KOSZ
AHa jaasbego siwego to znaczy sie olej CI pali, pewnie uszczelniacze powiedzialy
Wymien sobie swiece i kable(kable zalezy czy byly byly zmieniane), Ja mialem tak wlasnie ze mi potrafila szarpnac i sie okazalo, ze swiece juz nie kolegi
Wymien sobie swiece i kable(kable zalezy czy byly byly zmieniane), Ja mialem tak wlasnie ze mi potrafila szarpnac i sie okazalo, ze swiece juz nie kolegi
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Dokladnie u mnie to samo jest z jasnym siwym dymkiem rano jak i juz pozniej po rozgrzaniu silnika, chmura wyglada podobnie jak wypuszczany dym z fajki.. Dodatkowo dopisze ze oleju tez pije dosc sporo, dokladnie nie wiem ile na 1kkm, ale dosc duzo.
No to raczej noramlne, metale zwiekszaja objetosc i silnik sie uszczlenia i olej jest plyny a nie smola 
Dopisano 26 lut 2014, 18:40:
No to raczej noramlne, metale zwiekszaja objetosc i silnik sie uszczlenia i olej jest plyny a nie smola
Dopisano 26 lut 2014, 18:40:
No to raczej noramlne, metale zwiekszaja objetosc i silnik sie uszczlenia i olej jest plyny a nie smola
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Pare złotych, ale jest ich 16 :p
Wysłane z mojego NEXT
Wysłane z mojego NEXT
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Na Bank będzie 150 + uszczelniacze wywalone w Błoto.
najszybciej sprawdzić Kompresje na kazdym Cylindrze ma być 13.7Bar. jak będzie mniej to wlej 100-150ml Oleju Silnikowego do cylindra i po kolei sprawdzaj sprężanie na każdym Cylindrze jak cisnieie będzie większe niż w pierwotnym pomiarze Pierścieni nie ma na 1000%
najszybciej sprawdzić Kompresje na kazdym Cylindrze ma być 13.7Bar. jak będzie mniej to wlej 100-150ml Oleju Silnikowego do cylindra i po kolei sprawdzaj sprężanie na każdym Cylindrze jak cisnieie będzie większe niż w pierwotnym pomiarze Pierścieni nie ma na 1000%
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości