdr
			
			
		
  w niej i generalnie wszystko wskazuje na to,że za jakiś czas będzie w moim posiadaniu. Chciałem przy okazji poinformować wszystkich chętnych na zakup mazdy 3, że znowu podrożała o kolejny 1 tys.

- Od: 5 mar 2014, 22:40
 - Posty: 6
 - Auto: Obecnie Outlander
 
Tak jak pisałem w innym wątku , Panom z Mazdy w dupach się poprzewracało, To druga podwyżka w ciągu dwóch miesięcy . Jak tak dalej pójdzie to dobiją do 100 tys.
Fajnie że pojawiła się w sedanie wersja skypassion, szkoda że tylko w automacie . Ja nadal liczę na sedana z 165 konnym silnikiem i w wersji skypassion i manualem.
Mazda 3 bardzo mi się podoba , szczególnie w sedanie i śledzę to forum od momentu jak tylko pojawiła się u Nas w sprzedaży .
Mazda 6 jest dla mnie za duża stąd też mój portfel zwrócony jest w kierunki trójki w sedanie.
Niestety ilość niedoróbek powoli mnie skłania za rozglądaniem się za czymś innym [ Gulietta, V40], nie koniecznie w tej cenie. Jeżdżę praktycznie po mieście, więc kupuję samochód na okres 5-7 lat co daje przebiegi rzędu 100-120 tys km i jednak chciałbym samochód dopracowany nie tylko pod względem stylistycznym ale również jakościowym.
			
			
		Fajnie że pojawiła się w sedanie wersja skypassion, szkoda że tylko w automacie . Ja nadal liczę na sedana z 165 konnym silnikiem i w wersji skypassion i manualem.
Mazda 3 bardzo mi się podoba , szczególnie w sedanie i śledzę to forum od momentu jak tylko pojawiła się u Nas w sprzedaży .
Mazda 6 jest dla mnie za duża stąd też mój portfel zwrócony jest w kierunki trójki w sedanie.
Niestety ilość niedoróbek powoli mnie skłania za rozglądaniem się za czymś innym [ Gulietta, V40], nie koniecznie w tej cenie. Jeżdżę praktycznie po mieście, więc kupuję samochód na okres 5-7 lat co daje przebiegi rzędu 100-120 tys km i jednak chciałbym samochód dopracowany nie tylko pod względem stylistycznym ale również jakościowym.

- Od: 28 sty 2014, 13:30
 - Posty: 5
 - Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 [135 km], 97 r
 
Musze podjąć decyzję w ciągu 4 miesięcy .
Lubie japończyki, a mój obecny chociaż dość brzydki to jest kochany bo kompletnie bezawaryjny
 
Tak jak pisałem trójka mi się strasznie podoba , ale również po oględzinach onargoleptycznych niektórych elementów , człowieka bierze trwoga , jak można tak oszczędzać .
Jak by nie było pierwsze skowronki tego że w sedanie będą te same opcje wyposażenia i silników co w hatchbacku, zawitała , wiec może w maju, czerwcu pojawi się to co chce [ hatchback po prostu jest dla mnie brzydki i pospolity, jak się na niego patrzy z tyłu] i będę mógł porównać poszczególne modele w specyfikacjach takich jak chce.
			
			
		Lubie japończyki, a mój obecny chociaż dość brzydki to jest kochany bo kompletnie bezawaryjny
Tak jak pisałem trójka mi się strasznie podoba , ale również po oględzinach onargoleptycznych niektórych elementów , człowieka bierze trwoga , jak można tak oszczędzać .
Jak by nie było pierwsze skowronki tego że w sedanie będą te same opcje wyposażenia i silników co w hatchbacku, zawitała , wiec może w maju, czerwcu pojawi się to co chce [ hatchback po prostu jest dla mnie brzydki i pospolity, jak się na niego patrzy z tyłu] i będę mógł porównać poszczególne modele w specyfikacjach takich jak chce.

- Od: 28 sty 2014, 13:30
 - Posty: 5
 - Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 [135 km], 97 r
 
uffff przebrnęłam przez cały wątek 
Z mężem właśnie jesteśmy na etapie rozmów z dealerem nt mazdy 3 165 km w wersji skyPassion. Aczkolwiek gościu jakiś mało rozgarnięty.W ciągu tygodnia odkąd byłam w salonie cena auta wzrosła o 1.5 tyś, nie ma żadnej promocji na kredyt 50/50. Trochę kiepsko ale po przeczytaniu wątku , widzę że to nie nowość.Może ktoś z forumowiczów wie i napisałby czy płaci się dealerowi za tzw wydanie auta? i w sumie nigdzie nie mogę się doczytać czy w wersji skyPassion jest kamera cofania czy tak jak w reszcie wersji tylko czujniki? I te oczekiwanie do sierpnia, chyba gościowi nie odpuścimy opon zimowych
			
			
		Z mężem właśnie jesteśmy na etapie rozmów z dealerem nt mazdy 3 165 km w wersji skyPassion. Aczkolwiek gościu jakiś mało rozgarnięty.W ciągu tygodnia odkąd byłam w salonie cena auta wzrosła o 1.5 tyś, nie ma żadnej promocji na kredyt 50/50. Trochę kiepsko ale po przeczytaniu wątku , widzę że to nie nowość.Może ktoś z forumowiczów wie i napisałby czy płaci się dealerowi za tzw wydanie auta? i w sumie nigdzie nie mogę się doczytać czy w wersji skyPassion jest kamera cofania czy tak jak w reszcie wersji tylko czujniki? I te oczekiwanie do sierpnia, chyba gościowi nie odpuścimy opon zimowych
- 
					
						amsta
 
Nie znam sie na zakupie auta za granica... moze warto sprawdzic taka opcje?
Jakie sa ceny (oferty) u sasiadów?
tam kamerka powinna byc...
			
			Jakie sa ceny (oferty) u sasiadów?
tam kamerka powinna byc...
Arkana  , Captur  , Mii 
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
		byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Lexus mi sie bardzo podoba , ale nie koniecznie ten model 
 
Na tą chwilę patrzę bardziej w stronę Volvo 40 T4 . Fakt droższy , ale coś za coś .
Dopisano 6 mar 2014, 19:50:
mariolo, nie zawsze cena czyni cuda
.
Jak byśmy się kierowali tylko ceną wszyscy byśmy jeździli Dacią lub Skodą
Cena jest ważna to oczywiste , ale jak dla mnie nie najważniejsza
			
			
		Na tą chwilę patrzę bardziej w stronę Volvo 40 T4 . Fakt droższy , ale coś za coś .
Dopisano 6 mar 2014, 19:50:
mariolo, nie zawsze cena czyni cuda
Jak byśmy się kierowali tylko ceną wszyscy byśmy jeździli Dacią lub Skodą
Cena jest ważna to oczywiste , ale jak dla mnie nie najważniejsza

- Od: 28 sty 2014, 13:30
 - Posty: 5
 - Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 [135 km], 97 r
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

