Niesamowicie trzęsie przy jeździe na 1-biegu

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Ania43 » 1 mar 2014, 16:35

Witam.Mam pytanko.Otóż przy jezdzie na jedynce lub na dwojce mojego mazdziaka strasznie trzesie. Czasem stojac w korku i podjezdzajac po pare metrow musze wrzucic na luz, postac i dopiero moge podjechac,zamiast plynnie podjezdzac tak jak reszta autek. Co moze byc tego przyczyna? Moze ktos tez tak mial?
Początkujący
 
Od: 1 mar 2014, 16:19
Posty: 16
Auto: Mazda 626 GE 1,8 16v 1995,
Mazda 626 GF 2.0 TD 1998

Postprzez mark.87 » 1 mar 2014, 16:41

A poduszka pod silnikiem albo pod skrzynia nie jest do wymiany, objawy wskazuja wlasnie na to choc poczekamy na rady innych
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Ania43 » 1 mar 2014, 17:50

No właśnie nie wiem. Maździak był ostatnio u mechanika, zmieniałam rozrząd i tarcze hamulcowe. Nic mi nie mówił na temat poduszek. Autko w sumie jest ok.Odpala w najgorsze mrozy, na wyższych biegach jest ok, a na jedynce i dwojce tak trzesie ze az wstyd, jakby mialo sie rozpasc..Mechanik powiedzial ze niedlugo sprzeglo do wymiany bo za wysoko bierze.Ale ponoc w mazdziakach tak juz jest.Zreszta ono normalnie dziala, nic sie nie dzieje. Lepiej mi sie na takim sprzegle jezdzi niz w mondeo.
Początkujący
 
Od: 1 mar 2014, 16:19
Posty: 16
Auto: Mazda 626 GE 1,8 16v 1995,
Mazda 626 GF 2.0 TD 1998

Postprzez MX6-CZARNY » 1 mar 2014, 18:01

Ja bym też obstawiał tą małą poduszkę pod silnikiem.
Nie porównuj Mazdy do forda, bo to grzech..... :P
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez Ania43 » 1 mar 2014, 19:21

Przepraszam za grzech.. :D A jak ją sprawdzic? Na mondeo sie znam, mazda to dla mnie jeszcze zagadka..Moze temu ze jest praktycznie bezawaryjna..
Początkujący
 
Od: 1 mar 2014, 16:19
Posty: 16
Auto: Mazda 626 GE 1,8 16v 1995,
Mazda 626 GF 2.0 TD 1998

Postprzez szumki44 » 1 mar 2014, 23:16

A sprzęgło się nie kończy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Ania43 » 1 mar 2014, 23:23

No właśnie nie wiem, ono wysoko bierze-fakt.Ale działa ok. W mondeo jak sie konczylo to czulam.Tu jest na moje wyczucie ok.

Dopisano 1 mar 2014, 22:33:

Nie wiem czy to ma coś wpólnego, ale mam do zrobienia końcowy tłumik-trochę mnie słychac jak jezdze. : ;) No i ostatnio jak byly mrozy lewe tylne kolo mi sie zblokowalo. Pukniecie mlotkiem i ruszylo, bylam w trasie wiec nic innego mi nie zostalo. Ale ona jakas mulowata sie zrobila do jazdy, wczesniej szybciej sie rozpedzala.
Początkujący
 
Od: 1 mar 2014, 16:19
Posty: 16
Auto: Mazda 626 GE 1,8 16v 1995,
Mazda 626 GF 2.0 TD 1998

Postprzez roccomistrz » 2 mar 2014, 09:45

a czy przypadkiem nie jest tak, że obroty rosną a auto się nie rozpędza ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 22:08
Posty: 189 (0/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GE FS '92

Nissan Primera P10 GA16DE '94

Postprzez szumki44 » 2 mar 2014, 12:34

Nagraj filmik :) bo tutaj ciężko się doszukać przyczyny :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez MX6-CZARNY » 2 mar 2014, 12:50

Wyje, a nie jedzie?
Ja końcowy tłumik ma dziury to auto też zamula.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez noxes » 26 mar 2014, 22:52

I co rozwiązany problem, bo koszuję?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Ania43 » 28 mar 2014, 13:36

Na razie Madzia poszła na warsztat. Napewno ma do wymiany lub do zrobienia tłumiki,no i sprzęgło się skończyło. Jutro zobaczę czy to cos pomogło i przestała być zamulona. :)
Początkujący
 
Od: 1 mar 2014, 16:19
Posty: 16
Auto: Mazda 626 GE 1,8 16v 1995,
Mazda 626 GF 2.0 TD 1998

Postprzez Ania43 » 31 mar 2014, 07:35

Madzia po wymianie sprzęgła,tłumik pospawany. Trzęsawki w zasadzie mineły. Choc przy podjeżdzaniu na 2-im biegu czasm sie zdarzaja.Mijaja jak przerzuce na 1-bieg. Teraz mam troche oporna skrzynie biegów. Wczesniej zmiana biegow byla do wykonania "jednym paluszkiem",teraz potrzebna "cała ręka".Sprzęgło też jest jakieś twarde. Moze to sie wyrobi? Co do zamulania, jest lepiej, moge sie rozpedzic bez efektu -chce ale nie moge, ale dalej nie jest zbyt zrywna.
Początkujący
 
Od: 1 mar 2014, 16:19
Posty: 16
Auto: Mazda 626 GE 1,8 16v 1995,
Mazda 626 GF 2.0 TD 1998

Postprzez y » 31 mar 2014, 11:08

Trzęsie tylko jadąc na półsprzęgle czy cały czas?
Obrazek 270k wspólnie przejechanych kilometrów...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2007, 22:44
Posty: 502 (0/4)
Skąd: Pawlowice ;)
Auto: MX-6 FS

Postprzez Ania43 » 31 mar 2014, 12:28

Do czasu zmiany sprzęgła niesamowicie trzesło na jedynce i na dwójce – bez jazdy na półsprzegle. Teraz na jedynce jest w zasadzie ok, ale posuwając sie w korkach z predkoscia 15-20 km/h na dwojce trzesie czasem. Przestaje jak wrzuce na jedynke.
Początkujący
 
Od: 1 mar 2014, 16:19
Posty: 16
Auto: Mazda 626 GE 1,8 16v 1995,
Mazda 626 GF 2.0 TD 1998

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6