Środki Forte – diesel, benzyna
Bart0n napisał(a):Dobrze ,że doszły Ci całe. Ja miałem przygodę, butelka rozpieprzona a Ogień nie spieszy się z odpowiedzią
Witam Kolego, przepraszam za zaistniałą sytuację, każda butelka jest zabezpieczona i pakowana w kartonik, bardzo proszę o pilny kontakt lub podanie nr telefonu kontaktowego w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
- Od: 5 maja 2008, 09:29
- Posty: 273
- Skąd: Poznań
- Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE
Wszystko już wyjaśnione i zakończone, najwyraźniej poczta znowu woziła paczki w betoniarce. Nie zauważyłem drugiego postu wyżej, tak zadzwoniłbym wcześniej ale polecam, solidna firma, nie wypinają się w razie problemu, najlepiej dzwonić od razu.
Bart0n napisał(a):solidna firma, nie wypinają się w razie problemu, najlepiej dzwonić od razu.
Nienawidzę tego słowa, ale zawsze działam profesjonalnie
- Od: 5 maja 2008, 09:29
- Posty: 273
- Skąd: Poznań
- Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE
Po wyjeżdżeniu butelki Forte Diesel Advanced Diesel Conditioner (zakupionej od ogien82) żadnej różnicy nie widzę. Ani podczas odpalania na zimno jak i na ciepło. Kultura pracy silnika taka sama (jak klekotał tak dalej klekocze ). Może podczas wypalania środka Forte było odrobineczkę ciszej ale nie upieram się za tym bo może to być efekt placebo. Może i smaruje układ paliwowy (w końcu to produkt naftopochodny) ale w żadne właściwości myjąco – czyszczące nie wierze po tym co zobaczyłem u siebie po demontażu osprzętu silnika (mowa o układzie recyrkulacji spalin i zasilaniu świeżym powietrzem włącznie z kolektorem ssącym). Bo niby jak miałby się tam dostać? Z czystym powietrzem z filtra albo z sadzą ze spalonej ropy?
P.S.
Moderatorzy niech w końcu poprawią tytuł wątku .
P.S.
Moderatorzy niech w końcu poprawią tytuł wątku .
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
CudownyBocianek napisał(a):Po wyjeżdżeniu butelki Forte Diesel Advanced Diesel Conditioner (zakupionej od ogien82) żadnej różnicy nie widzę. Ani podczas odpalania na zimno jak i na ciepło. Kultura pracy silnika taka sama (jak klekotał tak dalej klekocze ). Może podczas wypalania środka Forte było odrobineczkę ciszej ale nie upieram się za tym bo może to być efekt placebo. Może i smaruje układ paliwowy (w końcu to produkt naftopochodny) ale w żadne właściwości myjąco – czyszczące nie wierze po tym co zobaczyłem u siebie po demontażu osprzętu silnika (mowa o układzie recyrkulacji spalin i zasilaniu świeżym powietrzem włącznie z kolektorem ssącym). Bo niby jak miałby się tam dostać? Z czystym powietrzem z filtra albo z sadzą ze spalonej ropy?
P.S.
Moderatorzy niech w końcu poprawią tytuł wątku .
Zapraszam do przeczytania 12-tej strony wątku, ( kilka stron wcześniej) , gdzie tłumaczę, dlaczego masz takie, a nie inne odczucia. Środki Forte to nie żaden cud, który uleczy usterki w aucie o przebiegu ponad 100 tys km, a często i ponad 200 tys. Proszę nie myl zastosowań profilaktycznych (1 dawka Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner , wlewana do baku na 50 litrów ON ) z zastosowaniami naprawczymi, w których należy użyć 4-5 szt różnych preparatów, w ściśle określony sposób. Dopiero po takim zabiegu wszystkie zanieczyszczenia zostaną usunięte i auto zaczyna pracować optymalnie.
To tak samo , jak byś ubrudził sobie spodnie smarem i chciał do ich uprania użyć samej wody z mydłem, mając potem pretensję do producenta mydła, że plama została, a na etykiecie napisał – "produkt przeznaczony jest do ręcznego prania odzieży".
Poza tym sam chyba nie wierzysz, że ludzie z forum, stosujący i chwalący środki Forte od chyba 6 lat, to wszystko oszuści. Po prostu Twój przypadek jest typową usterką, gdzie należy wykonać pełne czyszczenie, żebyś otrzymał wszystkie korzyści. pozdrawiam
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com
- Od: 29 wrz 2008, 10:53
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
Uderz w stół a nożyce się odezwą .
Kolego Forte cały temat przeczytałem ponad pół roku temu zanim zdecydowałem się kupić w/w środek i śledzę go nadal. Nie jestem osobą, która zanim nie dowie się czegokolwiek na temat danej rzeczy od razu ją kupuje.
Zauważ, że większość ludzi na tym forum decyduje się na zakup ponieważ zaczynają mieć mniejsze lub większe problemy z pracą silnika więc jak Sam napisałeś nie ma sensu kupować profilaktycznie (do aut z większym przebiegiem) tylko leczyć schorzenie. Niestety większość aut na tym forum ma grubo ponad 100 tyś przebiegu. Ja niestety nie należę do tej grupy, która wierzy w cudowną moc chemii tylko w dobrą diagnostykę i naprawy zgodne z wytycznymi. Aczkolwiek spróbować musiałem .
Co tydzień mam odzież brudną od smaru i oleju i jakoś zawsze się dopiera .
Nawet mi to przez myśl nie przeleciało. Większość z nich to ludzie, którzy za ciężko zarobione pieniądze (lub spłacając kredyt) kupili swoje auta a teraz niestety muszą borykać się z problemami utrzymania ich i szukają jak najmniej inwazyjnych\kosztownych napraw swoich pojazdów.
Wcześniejszego postu nie pisałem po to aby wywołać podaż na środki Forte lub kogokolwiek obrazić lecz były to tylko moje personalne spostrzeżenia. Jeżeli jak mówisz ludzie, którzy chwalą środki Forte mówią, że preparaty działają to OK. Może tylko ja nie odczułem\zobaczyłem jakoś specjalnie efektu ich działania.
Twoją reakcja jest dla mie jak najbardziej zrozumiała (w końcu jesteś handlowcem) lecz Ty także powinieneś szanować czyjeś opinie bez względu na to czy są zgodne lub przeciwne w stosunku do Twoich poglądów.
Pozdrawiam.
Kolego Forte cały temat przeczytałem ponad pół roku temu zanim zdecydowałem się kupić w/w środek i śledzę go nadal. Nie jestem osobą, która zanim nie dowie się czegokolwiek na temat danej rzeczy od razu ją kupuje.
Proszę nie myl zastosowań profilaktycznych (1 dawka Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner , wlewana do baku na 50 litrów ON ) z zastosowaniami naprawczymi, w których należy użyć 4-5 szt różnych preparatów, w ściśle określony sposób. Dopiero po takim zabiegu wszystkie zanieczyszczenia zostaną usunięte i auto zaczyna pracować optymalnie.
Zauważ, że większość ludzi na tym forum decyduje się na zakup ponieważ zaczynają mieć mniejsze lub większe problemy z pracą silnika więc jak Sam napisałeś nie ma sensu kupować profilaktycznie (do aut z większym przebiegiem) tylko leczyć schorzenie. Niestety większość aut na tym forum ma grubo ponad 100 tyś przebiegu. Ja niestety nie należę do tej grupy, która wierzy w cudowną moc chemii tylko w dobrą diagnostykę i naprawy zgodne z wytycznymi. Aczkolwiek spróbować musiałem .
To tak samo , jak byś ubrudził sobie spodnie smarem i chciał do ich uprania użyć samej wody z mydłem, mając potem pretensję do producenta mydła, że plama została, a na etykiecie napisał – "produkt przeznaczony jest do ręcznego prania odzieży".
Co tydzień mam odzież brudną od smaru i oleju i jakoś zawsze się dopiera .
Poza tym sam chyba nie wierzysz, że ludzie z forum, stosujący i chwalący środki Forte od chyba 6 lat, to wszystko oszuści.
Nawet mi to przez myśl nie przeleciało. Większość z nich to ludzie, którzy za ciężko zarobione pieniądze (lub spłacając kredyt) kupili swoje auta a teraz niestety muszą borykać się z problemami utrzymania ich i szukają jak najmniej inwazyjnych\kosztownych napraw swoich pojazdów.
Wcześniejszego postu nie pisałem po to aby wywołać podaż na środki Forte lub kogokolwiek obrazić lecz były to tylko moje personalne spostrzeżenia. Jeżeli jak mówisz ludzie, którzy chwalą środki Forte mówią, że preparaty działają to OK. Może tylko ja nie odczułem\zobaczyłem jakoś specjalnie efektu ich działania.
Twoją reakcja jest dla mie jak najbardziej zrozumiała (w końcu jesteś handlowcem) lecz Ty także powinieneś szanować czyjeś opinie bez względu na to czy są zgodne lub przeciwne w stosunku do Twoich poglądów.
Pozdrawiam.
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Kolego CudownyBocianku , staram się szanować opinię każdego forumowicza. Mam nadzieję, że nie uraziłem Cię w swojej odpowiedzi. Jeżeli się jednak źle poczułeś to bardzo przepraszam nie miałem tego zamiaru.
Piszesz , że jestem handlowcem. Tak, to prawda, sprzedaję produkty Forte, w tym względzie masz rację.
Jednak jest moim zdaniem pewna różnica, pomiędzy przedstawicielami Forte a typowymi handlowcami.
Staramy się , (czasem może to nie za bardzo wychodzi, bo ludzie nie czytają i wolą drogę na skróty) , być na fortum nie dla handlu a głównie dla doradztwa technicznego. Nie piszę zgrabnych wierszyków i laurek, tylko konkretnie tłumaczę dlaczego trzeba zastosować taką, a nie inna procedurę. I nie piszę" trzeba zastosować to i tamto.. dlatego bo... tak...", tylko mam argumenty techniczne, za .
Piszesz , że codziennie pierzesz plamy po smarze i oleju, ale czy mydłem za 3 zł do prania ręcznego?
W moich argumentach za, stosowaniem procerdur Forte, a nie przepisu "..wydaje mi się .." jest fakt, że te procedury są efektem żetelnych doświadczeń i pracy naszego działu technicznego, a nie kolegów z marketingu. Dlatego każdemu z kolegów z Forum MazdaSpeed będę tłumaczył, że jeden preparat to profilaktyka i czasem uda się wyeliminować nawet sporą usterkę, w ten sposób , ale cześciej jednak to za mało. Piszesz większość z forumowiczów jeździ autami o przebiegach powyżej 100 tys . Tym bardziej gorliwie będe tłumaczył , że stosowanie profilaktycznie jednego preparatu, to lepiej niż nic, ale jeżeli chcemy otrzymać wszystkie korzyści i faktycznie poczuć jakość Forte to jedyną drogą jest, stosowanie przez nas opracowanych procedur.
Dlatego w twoim przypadku, brak odczucia, że coś się zmieniło po zastosowaniu jednego preparatu, jest jak najbardziej normalne, ale twierdzenie, że Forte to efekt tzw. placebo , jest bez podstawne.
Piszesz , że jestem handlowcem. Tak, to prawda, sprzedaję produkty Forte, w tym względzie masz rację.
Jednak jest moim zdaniem pewna różnica, pomiędzy przedstawicielami Forte a typowymi handlowcami.
Staramy się , (czasem może to nie za bardzo wychodzi, bo ludzie nie czytają i wolą drogę na skróty) , być na fortum nie dla handlu a głównie dla doradztwa technicznego. Nie piszę zgrabnych wierszyków i laurek, tylko konkretnie tłumaczę dlaczego trzeba zastosować taką, a nie inna procedurę. I nie piszę" trzeba zastosować to i tamto.. dlatego bo... tak...", tylko mam argumenty techniczne, za .
Piszesz , że codziennie pierzesz plamy po smarze i oleju, ale czy mydłem za 3 zł do prania ręcznego?
W moich argumentach za, stosowaniem procerdur Forte, a nie przepisu "..wydaje mi się .." jest fakt, że te procedury są efektem żetelnych doświadczeń i pracy naszego działu technicznego, a nie kolegów z marketingu. Dlatego każdemu z kolegów z Forum MazdaSpeed będę tłumaczył, że jeden preparat to profilaktyka i czasem uda się wyeliminować nawet sporą usterkę, w ten sposób , ale cześciej jednak to za mało. Piszesz większość z forumowiczów jeździ autami o przebiegach powyżej 100 tys . Tym bardziej gorliwie będe tłumaczył , że stosowanie profilaktycznie jednego preparatu, to lepiej niż nic, ale jeżeli chcemy otrzymać wszystkie korzyści i faktycznie poczuć jakość Forte to jedyną drogą jest, stosowanie przez nas opracowanych procedur.
Dlatego w twoim przypadku, brak odczucia, że coś się zmieniło po zastosowaniu jednego preparatu, jest jak najbardziej normalne, ale twierdzenie, że Forte to efekt tzw. placebo , jest bez podstawne.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com
- Od: 29 wrz 2008, 10:53
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
pilnie chce sie skontaktowac z kims kto jutro moze mi to wyslac by doszlo do piatku a byc moze zamieni 2 zdania jak go zastosowac bo mialem na mysli dodatkowy 3 litrowy zbiornik zamontowac i maly obieg ale moze wleje do baku i paliwa na rezerwie
kontakt 883 774 138
kontakt 883 774 138
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
karlo8 napisał(a):pilnie chce sie skontaktowac z kims kto jutro moze mi to wyslac by doszlo do piatku
Masz już wysłane, powinno jutro być u Ciebie
- Od: 5 maja 2008, 09:29
- Posty: 273
- Skąd: Poznań
- Auto: 07r, M6 GG MZR-CD 143KM-ACTIVE
Mam taki oto problem ze swoim bolidem:
viewtopic.php?f=466&t=167052
Na forum dotyczącym jakiegoś tam auta, przy podobnych objawach zasugerowano właścicielowi dolanie uszlachetniacza do paliwa. Zalał przy dwóch kolejnych tankowaniach i problem zniknął.
Jest chociaż odrobina nadziei na to, że poprawi się mojemu samochodzikowi?
viewtopic.php?f=466&t=167052
Na forum dotyczącym jakiegoś tam auta, przy podobnych objawach zasugerowano właścicielowi dolanie uszlachetniacza do paliwa. Zalał przy dwóch kolejnych tankowaniach i problem zniknął.
Jest chociaż odrobina nadziei na to, że poprawi się mojemu samochodzikowi?
Cześć, przestudiowałem dokładnie opis choroby twojego auta. Wydaje mi się, że nie ma to zupełnie związku z zanieczyszczeniami, choć one na stówę są i w jakiś tam sposób przeszkadzają. Oczyszczona przepustnica i kolektor to dalszy dowód, że tu nie ma co szukać. Jest jeszcze pytanie jak był czyszczony silnik krokowy i przepustnica. Jednak to można sprawdzić organoleptycznie jak jest czysta to jest i nie ma co wątpić. Pozostaje kontrola stanu EGR.
Wiesz zastosowanie środków czyszczących Forte na pewno polepszy pracę silnika ogólnie, ale prawie na pewno nie zlikwiduje tej usterki. Te preparaty maja za zadanie oczyścic komorę spalania, zawory, rowki i pierścienie uszczelniające cylindry oraz EGR.
Decyzja nalezy do Ciebie. Pieniądze na to czyszczenie nie pójdą na pewno w błoto. Wlej 2 x Forte Gas treatment na 30 litrów benzyny. Postaraj się wykonać zaraz potem ok 30 km na drodze szybkiego ruchu, nie oszczędzając padału gazu i obrotów. Środki kupisz u Ognia 82. Napisz czy coś to dało.
Wiesz zastosowanie środków czyszczących Forte na pewno polepszy pracę silnika ogólnie, ale prawie na pewno nie zlikwiduje tej usterki. Te preparaty maja za zadanie oczyścic komorę spalania, zawory, rowki i pierścienie uszczelniające cylindry oraz EGR.
Decyzja nalezy do Ciebie. Pieniądze na to czyszczenie nie pójdą na pewno w błoto. Wlej 2 x Forte Gas treatment na 30 litrów benzyny. Postaraj się wykonać zaraz potem ok 30 km na drodze szybkiego ruchu, nie oszczędzając padału gazu i obrotów. Środki kupisz u Ognia 82. Napisz czy coś to dało.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com
- Od: 29 wrz 2008, 10:53
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
Forte napisał(a):Cześć, przestudiowałem dokładnie opis choroby twojego auta. Wydaje mi się, że nie ma to zupełnie związku z zanieczyszczeniami, choć one na stówę są i w jakiś tam sposób przeszkadzają. Oczyszczona przepustnica i kolektor to dalszy dowód, że tu nie ma co szukać. Jest jeszcze pytanie jak był czyszczony silnik krokowy i przepustnica. Jednak to można sprawdzić organoleptycznie jak jest czysta to jest i nie ma co wątpić. Pozostaje kontrola stanu EGR.
Wiesz zastosowanie środków czyszczących Forte na pewno polepszy pracę silnika ogólnie, ale prawie na pewno nie zlikwiduje tej usterki. Te preparaty maja za zadanie oczyścic komorę spalania, zawory, rowki i pierścienie uszczelniające cylindry oraz EGR.
Decyzja nalezy do Ciebie. Pieniądze na to czyszczenie nie pójdą na pewno w błoto. Wlej 2 x Forte Gas treatment na 30 litrów benzyny. Postaraj się wykonać zaraz potem ok 30 km na drodze szybkiego ruchu, nie oszczędzając padału gazu i obrotów. Środki kupisz u Ognia 82. Napisz czy coś to dało.
Dziękuję
Niezależnie od ewentualnych efektów, przeprowadzę sugerowany przez Ciebie zabieg. O serduszko samochodu trzeba dbać
e/ ktoś się orientuje gdzie można Ognia dorwać?
na forum nie bylo Go już kilka dni
Kolego ogien82 bardzo dziękuję za przesyłkę. Zalałem do baku czekam na efekty.
Jeśli u kogoś kupować preparaty Forte to POLECAM kolegę ogien82!! Bardzo szybka przesyłka i bardzo dobrze i dokładnie zapakowana.
Jeśli u kogoś kupować preparaty Forte to POLECAM kolegę ogien82!! Bardzo szybka przesyłka i bardzo dobrze i dokładnie zapakowana.
- Od: 6 maja 2012, 13:04
- Posty: 8
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 GG / GY 2.0 l Diesel 136KM rok 2003
ogien82 napisał(a):wjzbyszek napisał(a): wjzbyszek
Dzięki Cieszę się, że przesyłka dotarła cała i tak szybko
wjzbyszek to ja nie jestem, ale również mialem przyjemność skorzystać z usług kolegi ognia82 i stwierdzam pełen profesjonalizm
Świetny kontakt i bardzo szybka reakcja na zamówienie.
Kolega zdecydowanie godny zaufania FORTE miałem już po 2 dniach od chwili złożenia zamówienia.
I teraz pytanie: co najpierw? Zmiana oleju z płukanką silnika czy FORTE?
Najlepiej zastosowac wszystko na raz. Preparaty ze soba współpracują i np. żeby skutecznie odblokowac pierścienie uszczelniające i , żeby odzyskać utraconą kompresję i moc , nalezy jednocześnie czyścić rowki i pierścienie od góry (Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner) i od dołu (Forte Motor Flush). Jeżeli silnik nigdy nie był czyszczony od strony układu smarowania , nalezy wlać do brudnego oleju 2 x Forte Motor Flush i oczyszczać go na wolnych obrotach przez godzine , przegazowując co 5 min. Następnie wylać brudny olej z zanieczyszczeniami i Forte Motor Flush, wymienić filtr i wlać czysty olej co czystego silnika. W związku z tym że olej czyszczący Forte Motor Flush ma konsystencję wody, jest zdolny do pochłonięcia i rozpuszczenia pozostałości starego oleju. Normalnie bez oczyszczania pozostaje w układzie ok 15% starego oleju w silniku.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com
- Od: 29 wrz 2008, 10:53
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki