Witam.
Zakładam nowy temat bo kompletnie nie wiem do czego to podpiąć. Sytuacja wygląda nastepująco. auto nie katowane dbam o wszystkie szczegóły. na kompie wykazuje na pompie i wtryskach "cisnienie książkowe lepsze być nie może", ale podczas ostatniego wypadu do Poznania i wonej jazdy w korku nagle odczułem duże wibracje na 3 biegu i tylko na 3 biegu w granicach 1300-1450 obrotów. Sprawdzałem na biegu 1 , 2 tak jakby bardzo delikatnie prawie nieodczuwalne zaś na 3 biegu można powiedzieć mega mocno bo drgania przenoszą sie aż na płyte podłogową. Wrażenie takie jakbym miał bańkę na oponie choć ich nie ma bo opony nówki. Dodam też, że zwiększone wibracje są na biegu jałowym pomiedzy 1250-1400 obr, ale podkreślę że wibracje były zawsze tylko dlaczego tak "tłucze na 3 biegu????? Podejrzenia może dwumas?????? nie wiem kiedy było wymieniane bo auto z niemiec, dodam też, że szarpie przy ruszaniu. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam Dawid
duże wibracje na 3 biegu 1300-1450obr
Strona 1 z 1
Chyba 2 mas.U mnie dwumasówka jest do wymiany .Już ją słyszę głośno na wolnych obrotach i mam takie same wibracje jak napisałeś.Największe na 3 biegu.
-
owocek41
tylko właśnie u mnie nic nie słychać żeby coś waliło czy stukało. poprostu jest cicho tylko czuc bicie na 3 biegu pomiedzy 1250-1400obr
. Ach i na początku jak jezdziłem to pedał sprzegła trzebabyło wcisnąć do samego końca wystarczyło że nie wcisnąłem 2cm i już zgrzytało a teraz już nie trzeba do samego końca i normalnie łapie. Jest jakaś możliwość aby zdiagnozować czy to napewno 2 mas bo szkoda byłoby wydać 3k żeby okazało się ze wada nie ustąpiła???

- Od: 1 gru 2013, 22:25
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2.0 diesel 136hp
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6