Mazda6 GG RF 2003 2.0 MZR-CD ~160KM/370NM

GL / GJ / GH / GG / GY
PostTen post został usunięty przez Magdalena 22 lut 2014, 22:00.

PostTen post został usunięty przez Magdalena 22 lut 2014, 22:00.

Postprzez 19Maaarcin89 » 21 lut 2014, 19:31

No gleba to konkretna jest :) Jeszcze na lato jakiś ładny alusek i będzie bosko.

Takie pytanko mam, gdzie mogę kupić takie sprężyny albo innej firmy??

Bo szukam na allegro i do 3.0 nie mogę nic znaleźć a bym chciał obniżyć o 25-30mm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez matthies » 21 lut 2014, 21:27

z benzyną może być trudniej, bo nie założysz tak jak leito do ciężkiego diesla, springów od lekkiej benzyny żeby tak siadło :P
ogólnie to zajżyj sobie tutaj viewtopic.php?f=103&t=95856&p=2350186&hilit=eibach#p2350186
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez 19Maaarcin89 » 21 lut 2014, 22:15

Już znalazłem komplet sprężyn obniżających eibacha za śmieszną cenę :D

Dedykowane do mojego samochodu tylko ze obniżają az o 40mm przód i 35 tył. Trochę dużo ale warto spróbować
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez matthies » 21 lut 2014, 22:56

u mnie chyba właśnie taki zestaw siedzi, ale ja mam 2.3L więc może być jakas nieznaczna różnica.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez 19Maaarcin89 » 21 lut 2014, 23:01

Ten zestaw co chce kupić to jest dedykowany tylko do 3.0 to pewnie do 2.3 jest inny , tzn musi być inny bo przecież waga auta jest inna
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Mandey » 1 mar 2014, 21:06

leitowdz napisał(a):Okej :) Proszę tu LINK do takiego czujnika :]

Wracając do tematu, w końcu zrobiła się pogoda i przyjemniejsza temperatura, niestety powyższego czujnika nie ma :(
Od tego samego sprzedawcy znalazłem taki, myślę, że to to samo, tylko w innym wydanium Co myślisz?
http://allegro.pl/czujnik-poziomu-cieczy-no-nc-promocja-hit-katowy-i4008136353.html
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez leitowdz » 2 mar 2014, 02:44

jest dostępny, tylko niestety dość drogi.. :
http://allegro.pl/czujnik-poziomu-ciecz ... 65698.html

Co do tego kątowego, to nie mam pojęcia jak on działa, musiałbyś się dowiedzieć na jakiej zasadzie i wtedy ocenić czy spełni swoją rolę czy też nie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez Mandey » 2 mar 2014, 16:38

Tego drogiego właśnie widziałem :|
Pomyślimy jak działa ten kątowy :D
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez Yaz » 3 mar 2014, 23:58

Ten kątowy ma pływak w kształcie koła, które pracuje góra-dół. (czerwony element na moim rysunku).
To tylko moje przypuszczenie, więc warto zapytać sprzedawcy jak to działa.<faja>
pływak.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2012, 08:06
Posty: 223 (4/0)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda6 GY 2,0 MZR-CD 121KM 2004

Postprzez Mandey » 4 mar 2014, 13:24

Tak właśnie obstawiam. Jeżeli pływak w położeniu z pierwszego rysunku to kontrolka się zaświeci.
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez Yaz » 4 mar 2014, 17:17

Mandey napisał(a):Jeżeli pływak w położeniu z pierwszego rysunku to kontrolka się zaświeci.
najczęściej są używane kontraktrony NC (normalnie zamknięte= magnes blisko to obwód zamknięty), bo są tańsze. Podejrzewam, że i taki w tym czujniki zastosowano, więc jest raczej tak, że pływak jak na rysunku niżej to obwód się zamyka. Ten czujnik jak i poprzedni dźwigniowy trzeba zainstalować do góry nogami – pływak musi unosić się na powierzchni płynu. Gdy opadnie zamknie obwód i zapali kontrolkę. Wiem, bo dziś swój zainstalowałem i działa. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2012, 08:06
Posty: 223 (4/0)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda6 GY 2,0 MZR-CD 121KM 2004

Postprzez Mandey » 4 mar 2014, 22:27

Ok, dzięki :)
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez Bartg » 6 mar 2014, 17:48

W trasie jeździ się rewelacyjnie po chipie :D Wyprzedzanie chwila moment niezależnie od biegu, na trójcę niejeden by się zdziwił :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez leitowdz » 6 mar 2014, 22:45

i właściciel także zadowolony :D póki co czekamy na cieplejsze dni i ruszamy z dalszą pracą :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez matthies » 6 mar 2014, 22:53

ciekawe jakby postawił na kresce 160 ON i 166 PB ?? ale więcej niż 1/4.
Myślałęś o tym?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Bartg » 6 mar 2014, 22:58

Zrobi się jak tylko będzie cieplej, mamy tu w Łodzi sedana 2.3 też ładnego :D
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez zemoj » 6 mar 2014, 23:07

Obawiam się, że te 370NM mogłoby być wrogiem PB :D Prawie dwa razy więcej niż w L3... Ale z ciekawości bardzo chętnie bym zobaczył taki pojedynek.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez leitowdz » 6 mar 2014, 23:28

jeżeli kolega z GŁ się zgodzi to po doszczelnieniu układu dolotowego jestem bardzo chętny :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy